Podle popisu bych se bál, že kvůli reklamě na Mekáč “za rohem” neuvidím chodce.
Komu že to ukradli?
Mne tedy head-up vždycky vadil-překážel, takže jsem to vypínal. Rychlost mám na budíku přímo před sebou. Maximálně přehlednou navigaci mám na displeyi na středovém panelu, tedy relativně v zorném poli. Když jedu 100km rovně, tak ji opravdu k ničemu nepotřebuji a stačí si zapnout upozornění.
Nuda! Auto snad bude řídit samo (AI)!
> I ve zcela neznámých místech tak bude mít řidič dostatek podkladů...> Díky jasnému, kontrastnímu a nezkreslenému obrazu...> Konstrukce optické dráhy a technologie algoritmů zlepšují rozlišení a eliminují závratě způsobené duchy...Proč je článek napsaný jako reklama? Je to nepřiznaná reklama, nebo tupé přeložení marketingových materiálů?
Zajímavé, ale napadají mě k tomu dvě věci.První je, že HUD v autech není zrovna něco super nového. Má ho už i nová Octavia, což značí, že ani pro automobilky už to není nějak zvlášť high-tech prvek.Druhá věc je mnohem zásadnější - a sice jak je na tom Huawei s funkční bezpečnosti? Ani v původním článku není o ASIL ani zmínka, takže předpokládám, že bledě. Spousta nadšených výrobců spotřební elektroniky zkouší prorazit do automotive, ale zpravidla představí svůj koncept na výstavě a až pak se začnou zajímat o kvalifikační požadavky automotive průmyslu - načež zpravidla sklopí hlavu a už nikdy více o tom projektu neuslyšíme. Jsem zvědavý, jestli Huawei půjde touhle cestou.
😳🙄
Používám Headup už 2 roky a je to vyborná věc. je potřeba ale několik věci- Kvalitní čelní sklo aby nebyl obraz rozpitý ( to naznačuje první screenshot )- Možnost si nastavit výšku a jas s automatickou úpravou podle okolního světla- Čisté okno s funkci odmlžování. Není nic horšího než headup na zamlženém okně- Změna umístění v závislosti na rychlosti. Pokud jedu 30Km/h stačí headup na úrovni kapoty. Naopak když letím po dálnici 150 hodí se headup na hranici horizontu- Co nejvíce informací, co nejméně grafiky. Osobně preferuji jedno číslo s rychlostí a jednu šipku. To jsou informace, které člověk vnímá periferně a nemusí přeostřovat.
Pokud musí oko přeostřovat je něco špatně a HUD není HUDem, protože skutečný průhledový displej má symboliku zaostřenou do nekonečna, právě proto aby pilot nemusel přeostřovat...
Asi potřebují vynalézat (opět) kolo a znovu patentovat, nebo se předhánět, kdo dožene zařízení používaní desetiletí ve stíhacích letounech a přilbových zaměřovačích. Piloti jsou od zavedení HUD cvičení dívat se skrze HUD, pilot volantový čumí většinou na HUD.
s tím "Co nejvíce informací, co nejméně grafiky" naprosto souhlasím. Mít HUD takový, jaký je zde na obrázku, milion naprosto zbytečných čar a a grafických "super duper cool píčovin" přes půl čelního skla, tak to okamžitě vypínám.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.