nameless1
23. 6. 2021 • 20:41

Nákup z jedné prodejny je jen jedna z blbých věcí, k tomu je dost děsnej i přímo ten eshop, uživatelsky nepřátelský, při vybírání produktů mi to jednou nabízí vložit jen do jakéhosi nákupního seznamu (což není totéž, co nákupní košík), podruhé zase jen do košíku, pokud vybíráte věci postupně dýl (třeba pár dní), tak mezitím udělají někdy nějaký apdejt, který vám košík smaže (s nějakou migrací se tam nezatěžujou), neexistuje tlačítko zpět při procesu koupě (kde teprv uvidíte reálnou dostupnost) a podobně, myslím že by měli použít nějaké existující slušné řešení, než to tam někoho nechat furt bastlit na koleně.

Wolf9
23. 6. 2021 • 19:22

To omezení přesunu zboží mezi prodejnami je o to absurdnější, že IKEA sice zřídila výdejny v dalších městech, ale ty jsou navázány na jednotlivé prodejny. Např. výdejnu v Olomouci obsluhuje prodejna v Brně, a když nějaké zboží není na skladě v Brně a je jen v Praze, do výdejny v Olomouci nejde doručit. Komedie.

quick100
quick100
23. 6. 2021 • 19:00

Opravdu má logiku budovat výdejní boxy vedle obchoďáků, kde si to mohu vyzvednout i bez nich. Nějak to nechápu...

Určitě si přečtěte

Články odjinud