IBM míří do Brna se svým zákaznickým centrem

Diskuze čtenářů k článku

BoodOk  |  20. 04. 2001 19:55

Proc ma dostat IBM po nejakou ulevu na dani z prijmu? Proc ji nedostanou vsichni co chcou rozjet byznys v tomhle oboru? To v podstate znamena, ze se tady vsichni radujeme, ze ze svych kapes budeme platit mimo jine i za IBM.
Nikomu uz to ale nevadi a nikdo se nad tim nepozastavuje. Zvlastni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Trachta  |  20. 04. 2001 19:55

A co je na tom zvlastni? Rika se tomu investicni pobidka a zrejme i to rozhodovalo, ze ono centrum bude u nas a ne jinde. Mimo jine, plno lidi ziska praci a jde rozhodne o prestizni zalezitost. Jestli jste schopen "rozjet byznys v tomhle oboru" na urovni, kterou garantuje znacka IBM a investovat do toho 360 mil. Kc, tak vam nikdo nebrani ve vyjednavani se statnim aparatem o podobnych podminkach. Dale si nemyslim, ze by bylo nutne za IBM nutne neco platit z vasi kapsy. Jsem si jisty, ze i tak odvede IBM na danich vice, nez vetsina firem pusobicich v CR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  20. 04. 2001 19:55

A co takhle dat tedy investicni pobidku nasim obcanum a rici jim "Pojdte podnikat, vyberte uspory a dejte se do byznysu, nespolehejte na stat a postavte se na vlastni nohy. Dostanete po dobu 5 let uplnou ulevu na dani z prijmu." Co takhle vytvorit poradne podnikatelske prostredi, aby clovek nemusel mit 360mil. proto, aby byl schopen se s nekym domluvit. Ostatne, pujcite-li korektne malemu a strednimu podnikani 360mil., urcite Vam vyrobi vice nez par set mist pro lidi, kteri by sve uplatneni zcela jiste nasli tak jako tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:55

Vzdyt nase ceska osvicena vlada se stara. Napriklad zvysenim hranice zakladniho jmeni na 200 tisic korun pro zalozeni s.r.o. Nebo prudenim kvuli koncesovanym zivnostem. Nebo ze by v tom byla politika a uplatky? To se mi ale nechce verit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcan  |  20. 04. 2001 19:55

A co takhle si precist zakon o investicnich pobidkach? Tento zakon presne urcuje za jakych podminek je mozne tyto pobidky ziskat.

Obdobne pobidky jako dostal o IBM v CR dostavala rada firem v Irsku a vysledek je ten, ze z jedne nejchudsich zemi EU se behem deseti let stal "keltsky tygr" (viz napr. OECD Economic Surveys 1999 - Ireland apod.). Irsku se podarilo dosahnout vsech pozitivnich efektu prostrednictvim enormniho prilivu zahranicnich investic.

Obdobne investicni pobidky ma v nasem regionu i Madarsko a dalsi staty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  20. 04. 2001 19:55

Jediný problém této skvělé zprávy je, že jde o firmu IBM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  20. 04. 2001 19:55

A v cem spociva ten problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neuu  |  20. 04. 2001 19:55

v autorove IQ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bart  |  20. 04. 2001 19:55

Má malé IQ nebo zná IBM. )))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Topper  |  20. 04. 2001 19:55

ses s prominutim opravdu jedinec s miniaturnim IQ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  20. 04. 2001 19:55

Brnensky drni se zase ukazali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haVaj  |  20. 04. 2001 19:55

No vypada to super, IBM hned pred oknama koleji :))
Ale ze by se palacak prezdival Silicon Hill o tom jsem jeste nikdy neslysel a to tam bydlim uz tretim rokem :(
Ale jinak pekny clanek.
haVaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Forcer  |  20. 04. 2001 19:55

Taky jsem to jeste neslysel ale zni to dobre

P.S Cau HAVAJIII -)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kotek  |  20. 04. 2001 19:55

Mam takovy dojem, ze Silicon Hill je prezdivka arealu Strahovskych koleji, kde budli CVUT-studenti (hlavne kvuli tem z FELu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  20. 04. 2001 19:55

Terminus technicus Silicon Hill rozšířil v ramci svého marketingového žvatlání, alespoň pokud mne paměť neklame, Petr K. Ulrich - jinak původní majitel shop.cz, kterýžto sídlil právě na úpatí onoho Hillu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Nevrtal  |  20. 04. 2001 19:55

O Sillicon Hill jsem slysel uz pred mnoha lety a je to pomerne hodne pouzivany (hlavne v tisku). A to ani na kolejich nebydlim, ale VUT studuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dennis Welt  |  02. 09. 2002 23:45

Kdyby totiz o neco slo,nebyl by to silicon HILL , ale silicon Valley .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dennis Welt  |  02. 09. 2002 23:45

Kdyby totiz o neco slo,nebyl by to silicon HILL , ale silicon Valley .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor