IM2: tak trochu jiné ICQ

Diskuze čtenářů k článku

Montana  |  13. 05. 2006 06:44

když se bavím s někým, kdo je vzdálený několik tisíc kilometrů, tak dělá moc chyb. Jinak je Miranda super a já bych si ji nechala. Včera jsem byla nucena přejít na ICQ 5 a jsem rozhozená z toho velkého okna, reklam a zbytečností. Trillian vypadal taky dobře, bohužel byl psaný jako freeware a není to pravda - prvním zádrhelem bylo nemožné stáhnout kontakty a otevřít pole pro zprávy - a LETĚL!!!Ale možná jsem něco dělala špatně. ICQ není špatný, ale na Mirandu nic nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dubas  |  20. 03. 2006 20:43

Pouzival sem IM2 asi tejden ale radsi sem se vratil ke QIPu ale zbyla po me cestina tak se svami o ni podelim stahovat ji muzete ZDE 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dubas  |  20. 03. 2006 20:45

nejak nefunguje hyperlink tak to radsi vypisu http://www.dubas.ic.cz/download.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bo x Be  |  24. 01. 2006 00:05

Článek chválí design a pár funkcí chudého příbuzného. Miranda minimálně, Trillian, pak někde daleko v závěsu ICQ, naprosto nevhodné pro lidi s účty na více protokolech. IM2 vypadá hezky, nepochybně, pluginy Mirandy ale nenabízí a tak je víc než jasné, že uživatele hledá mezi nenáročnými.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mab  |  15. 01. 2006 12:29

kvalitní IM pro linux neexistuje. Zatím žádný mi nesedl, buď je pomalý, zažraný, nebo graficky přepatlaný a nemožný ho zmenšit, problém s odesíláním souborů, semtam se stratí zpráva, nebo odešle prázdná... Licq, CenterICQ, aicq, Kopete, Gaim, SIM. Všechno je nedodělek/bastl. používám SIM, ale to je taky nenažraný bazmek, navíc česká kódování nezvládá odesílat správně, v historii zobrazí pár posledních a žvejkne se, formát uložení kontaktů je jeden velký nepřehledný bordel, dodnes neumí občas ani zjistit skutečný stav kontaktů v seznamu. Proč někdo za posledních 10 let nenaprogramuje něco prostého, nenáročného, mirandoidního i pod linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ble  |  15. 01. 2006 16:34

Zkus ještě jednou gaim, je OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LUYZA  |  13. 01. 2006 18:50

Mam taky problem s go.icq.com (jak psano vis).... ktery pres flash pada a pres Javu obcas kousne system.

Miranda bez instalatoru taky dela problemy (a taky nepotrebuju nastavovat moc parametru - maximalne porty)

Tak babo rad? ... Mam Portable FireFox, WinAmp, VLC Player.... tak uz mi ke stesti staci jenom to ICQ.


Nevite o necem? (byl bych Vam velice vdecen) diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j  |  13. 01. 2006 17:04

Vsichni tihle alternativni klienti jsou naprd - presneji receno se daji pouzivat jenom na zpravy. Pokud chci sdilet video, soubory atd, tak stejne potrebuji originalniho klienta. Co na tom, ze treba Trilian vidi, ze nekdo ma pripojenou video kameru treba k Yahoo messengeru - kdy mi z ni uz obrazky neukaze ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  16. 01. 2006 20:15

im enni od sdileni souboru, od toho sou jiny veci - a tak pristupuju i k ostatnim fcim im

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  13. 01. 2006 13:19

Nechápu proč by prvky v ruštině měly být označeny jako mínus pokud jsou zobrazeny správně ne jako sada otazníků, a co když má nějaký program prvky v angličtině to je určitě plus ne? - jak pro koho. možná pro angloami vymytý mozky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  13. 01. 2006 11:31

nejlepsi IM je SIM - http://sim-im.berlios.de/wiki/Main_Page

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ash  |  13. 01. 2006 13:24

Kdyby umelo odesilat a prijimat zpravy tak je v pohode;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  13. 01. 2006 13:30

Tady je nekdo vtipalek :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marus  |  13. 01. 2006 17:34

Ne, kdepak, ma pravdu. Sim to proste neumi...Sycky jak chcu neco poslat nebo prijmout, musim prejit na icq5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marus  |  13. 01. 2006 17:41

Aha zpravy:) No tak Sim neumi posilat soubory, zpravy samozrejme posilat umi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spio  |  13. 01. 2006 10:47

ahoj, miranda, icq ani skype se mi z prace nepripojej (icq2go po chvilce spadne). netusite o nejakym klientovi, kterej by to zvladl? a idealne umoznoval komunikovat pres icq nebo skype.
dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenkie, Frenkie  |  13. 01. 2006 11:06

tak to svedsi o dobrych schopnostech spravce site ve vasem zamestnani pravdepodobne jste za kvalitnim firewallem,ktery tyto protokoly nebo porty spolehlive filtruje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  13. 01. 2006 15:47

Na to má opět řešení Jabber síť - možnost provozu přes port 80.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
equica  |  13. 01. 2006 17:41

na to ma zase zamestnavatel velkeho bratra...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vpar  |  13. 01. 2006 15:44

Zkuste se připojit přes Jabber (třeba njs.netlab.cz) a nastavit v klientovi HTTP polling nebo conn443 (viz Netlab). Projde to přes většinu restriktovních + zalagovaných proxy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kypo  |  13. 01. 2006 16:14

tak to sa cudujem, pokial viem, tak skype preleze skoro cez vsetko.... Najhorsie je, ze posielanie suborov je v sifrovanej podobe, tym padom nemas sancu na sieti ustrazit, co si aky user s kym posiela a aj antivirova kontrola je problematicka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jsilver  |  16. 01. 2006 22:31

Taky mám takovou blokádu, projde mi přes ni v pohodě SIM a QIP, po chvilce nastavování Trillian a ICQ5Lite. Klasické ICQ neprošlo, Miranda se taky nějak nechytla a podobně i řada dalších. Chce to přihlašovat na port tuším 443 - už to tady někdo taky psal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blueduna  |  13. 01. 2006 10:27

Uz dlouho pouzivam Gaim. V zasuvnych modulech mam co potrebuji. Dlouho mi chybelo nejake lepsi graficke upozorneni. Guification to napravilo :)
http://gaim.sourceforge.net/plugins.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Necroman, Necroman  |  13. 01. 2006 09:23

ICQ 5 + bannerkiller =

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenkie, Frenkie  |  13. 01. 2006 09:38

no,teto rovnici moc nerozumim nechapu proc bych mel mit spusteny dva procesy (programyp jen pro pouuzivani IM ? to mam radsi spusteny jeden qualitni,usporny a dostacujuci.... (Mirandu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator  |  13. 01. 2006 10:21

Potiz je v tom, ze prez ICQ 5, jde vest i hovory...  Dokonce mam vyzkouseno a sam to pouzivam, ze hovorove funkce PTT lze bez jakychkoliv problemu provozovat i na velice slabem pocitaci. (v mem pripade Toshiba Tecra 530 - P166Mhz) Pokud nekdo pouziva pro pristup na internet slaby pocitac, s malym odberem proudu :) a chce komunikovat hlasem, je to prakticky jedina moznost...  Jinak souhlasim ze Miranda je asi jeden z nejlepsich klientu, co se tyce moznosti poctu komunikacnich protokolu, zateze procesoru i obsazeni mista v RAM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenkie, Frenkie  |  13. 01. 2006 11:00

priznavam,kompatibilita mirandy a ICQ 200x je v oblasti multimedialnich funkci,jako je hlas,video a prenos souboru,stale spatna presto ze se da lecos dohnat diky spouste pulug-inu (ruzne kvality) stale to neni ono... ale to je opravdu jedinna vycitka,kterou na mirandu a jeji vyvojare muzu podotknout....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Necroman, Necroman  |  13. 01. 2006 15:22

Jake dva procesy? Bannerkiller spustis jednou, to ti trochu "upravi" tradicni ICQ tak, ze tam pak nebudou zadne bannery . Pak uz poustis jen ciste ICQ 5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creative  |  14. 01. 2006 00:44

bannerkiller = patch na icq5 kterej odstraní ty otravný reklamy =)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shteffi, shteffi  |  13. 01. 2006 08:47

Musim neustále při takovýhle příležitostech zamačkávat slzu, když si povzdechnu, že poslední ICQ pro je 2003. Od té doby nebyl vydán originální ICQ klient který by se mu vyrovnal...
Nevíte někdo proč nehctěj vydat tu 5-kovou verzi taky v PRO vydání? ty lite verze se nedaj používat...
je to tak akorát dobrý pro sekretářku protože sou to hezký vomalovánky.. ale pro člověka kterej si potřebuje pár věcí nastavit a používat rozšířené funkce to prostě neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel  |  13. 01. 2006 09:44

Tatktez preferuji ICQ 2003b Pro.Mam i Triliana 3 PRo a Mirandu pack 1.03.
Proc ICQ 2003b Pro?
Nikde sem nenasel plugin/doplnek ktery by me pridaval do chatroomu na ICQ.com /main.Trilin ho urcite nema,a v Mirande Pack sem to nenasel.

Podle neoverenych zprav z ruznych for,ma vyjit neky kolem zacatku letnich prazdnin,tedy v dobe kdy vyjd Opera 9(non TP,RC..) a Net Limiter Pro 2.1.coz se moc tesim az toto mocne kombo vyjde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaReK  |  13. 01. 2006 07:42

Tento program jsem používal více než rok, relativně spokojeně, než jsem přišel na jednu docela nepříjemnou vlastnost, pokud protistrana používala ICQLite (tuším, že se to teď jmenuje ICQ5), nebo flashovou verzi isq2go a "nedokopal" jsem dotyčného k nepoužívání diakritiky, tak jsem nic nerozluštit (výše jmenované klienty posílají chybné kódování v hlavičkách, respektive jej neposílají). Přešel jsem na Gaim, který mi nabízí to samé, běhá mi na Windows i Linuxu a jsem 100% spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jitka  |  16. 01. 2006 13:54

cau,si marek z navojne a si  v roznově na vakuovce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  13. 01. 2006 07:28

A jaké výhody má to ICQ v porovnání s komunikací e-mailem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  13. 01. 2006 08:37

- no vidíš, jestli je člověk online
- když mu napíšeš, přijde mu to hned, nemusí otvírat poštovní program

Nevim, jestli to byl o tebe vtip, ale něco si o IM přečti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marv  |  13. 01. 2006 17:59

Já výhody chápu, jen bych podotknul, že ten druhý bod je trochu mimo. Pokud má někde mailový program neustále spuštěný (což spousta lidí v práci má), tak vidí maily ihned. Naopak, pokud nebudete mít spuštěného žádného ICQ klienta, tak vám hned nic nepříjde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  13. 01. 2006 22:51


No tos to teda rozsek. Když vypnu mailový program tak mi taky nic nepřijde a když pustím IM tak mi to přijde hned.
A teď někdo rozhodněte kdo z nás má větší pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*  |  14. 01. 2006 12:59

toto je jedna z veci ktore nikdy nepochopim. ako niekto moze "diskutovat" cez maily, ked ma moznost vyuzit instant messaging. ale napadli ma nejake "features" ktore pri mailovani nemas:
1. status - v mailovom klientovi zistis, ze je dostupny az vtedy ked ti pride reply. v im mas moznost nastavit si status, ktory je okamzite viditelny pre vsetkych. nie je nic horsie ako mail v  style  "momentalne som nedostupny. ozvem sa vam neskor"
2. spam - napriek tomu, ze existuju spamboti aj pre im, miranda ich bez problemu filtruje, bez toho aby som musel na nieco klikat alebo nastavovat pravidla alebo co. a ked pride mail, ktory je spam, tak ti to mailklient aj tak oznami len ako "novy mail".
3. dynamika - komunikacia cez mail trva ovela dlhsie ako cez im, pretoze vacsina serverov nespracuva maily okamzite ale v urcitych intervaloch. ked ti niekto napise instant message, dostanes ju IHNED
4. vidis historiu bez toho aby si sa musel preklikavat medzi spravami, v pripade irc kanalov dokonca historiu viacerych ucastnikov diskusie

a keby som porozmyslal tak najdem urcite aj dalsie vyhody. celkovo by sa ludia mali zamyslat nad tym, na co ktore kanaly funguju. ked to chces po lopate - ak chces niekomu nieco oznamit, posles mu list (mail) - ale ak chces aby to dostal OKAMZITE, co NAJSKOR, pretoze to je DOLEZITE a ty potrebujes odpoved ASAP, tak mu posles sms (len nesmies mat znamych, ktori maju telefon na to, aby ho nechavali zavrety v skrini na chodbe :) )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erg.Noor  |  13. 01. 2006 11:40

Umožňuje celkem pohodlný dialog - na rozdíl od mailu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro83  |  13. 01. 2006 05:44

"Musí se líbit" a nemusiiii nemusiiii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xTr  |  13. 01. 2006 00:54

A je dostupná i verze pro linux? Na to asi vývojáři zapomněli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1, m1c4a1  |  13. 01. 2006 04:59

Je fakt, že pro Linux dobrej ICQ klient na úrovni funkcí buď originálního ICQ nebo Trillianu pořád neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  13. 01. 2006 07:23

samozrejme ze existuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jerry.hadr  |  13. 01. 2006 07:37

tak nam prozradte ktery to je.
Pouzivam Kopete a jsem vcelku spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Novalis  |  13. 01. 2006 08:00

Zkus SIM http://sim-im.berlios.de/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1, m1c4a1  |  13. 01. 2006 14:53

Na Simu jsem byl několik měsíců - co mi na něm vadí? Není to vyvíjený (ano, teď po roce a půl (!!) vyjde 0.9.4 ), posílá to blbě HTML zprávy, když se do okna strčí příspěvek delší než šířka okna, tak to pak nesescrolovává úplně dolů, nepodporuje přenos souborů. Dál to bývalo občas nestabilní a nějak divně to exportuje kontakty na server, pak se stalo, že jsem po několika měsících přešel na Gaim a ejhle, půlka kontaktů nikde a musel jsem přepisovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  13. 01. 2006 10:03

trosku me neni jasna "logicka stavba" vaseho prispevku, ale dobra :D
kuprikladu sim(pouzivam), gaim a i to kopete v poslednich verzich nepada. hodne lidi si vychvaluje psi a licq ale s tema nemam zkusenost. z radkovejch klientu me prijde jako skvelej ysm, zel umi jen icq.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  14. 01. 2006 15:53

S Kopete na Kubuntu jsem mel problem s cestinou. inak se mi moc libil, ale byl nepouzitelny :(. U nekterych kontaktu to proste neslo (zkousel jsem vsechny kodovani co tam jsou dostupne). Ale nevylucuju znamy problem mezi klavesnici a zidli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  13. 01. 2006 08:07

nebo GAIM http://gaim.sourceforge.net/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar  |  13. 01. 2006 12:56

ano, na linuxu je gauim fajn, prekvapive, ve windows mi vuebc nesedl, tam vede miranda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1, m1c4a1  |  13. 01. 2006 14:57

Gaim - používám ho, protože asi nejlepší, co můžu mít. Je to vyvíjený, takže i aktualizovaný, ve verzi 2 už jsou konečně nějak líp předělaný away módy. Když odmyslím ten celkem šílenej vzhled, kterej je danej použitím Gtk, tak je to celkem v pohodě klient. Ale neumí vyhledávání uživatelů, celkem zásadní problém. Informace o uživateli jsou oproti reálu (tzn. co je vyplněno doopravdy) taky dost chabý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Basama Fousama  |  13. 01. 2006 13:18

www.licq.org ... taky paradni klient, ten pouzivam a je myslim si lepsi nez SIM nebo muzes zkusit i Kopete, ale s tim nemam moc dobre zkusenosti Jinak Gaim je proste klasika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1, m1c4a1  |  13. 01. 2006 15:00

Licq se mi líbí, bohužel to neumí ikonu do toolbaru ve fluxboxu, nevím, čím to je... udělá mi to takový to velký čtvercový okno, co je ve slitu. Podpora novějších verzí ICQ protokolu taky mizerná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kve  |  02. 02. 2006 16:17

take pouzivam Licq, v dobe kdy jsem se rozhodoval ktereho icq klienta pouzivat byl tento z meho pohledu nejlepsi.
Dokazal jsem si vytvorit tema, diky kteremu jsem jej maximalne minimalizoval (aby neprekazel na monitoru), a zaroven byl (alespon v te dobe, a z tech ktere jsem zkousel) jediny ktery umel pridavat kontak do vice skupin zaroven, a dovoloval byt zaroven away a invisible. Dnes uz je to asi normalni a v te dobe to umelo licq jako jedine, to byl take duvod proc jsem u nej zustal dodnes. Ve svem fluxboxu mam tak nastaveno ze pri prichozi zprave se mi zobrazi upozorneni jak v toolbaru, tak ve wmmsg (ale to by slo urcite nastavit i u ostatnich). Nicmene licq jednu vadu (alespon u me - mozna to mam jen spatne zkompilovane) melo (ma), a to, ze pokud jsem pouzival tu vychytavku s prirazenim kontaktu do vice skupin, nesmel jsem mit zapnute pouzivani kontaktu ze serveru, coz me dost stvalo, nicmene klady prevazili, a tak jej pouzivam dodnes, na to co od nej potrebuji uplne staci.

Pokud ale nekdo pouzivate jineho klienta na icq pod linuxem, ktery take umi spravovat kontakt do vice skupin, tak to sem napiste, rad bych jej vyzkousel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  13. 01. 2006 15:45

ICQ je docela na pytel. Máte používat Jabber, na to je dobrých klientů dost (protokol je otevřený).
Zkuste třeba Psi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zenek  |  13. 01. 2006 17:32

Přesně tak... Jestli ten IM2 neumí Jabber tak je na nic.

"Stejně jako v případě konkurenčního Trillianu, Mirandy a dalších si kromě přátel na ICQ s pomocí IM2 popovídáte i přes AIM, IRC, MSN a Yahoo."

Takové nesmysly někdo používá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1, m1c4a1  |  13. 01. 2006 17:55

Jabber je zas na pytel mně. Používal jsem Psi a k čemu? Abych v něm měl ICQ transport s 90 lidma a jeden jedinej jabber kontakt? Navíc u těch transportů se může stát, že vám nedorazí zpráva v případě náhlýho výpadku připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ash  |  13. 01. 2006 13:17

Neni nad micq;o))) konzole navzdy! ;o)
http://www.micq.org/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  13. 01. 2006 13:27

to otestuj ysm
je fakt super, a jeste cloveku zveda ego tim ze misto buddy rika slave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1, m1c4a1  |  13. 01. 2006 15:04

micq ani náhodou, ysm je myslím založený na tom samým principu, takže to taky ne. Používal jsem to, ale pokud si člověk píše s více lidma, tak se mi kolikrát stalo, že jsem poslal něco někomu jinýmu, je to pakárna, pořád vypisovat nicky, komu chci co poslat.
Jako textový jsem ještě zkoušel centericq, ale to má problémy se zvukem (nelze vybrat démona) a s diakritikou (já já nepíšu, ale ostatní ano a centericq ji zpracovávalo fakt dost hegešoidně).
A hlavně - nemá to dokování do toolbaru. Věčně přeblikávat mezi zbytečným oknem s ICQ se mi fakt nechce. Popř. se každou chvíli dívat na jinou plochu, jestli náhodou někdo něco nepíše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulin  |  13. 01. 2006 16:02

To neni pravda.Centericq pouzivam pres pul roku,pac mi zadny jiny klient nesednul tolik jako on. Sice me ta cestina driv taky sejrila,ale od verze 4.20 to je v pohode.Jen si musis nastavit kodovani.Co se tyce zvuku tak pouzivam pres speaker a funguje vzdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD_Radikal  |  14. 01. 2006 09:25

no ysm umi pres tab doplnovat posledni nick..

jinak zdravi winder z cyberu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
de ViANT, de ViANT  |  13. 01. 2006 00:51

no je to tak trochu jiny program :) za boha se mi nepodarilo prihlasit k ICQ..u 1.5 mi to nahlasi ze pouzivam moc stareho klienta a mam prot smulu a u te 2 mi to hodi zas nejak yerror..mozna je chyba mezi klavesnici a zidli i to pripoustim ale miranda to proste jisti..a ne experimentovani tu mam QIP http://www.qip.ru/ a to mi staci :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jemhadar, jemhadar  |  13. 01. 2006 00:40

Mně zase vyhovuje můj Trillian...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M4rv1n, M4rv1n  |  13. 01. 2006 00:41

Jj, pridavam se. Trillian podle me vede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
srandist4  |  13. 01. 2006 08:12

trill .. je fakt super :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indian  |  13. 01. 2006 08:33

jj ULTRA MEGA SUPER

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucass  |  13. 01. 2006 14:27

Naprosto vytuněný. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doctor.x  |  13. 01. 2006 21:40

v cem je trilian lepsi? pouzivam mirandu, jsem s ni maxi spokojen.
Ptam se, Trilian jsem nikdy nezkousel, jen obcasne zaslechnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asd  |  13. 01. 2006 00:26

ja jsem spokojenej s qipem, ale zkusim tohle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ze3gg  |  13. 01. 2006 08:53

Zustan u qipu je lepsi.
Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka h  |  13. 01. 2006 10:27

Souhlasim, QIP je lepší, akorát mě štve nefunkčnost posílání souborů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gappa, Gappa  |  13. 01. 2006 13:37

v novym QiPu posílání už jde, vyzkoušeno :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asd  |  13. 01. 2006 10:50

lol to me dostalo, nainstaloval sem to, a rvalo to na me ze mam moc stary icq (mel jsem 1.5betu ) tak sem nasel jakejsi fix na icq plugin na foru
mel jsem to pusteny asi 5minut a uz sem to vypinal, zvyk je zvyk a omalovanky uz moc nemusim (a to jsem pred nejakou dobou branil icq 5 )
casy se meni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chuj  |  13. 01. 2006 19:29

a kde presne sezenu ten fix?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KRiZKiN, KRiZKiN  |  14. 01. 2006 22:49

-- Třeba v papírnictví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Popi  |  13. 01. 2006 00:12

myslim ze zustanu u Mirandy - vsechny plusy IM3 splnuje a pridava hooodne navic :)

noflame plz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Popi  |  13. 01. 2006 00:13

*IM2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  13. 01. 2006 07:02

Též zůstávám u Mirandy. Z článku jsem nevyčetl jediný důvod proč přecházet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh, JeCh  |  13. 01. 2006 10:51

Zkoušel jsem i IM2 a zůstal jsem u Mirandy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  15. 01. 2006 13:37

Neviete mi poradit, ako nastavit mirandu na auto reconnect? Pouzivam ju na notebooku a cez wifi a pri obcasnom pade spojenia by mi bodlo, keby sa vedela pripojit. Hladal som pluginy ale asi som krepy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor