Môžem mať hru na jednom monitore a na druhom napríklad internet?
kdyz si vedle postavite notebook... 😃 ne to byl vtiop... ale tak urcite to jde ja takhle obcas hral quake, ale byl v okne ne fullscreen, tam uz je asi problem pak
Ideální by bylo, kdyby výrobci monitorů nabídli nějaký pořádný. A když už je prý neúměrně drahé, vyrobit jeden velký panel se slušnou roztečí pixelů, tak ať vezmou 4 nejběžnější FullHD panely, napasují je k sobě tak, že mezi nimi bude třeba jen jeden pixel mezera.. A dají do společného rámečku (a ideálně společná elektronika, aby se to chovalo pro OS jako jeden monitor). Ať mi nikdo netvrdí, že by to muselo stát víc, než pětinásobek ceny jednoho FHD monitoru.
Problém je někde úplně jinde. A tím je výrobní proces. Pro tvorbu jen pár takových monitorů by to šlo, ale stejně nelze očekávat levnou cenu, protože jeden specifický kus třeba rámečku stojí více než jeden z tisíců stejných rámečků. Ale pokud jich mají udělat tisíce, tak k tomu musí přizpůsobit i výrobní linku a to jsou nemalé náklady. Aby se jim to vyplatilo, tak by jich musely tisíce podat. A jelikož nebude zase tolik uživatelů, kteří takový monitor byť za rozumnou cenu kupovali, tak buď to budou prodávat za neúměrnou cenu, aby srovnaly náklady za výrobu, nebo se na to rovnou vykašlou.Zase to tak růžové a jednoduché není.
Tak já bych se obešel klidně i bez rámečku 😀
Rámeček byl myšlen jako jedna z věcí, která do toho zasahuje. Jsou i jiné věci a lidi, kteří cenu navyšuji.Ale kdo umí bastlit, tak ten ať si klidně koupí ty tři monitory, rozebere a sestaví z nich jeden s nulovou mezerou. 😉
"S podporou tří (maximálně čtyř) monitorů přišla až GeForce GTX 680"To bych neřekl, ke svojí GTX 660 Ti mám také připojeny 3 monitory (1x DVI-D dual-link 2560x1600, 1xDVI-D single-link 1920x1080, 1xHDMI->DVI-D single-link 1680x1050). V ovládacím panelu nVidia se Surround k aktivaci taky nabízí, až v průvodci se vypíše chyba, že monitory nejsou stejné.
S3 Graphics PanoChrome technology. (pozrite si video nižšie)Nie je to len AMD s Eyefinity, nebo NVIDIA so Surround a nebola to len Matrox s Parhelií, ale aj S3 Graphics, ktorá už na Game Developers Conference v San Franciscu v roku 2008 (GDC 2008) predstavovala technológiu "S3 Graphics' PanoChrome technology". Testovacia zostava po HW stránke pozostávala zo štvor-jadrového procesora Intel Core 2 Quad s dvoma S3 Graphics Chrome 400 Series grafickými kartami pre Multi-GPU zapojenie (S3 Graphics MultiChrome technology čo nie je nič iné ako obdoba NVIDIA SLI, alebo AMD AMD CrossFire pozn. Tralaláka) na troch monitoroch v 3840 × 1024 px. • 3 Screen Racing Game at GDC (video)link: http://www.youtube.com/watch... • Inside Sim Racing Episode 4 Logitech Driving Force GT First Look at GDC (video: 07:12 - 10:00)link: http://www.youtube.com/watch... Keďže S3 Graphics skončila v sesterskej HTC (skr licencie) tak VIA S3 Graphics PanoChrome technológiu využíva s pozmenej verzii 2.0 však už pre účely embedded segmentu konkrétne Digital Signage čo nie je nič iné ako Video Wall za pomoci S3 MagicView softwaru. Karty sú VIA uH8 8-display PCIe graphics card (2 x S3 Graphics Chrome® 5400EW GPUs) => pre16-display Video Wall treba dve VIA uH8 grafické karty.link: http://www.engadget.com/2013/11/03/via-technologi... ... (ustijuf = Tralalák)
tři monitory uměly určitě win98SE, tři grafické karty a jelo se 🙂
ja preferuju jeden velky monitor 37" a 19" pro ostatni binec - IM, prohlizec, mail...
37" monitory se nevyrábí, tak možná televize, jejichž výstup je vhodný leda tak na černobílou sazbu.
Uvažoval jsem o 3 monitorech, ale po neustálém bádání a dumání, mi přijde kombinace 2 monitorů 21:9 + 16:9 (2560x1080 + 1920x1080) ideal. Případně, že někdo neudělá "3v1" monitor (5760x1080 / 1200), není možný, že by na to nebyla technologie :)
Technologie určitě je a myslím, že by nejoptimálnější bylo použití AMOLED a ještě to trochu prohnout aby to obklopilo hráče, akorát ta cena by byla taková, že ani vývoj pro sériovou výrobu by nemělo smysl začínat. V laboratorních podm. by to ale jistě nějak zvládli...
Zrovna dva displeje se mi jeví na hraní jako nejhorší(pokuď není na druhým jen jiná obrazovka když to hra umí), protože budu mít střed hry přesně na rámečcích obou displejů přeci.Jinak to se nedá vyrobit zakončení displeje tak, aby se dali dát třeba tři, případně aspoň dva vedle sebe tak(jako čistě ty matice s pixelama) aby byli od sebe fakt tak jeden pixel? a pak to překrýt celí jedním větším sklem nebo matnou fólii.
fuj ty rámečky by mě rozčilovaly
Nevím jak při hraní, ale na běžnou práci jsou dva monitory fajn a na rámečky člověk za chvilku zapomene 😉
i to rači mam jednu 27čku 😝 stejnak bych většinu času koukal jenom do jednoho
na beznou praci je lepsi tam ten ramecek mit. neumim si moc predstavit kdyby byl jeden monitor s tak sirokouhlym rozlisenim. takhle jdou snadno zarovnavat okna, jsou logicky oddeleny atd
Meanwhile at Oculus VR: "LOL"
No a pak jsou tu "moderni hry" kde vicemonitorovy rezim neni jenom na okrasu, ale ma skutecne smysl. Viz treba Supreme Commander (vydan v unoru 2007).
Chtělo by to monitory s tenkým rámečkem :)
Dělá je NEC, jsou docela drahý, ale pořád to ruší. To spíš telestěnu.
Chtělo by to jeden monitor :)http://gizmodo.com/5277667/stunning-nec-crv4... ...
Z čeho je ten poslední obrázek?
RAGE
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.