Ne je mi líto vždy budu stejně jako Germán, Japonec a nyní Číňan věřit více levitaci tedy typ MAGLEV. Zde je vidět jak dlouho trvá vývoj do zkušební dráhy, krátké veřejné dráhy a dalšího vylepšení systému (Japonsko, jiné uložení, mnohem vyšší rychlost). A tihle si myslí, že za rok, dva vyvinou nějaký tubus. MAGLEV lze s přehledem stavět i na Marsu, o tomto bych pochyboval z mnoha důvodů. A kilometr dráhy (hlavní problém) bude u něčeho takového o mnoho dražší pokud chtějí těch 1.300 km/h to je sci-fi a nikdo to platit nebude.
Poznámka: Podpořím příspěvek výše, a velice by mě zajímalo, jak v tubusu bez vzduchu budou dané zařízení chladit - bez média pro přenos tepla, speciálně při max. rychlosti. Také by mě docela zajímala životnost celé "dráhy" po mnoha a mnoha použití, vidím v tom tahání peněz.
Názor byl 1× upraven, naposled 09. 01. 2016 15:40