bosto2
1. 8. 2018 • 12:04

Tohle bude hodně nebezpečné pokud budou i nadále hrozit teroristické útoky. Kdyby se v tom někdo odpálil tak to mají všichni jisté jako v letadle. Letadlo je v tomto případě rychlejší páč odbavení kvůli bezpečnosti bude zřejmě stejně dlouhé.

bwalker
29. 7. 2018 • 17:14

Nechci prudit, ale před 8 lety jsem jel v Šanghaji Maglevem a ten jel dle ukazatele rychlostí 431 km/hod. Do Pekingu jsem loni jel vlakem rychlostí "pouhých" 380 km/hod. Do Šanghaje a Maglevem jezdím každé dva roky, když jedu do Číny. Letos se chystám znovu 🙂 !

AjaFreeman
AjaFreeman
23. 7. 2018 • 19:01

Vakuum train byl před sto lety zajmavý koncept. Ale dnes, když se základy fyziky učí na každé základce se divím, že to ještě někoho vzrušuje.

duro miso
23. 7. 2018 • 18:52

Hlavne je tá skúšobná dráha moc krátka. Keby mala aspom 20Km dalo by sa niečo skúšať, ale takto musí začať brzdiť velmi skoro.

Andrew_007
Andrew_007
23. 7. 2018 • 18:08

Tak šup šup, ještě o 108km/h víc a doženou 11 let starý rekord TGV na běžné železnici.

Protonic
Protonic
23. 7. 2018 • 15:46

Jestli chtějí dosáhnout maximálky 1200 km/h tak zatím nejsou ani v půlce.

Pavel Steiner
23. 7. 2018 • 15:20

Takže jsou asi tam kde japonské vlaky před 20 lety...

Názor byl 1× upraven, naposled 23. 7. 2018 15:30

peter.mlich
peter.mlich
23. 7. 2018 • 13:34

V jednom dile serialu Borici mytu zkousely upravit karoserii auta zarezy podle golfoveho micku. Ten je ma kvuli zvyseni rychlosti. Pri testech se jim podarilo usporit 10% paliva.
Zni to mozna blaznive, ale uvazoval bych o pouziti spis koule nez kapsle.
Neco jako golfovy micek v trubici. O stabilizaci by se postaral magnet a nekolik vrstev koule v kouli. Pripadne zavazi na spodu, jako byva u nafukovaciho fackovaciho panaka pisek.
Podobne by slo resit i zorbovani, clovek v nafukovaci kouli na vode, aby otvor byl nahore. Mohl by to byt takovy osobni nafukovaci zachranny clun.

Určitě si přečtěte

Články odjinud