Martin Oscipovsky
Martin Oscipovsky
29. 10. 2019 • 15:36

Podla mna to nie je zla cesta a pozera sa na problem autonomneho riadenia trochu inak. Ak chcete mat plne automaticke riadenie tak ten pocitac musi disponovat ohromnym mnozstvom realnych dat z premavky a potom vyhodnocovat a porovnavat situacie ktore uz pozna. Nejako tak to robi aj ludsky mozog vyhodnocuje nieco co si pametate alebo ste pri riadeni zazili. Inak to nikdy nebude autonomne riadenie nech tam bude milion senzorov a kamier. Co je na zaciatok ta jednoduchsia vec? Ziskat a pokusit sa spracovavat tie udaje z riadenia ktore sa periodicky opakuju na rovnakej trase. Takto zuzite celkove naroky aj mnozstov dat.

Mysel_1
29. 10. 2019 • 9:00

Ze tomuhle rikaji "umela inteligence" prodavaci teple vody z marketingu HundEi se pochopit snad da. Ale ze tomu tak bude rikat nejaky "odborny novinar", to mi, s prominutim, hlava fakt nebere. To se chcete vsichni prokvalifikovat do redakce Blesku, nebo co?!

m.m
28. 10. 2019 • 13:33

Za me super. Prijde mi, ze 50% ridicu nema vubwc cit pro rizeni. Je to pro nutne zlo. Nebo na to fyzicky uz nemaji. Treba hodne stari ridici, kteri uz nezvladaji hustejsi a rychlejsi provoz.
Pro takove lidi je pomalu automat a maximalni pomocnik pri rizeni, vykoupeni.
Pro nas ostatni, co mame rizeni v krvi, je to vec, kterou radi vypneme :).I kdyz dokazu si predstavit nejake dlouhe nudne cesty, kde potrebuji na druhem konci porad svoje auto.

dpcstb
28. 10. 2019 • 9:22

adaptivny tempomat okrem primarneho konfortu aj zvysuje bezpecnost. ak bude tempomat jazdit ako clovek, bude jazdit ako ko**t, tym bezpecnost pada. takto sa ludia bezpecnu vzdialenost dodrzovat nikdy nenaucia

pcmaker
28. 10. 2019 • 8:50

Nabízí se otázka. Chceme to? Chceme při řízení vozidla vypínat mozek? ☻

Určitě si přečtěte

Články odjinud