Intel a DDR paměti: Láska na druhý pohled

Diskuze čtenářů k článku

TRANZISTOR  |  07. 11. 2001 22:07

AGP 8x-spíše fuj, vždyž je to nekompatibilní s AGP 1x a AGP 4x to ještě vezme. Navíc rozdíl mezi AGP 4x a 8x asi nebude velký, jako není velký mezi 1x a 4x (asi 3 procenta). Podle mě je to spíše marketingový tah.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  07. 11. 2001 15:14

No, je fakt, že RAMBUS je moc drahej , ale podle tabulky je pořád o třetinu nejvýkonnější . A pokud u RAMBUSu nezaspí, budou zlevňovat - teda doufám .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Strakoff  |  07. 11. 2001 20:28

Prosil bych nezapominat na fakt, ze rambusy maji podstatne vyssi CL tudiz se hodi predevsim na streamove aplikace(tj videa a podobne programy). DDR vedou nad Rambusy v random access a to jsou v podstate veskere hry. Nema cenu nechat se zmast nejakymi testy. Je to proste realita. Berte to jako zavod letadla a motorky. Letadlo pomalu nabere velkou rychlost, pomalu se otaci atd. Motorka zrychluje hned a otoci se behem okamziku, ale nema max speed jako letadlo, to je jasne :) Ale zijeme ve meste, ne na obloze:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira  |  07. 11. 2001 13:40

Muze mi nekdo vysvetlit, jaky by byl rozdil, kdyby P4 byla osazena rimma a nebo ddr. Zajima me rozdil ve vykonu? Diky Mira.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  07. 11. 2001 11:09

Dik, konecne jsem si udelal aspon trochu poradek v chipsetech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  07. 11. 2001 11:02


Me by spise zajimala moralni zivotnost (rozumejte spise rozumne poradi v cenicich a nabidkach firem) soucasnych DDR PC2100.

Chci si v budoucnu dokoupit 512MB modul a nerad bych, aby DDR PC2100 (266) byly jen nejakou epizodkou typu SDRAM 66MHz, ktere 'kralovaly' jen velmi kratce, nez byly rychle nahrazeny SDRAMy 100/133MHz, ktere se na trhu udrzeli (a stale drzi) relativne dlouho.

Tedy. Jak rychle budou DDR PC2100 nahrazeny DDR 333 ci 400 prakticky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  07. 11. 2001 11:23

Epizodkou byly PC1600, možná si na ně už nevzpomínáte. PC2700 bych přirovnal k PC100. Ony tady budou i celý další rok, ale pomalu se bude přecházet na PC2700. A nemusíte se bát, když si pořídíte 512 MB PC2100 modul, tak vám vydží ur¨čitě dva až tři roky. Ony čipsety s podporou PC2100 se budou prodávat do roku 2003.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SYKY  |  07. 11. 2001 11:29

Epizodkou jiste ne i kdyz moduly PC300 pro notoricke pretaktovavace a nove PC333 pro nove chipsety ( napr SiS 645 nebo pripravovany SisS 745 pro AMD cpu ) jsou jiz na trhu za relativne slusny peniz. Minimalne je zarucena zpetna kompatibilita tzn. do desky s podporou pouze 66 pameti pokud jste osadil 100 popr 133 mohl jste se dockat velikych neprijemnosti coz se vam  u DDR nestane ( tam lze na desku s podporou PC266 bez problemu dat PC333 ). Jinak vicemene s novym PC pokud nejste na podpore jiz nema smysl kupovat pameti SDR pro jejich technologicke stari a rychlost ( ci pomalost )takze na vyber stejne nemate , max pockat na nove chipsety ci jit do SiS ktera jiz podporu pro PC333 ma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  07. 11. 2001 20:43

Můj skromný názor je takový, že SDR SDRAM je již mrtvá technologie (stejně jako DDR PC200). Co se týče PC266, tak rozhodně PC266B půjdou rychle ze scény a zůstanou pouze PC266A, jejichž životnost bych viděl tak na rok. Nepříznivou zprávou je, že paměti DDR333 dnes stojí tolik, že se je prostě nevyplatí kupovat. Nárůst výkonu je malý a zůstane do té doby, než se stejným způsobem zvýší frekvence FSB. Za současné situace jsou DDR333 příliš pomalé (CL=2,5T) a příliš drahé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Minařík  |  07. 11. 2001 10:35

Rád jsem si to přečetl velice mne zajímalo jak se P4 bude chovat s rozdílnými pamětmi. Jenom lituji, že zde není uvedeno více testů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor