IDC: Microsoft si zvýšil tržní podíl v operačních systémech

Diskuze čtenářů k článku

Patrik  |  02. 01. 2004 16:02

Studie je provedená agenturou IDC, a pokud jste takový ti kreténi co tady chtějí říkat MRKVOSOFT MRKVOSOFT, LINUX je nejlepší, a přitom máte nainstalované LINUX ale pro jistotu i Windowsi, protože by vám nic nefungovalo, tak si polibte prdel. Ach jo. Pokud někdo pochybuje o agentůře IDC tak ať se podívá na stránky IDC a pak mrmlá. Jste fakt hňupy. Co to tam kecáte za ptákoviny porovnatelné neporovnatelné. To je jako kdyby jste zpochybňovali průzkum nějaké agentůry, že ŠKODOVKA je nejprodávanější vozidlo v Evropě ve své třídě. Taky by se mohlo najít pár fajnšmekrůůůůůů (blbců) jako jste vy  a říkat. Škodovka je žebřiňák a vůbec se nemůže rovnat s WolksWagenem. )) Hrozně se směji, když to vidím. Všichni pomlouvají microsoft. Ale tohle je studie jedné z největších agentůr. A pokud si někdo z vás myslí že on má o tom lepší přehled a že to není pravda tak prosím. Pravděpodobně to má zmapované líp než oni. Je to tak ačkoliv je to kruté a vaše poznámky se mi vůbec nelíbí, pokud nevěříte udělejte si samy průzkum a dojdete k nemilému zjištění. 99% lidí co znám má Windows a to jedno procento to ostatní. Myslím si že i ti co tady psali takové vzkazy jako že kopíruji """"" Ach jaj .... ja som napisal, ze je cela IDC studia pakovina, pretoze porovnavaju neporovnatelne. M$ zaraba na predaji softu, Linux sa nepredava, je zdarma""""" ty magore na 100% píšeš tenhle vzkaz s windowsu. Jo lidičky až tyhle studie budete chtít změnit tak vyhoďte ty pěkný XPčka (na který stejně nadáváte) a dejte si tam možná ještě pěknější linuxi (na který za chvilku budete nadávat taky). Nic proti linuxům sám sem je nainstaloval na 2 servery, ale taky nic proti windowsům ty dva servery jsou střední škole, sice se bez nich nikdo neobejde (pokud jde o přístup na internet, firewall apod) ale na druhou stranu musím říct, že asi v dnešní době nikdo nepřinutí ty děcka aby klapali příkazy do příkazové řádky a používali grafické prostředí KDE nebo GNOME, když stejně přijdou domů nebo do práce a setkají se tam s tím no s tím jak se to kurník jmenuje  WINDOWS ... a tak bych řekl že je tady zbytečné rozvádět nějakou diskuzi na tohle téma . Protože i já jsem pak sáhl ještě k variantě Windows 2000 server ... sice za dvouma LINUXAMA ale funguje to báječně. Tak pá milačkové a pak až budete zase zpochybňovat takovou agentůru jako je IDC tak začněte se svým průzkumem. Není každej počítačovej génius ... a stačí mu když jenom kliká blbě s myší a vybere si občas nějakej ten mail, hádejte po čam sáhne ))

 

Bye bye.... teď na tohle téma dělám Semestrálku tak čau.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  10. 10. 2003 00:58

Mezi Linuxem a Mac OS je minimalni rozdil. Hmm to je opravdu odvazne tvrzeni. Nic proti Linuxu :0)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  09. 10. 2003 20:36

co kdybychom zacali pocitat pc prodane bez predinstalovaneho OS jako linuxove radeji nez jako piratske?

jinak mohu rici ze vim o cca 10-ti instalacich linuxu v mem bezprostrednim okoli (moje, znami, prace, servery) a jen jedna jedina byla z kupovanych cd od Suse (distra koupena za par supu co lze jinak legalne stahnout nepocitam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  09. 10. 2003 13:54

K cemu muze byt takovy pruzkum. Vzdyt je to uplne k nicemu, pokud se tam zapocitava jen neco. Jedine vysvetleni je, ze je to na neci objednavku, aby cisla co nejvic vyhovovala...

Ale do toho mi yase nesedi posledni odstavec - Mikrosrot oskube za tri dny sve zakazniky o tolik, kolik vsem linuxovym firmam staci na rok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  09. 10. 2003 20:03

Ne dobre to chapes, v IT jsou ty hesla tak nesruzumitelna, ze kdybych te tim samym style m poslal po prdele, myslel by sis ze te chvalim. Neuraz se prosim, ale tak to skutecne je, navic ...(sproste slovo)... propagoval, ze v Xptroskach je spousta novinek, ale netere tam uz byly i v NT 4.0. Navic prebarvene dvoulitry nikdo sam nekoupi, ty se prodavaj pouze snovymi pocitaci. Proto tak ...(sproste slovo)... tlaci na vyrobce pocitacu, aby dodavalipouze s jejich systemem. Pak se neni co divit jejich ziskum, to jim nesmi prochazet!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thomas  |  09. 10. 2003 09:29

"Podle studie IDC stačí Microsoftu pouhé tři dny na to, aby získal ze svých operačních systémů to, co dostanou všechny linuxové firmy dohromady za celý rok."

Nie som si isty, ci som to dobre pochopil. Ale ak ano, tak to nechapem vobec.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romo  |  09. 10. 2003 09:32

asi si v škole nedával pozor, je to tam napísané jasne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thomas  |  09. 10. 2003 09:33

Vysvetli mi to prosim. Pozorny student!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petras  |  09. 10. 2003 09:59

No jakože MS vydělá za 3 dny to co za celý rok ostatní linuxový prodejci, ne? Detail je v tom, že MS nepatří mezi linuxové prodejce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dement  |  09. 10. 2003 10:20

Presne tak Akorat ty penize co vydela MS tecou pekne zpatky do USA a to co se trhne na linuxu zustava na lokalni nebo alespon narodni urovni. Tj klidne i u me v kapse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 10:09

Je to pakovina. Linuxovi predajcovia nepredavaju OS ale sluzby s tym spojene. Az by M$ tiez davam OS zadarmo, o moc lepsie ako dotycni linux predajcovia by nebol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sadasd  |  09. 10. 2003 11:04

vidis a linux nikdo nechce ani zadarmo. jen par fuseru co pak musej flamovat aby zahnali komplexy jaky jsou socky.
takze? jsi socka a prestan flamovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
to je jedno  |  09. 10. 2003 13:11

Vam pripada, ze "23,1 % komercnich instalaci Linuxu na servery" znamena, ze jej "nikdo nechce ani zadarmo"?

Docela rad bych vas zamestnal. Pokud si teda budete stale myslet, ze 23,10 Kc/hod = 0 Kc/hod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 17:14

Ach jaj .... ja som napisal, ze je cela IDC studia pakovina, pretoze porovnavaju neporovnatelne. M$ zaraba na predaji softu, Linux sa nepredava, je zdarma, pradavaju sa veci okolo. Cize keby aj M$ nepredaval soft, len sluzby okolo (cize Windows by boli zdarma), bol by na tej istej urovni ako linuxove firmy, ktore IDC spomina. Preto cele porovnanie je jeden velky blabol.
Uff ... dufam, ze som to vysvetlil jasne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 17:20

Ach jaj .... ja som napisal, ze je cela IDC studia pakovina, pretoze porovnavaju neporovnatelne. M$ zaraba na predaji softu, Linux sa nepredava, je zdarma, pradavaju sa veci okolo. Cize keby aj M$ nepredaval soft, len sluzby okolo (cize Windows by boli zdarma), bol by na tej istej urovni ako linuxove firmy, ktore IDC spomina. Preto cele porovnanie je jeden velky blabol.
Uff ... dufam, ze som to vysvetlil jasne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 10. 2003 13:12

Ale no tak. Linux skoro nikdo nechce, ale proc? Protoze vsichni kradou Wokna a maji pocit, ze Linux je neco pro experty a netusi, ze i ten podivnej Linux muze byt zajimavy. Mluvim z vlastni praxe, ja sam jsem k Linuxu prisel takhle a moje manzelka a rodicove ten krok zatim udelat odmitaji.
Wokna mam a pouzivam (vetsinou na hry), ale moznosti pouziti jsou obdobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  09. 10. 2003 13:42

jojo jsem na tom podobne, takze se mi obcas vikendu stava ze to obnovuju jak magor z image, s tucnakem se mi nikdy nic takoveho nestalo, na nasi siti jsem mel uptime 140dni a reboot jen kvuli upgradu hardware (stary srot P150, 64 MB RAM), vykonem srovnatelny s C466 a 64MB RAM na wojeb server 2000 a 2003, (nehlede na to ze ty wokna neumi korektne routovat) nechapu jak za ten shit od M$ muze jeste nekdo platit ???,

nevim co takovy pruzkum ma mit za vyznam, kdyz chci neco pouzivat tak to pouzivam podle toho na co to potrebuju, a co od toho cekam (tezko si nekdo koupi solaris na hry, kdyz je na servery, a pracovni stanice), a ne podle toho kolik lidi to pouziva, to uz ZAVANI snobismem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ddddds  |  09. 10. 2003 16:27

hmm typicky priklad.

dve procenta chytrych nemajetnych linuxaku
a devadesat procent blbcu s prachama. svet je pokroucenej vid?

ja tyhle studentiky co jeste nedospeli k poznani ze se musi jeste hodne ucit fakt nemusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 17:18

To ako ja ? Hehe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sadomaso  |  09. 10. 2003 17:25

Podle znaku na klavesnici, ktere generujete do nicku jste asi stale jeden a tentyz. PROSIMVAS, NEDELEJTE TADY ZE SEBE ZBYTECNE VOLA. My uz vas zname.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 17:39

?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 18:08

Kurna, to nebolo mne, ze ? Hlavne, ze do mailu dosiel odkaz na "reaguj na prispevok" . A najlepsie, ze cim rozvetvenejsia diskusia tym viac mi chodi duplicitnych mailom. Kto robil tento diskusny engine ? Ruky odtat minimalne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 17:17

NT4, W2k su celkom dobre, na hry a beznu pracu a trochu predrazene. (Please, nereagujte, nema zmysel reagovat)
Ale k tomu routingu ... ani to nespominaj, chce sa mi grcat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  09. 10. 2003 19:51

Souhlasim, lidi nevi, co muzou mit, a vetsinou je to omezenost a nechut poznavat nove.

To je jako kdyz mi jeden expert, mimochodem vyhral nejakou olimpiadu z jaderne fyziky nebo tak neco, trvdil, ze pro studenty je nejlepsi, aby na vsech skolnich pocitacich byly ofice od ...(sproste slovo)..., a nenechal si vysvetlit, ze k tomu neni duvod, a ze by si skola potrebovala koupit take neco jineho a ne jen periodicky porizovat nove verze SW od ...(sproste slovo)... jenom proto, aby drzely krok s nelegalnimi kopiemi studentu. A uz vubec nedokazal pochopit, ze naucit se pouzivat jiny produkt neni tezke. 

A co je nejlepsi, kazdy open kancelarsky balik umi tzv. datovy format od ...(sproste slovo)... a navic podle zakona platneho v americe, i kdyz ma ...(sproste slovo)... s vuj .doc patentovan nemuze nijak zakazat prohlizeni v konkurencnich produktech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 20:21

Tolik sprostych slov ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 17:11

Vazne ? Myslim, ze prave si popisal seba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sadomaso  |  09. 10. 2003 17:21

Nemate to urcite v zivote lehke. Mentalni retardace, to holt neni nachlazeni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 17:45

A fakt, preklep ("davam" = "daval").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  09. 10. 2003 19:38

Socka? Strc si to slovo ......, to uz nikdy, opakuji nikdy nerikej. Za prve, nevim proc u tebe znamena mit linux byt socka, za druhe se domnivam, ze duvodu priciny bodu jedna rikas o kazdem, kdo se od tebe najak lisi, ze je socka. Za treti, nejvic prudej duty hlavy. A konecne za ctvrte, nikde tam neni napsano kolik bylo Linuxovych instalaci vubec, takze rikat, ze to nikdo nechce je zcestne. 

 Jeste bych chtel dodat, linux lidi chtej a ze to je mensina, neznamena ze to jsou socky. Znal jsem jednoho cloveka, co podobne sockoval, ale takovy nemaj v branzi co delat.

A take to velmi zavani xenofobii. Znam par lidi, co jsou radi, ze dokazou pocitac jen zapnout, a je jim jedno, jestli "hamtaj" v nejakych "woknech" nebo na linuxu, protoze to ani nepoznaji.

Mimochodem portaly Centrum a Seznam jsou postavene na Linuxu.

A pokud to ten ... cte, at si nejdrive rozmysli co rika, nebo ho vzdicky nekdo umlati fakty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 10. 2003 20:20

Klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanus  |  11. 10. 2003 15:38

Taky si myslím, že seš socka, co nemá ani na OS.

Co s tím uděláš ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
real name  |  09. 10. 2003 07:36

fantasticky prieskum (ci clanok?)

percenta su percenta z coho?

instalacii? asi nie, tam by bol aj free linux

dolarov za instacky? tam sa pokial viem tiez plati min cena za linux cd medium

len viac takychto clankov, clovek sa pouci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  09. 10. 2003 07:21

Prekladam prvni tri vety: Udelali jsme pruzkum zcela na h***o...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor