Nejslavnější, nejstarší existující a historicky nejúspěšnější tým Formule 1 se počínaje tímto týdnem jmenuje Scuderia Ferrari HP. Americká technologická firma se stala novým titulárním sponzorem. Poprvé se obě značky budou společně prezentovat o prvním květnovém víkendu na velké ceně Miami.
Spolupráce je dlouhodobá, tisková zpráva mluví o několika letech, konkrétnější není. Ferrari bude nově využívat technologie a služby HP, včetně adaptivních počítačů a zařízení, produktů a služeb pro spolupráci a tiskových funkcí. Neoficiální informace říká, že sponzorský příspěvek HP Inc. by se měl pohybovat ve vyšších desítkách miliónů eur.



Firmy dodaly jen tento obrazový materiál. Nová podoba vozu bude představena až před Velkou cenou Miami.
Kromě F1 se spolupráce týká také herního týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy, loga HP dostane také vůz Scuderia Ferrari řízený Mayou Weug v čistě ženské sérii F1 Academy, zahájené v roce 2023.
HP a F1
HP není prvním titulárním sponzorem Ferrari. V letech 1997 až 2011 byla v názvu týmu značku Marlboro, spolupráci však čím dál tím více komplikoval zákaz tabákové reklamy. V letech 2019 až 2021 Ferrari v názvu týmu propagovalo iniciativu Mission Winnow, ale i tato varianta narážela na legislativní omezení.
Historii se sponzoringem v F1 má i společnost HP Inc., v minulosti podporovala Williams. V roce 2015 se Hewlett-Packard rozdělil na HP Inc. (osobní počítače, tiskárny a příslušenství) a Hewlett Packard Enterprise (HPE - servery a datová úložiště), která v F1 sponzoruje Mercedes.