Hnet Info 2. část: Dokáže víc než benchmarky?

Diskuze čtenářů k článku

Spec  |  25. 02. 2002 13:52

Co se týče detekce hardware , tak i po vyzkoušení Hnet Info musím tvrdit , že na detekci hardware je nejlepší dosová verse HWiNFO.

Ale i HWiNFO32 má detekci na lepší úrovni . Má lepší podporu SMBus/I2c , detekuje info z mnoha HWsensoru , dosová verse detekuje typ EEPROM .Má detekci násobitele a FSB u novějších CPU u Intel Xeon vypisuje info z PI ROM , detekuje grafické karty jako HP Visualize FX4 , Intense Wildcat 3500 a 4000

Prostě v detekci hardware je HWiNFO těžko předstihnutelné ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Mensik  |  19. 02. 2002 09:16

No, tak po precteni prvniho clanku jsem si Hnet Info stahnul. Hodne mega, budiz. Instalace trvala neco kolem 17 minut. Nejdele obrazky firem. Budiz. Pak jsem to vyzkousel na K6/2 400. Vsechno jelo bez potizi, graficky je to neprehledne a je videt, ze to je napsany program, ale neotestovany "na lidech" - jsou tam proste drobnosti, ktere ale defakto znemoznuji pouziti (napr. - pokud si udelam benchmark a chci ho s necim srovnat, tak by asi ten sloupecek vykonu mel drzet stale nahore a rolovat se jen ty ostatni hodnoty...). Takze jakz takz, ale je to pouzitelne a dalo mi to i korektni (rozumej ocekavane) hodnoty. Pak jsem to nainstalil a pustil na mem domacim kompu (dual Celer 535MHz). Spousta funkci zhavarovala. Ted uz nevim presne jake, uz je to dlouho pryc. Takze hodnoceni - propadak. Co mne ale nejvice nastvalo, to byla drzost chtit dump po testerech a pak jeste ten soft prodavat. Asi byste meli s testery sepsat smlouvy a pekne je platit, aby to bylo fifty-fifty, ne?

Ozon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  26. 02. 2002 18:54

Strasne by mne zajimalo co Vam na dualu Celeronu zhavarovalo. Zkouseli jsme to nekolikrat na jiz zminenem 2xCeleronu a 2xP-III Xeon a nikdy k zadnemu konfliktu a problemu nedoslo.Co Vam prozajimavost presne nefungovalo?Velmi by nas to zajimalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  18. 02. 2002 19:05

Je to shit jak cip. Testoval jsem sve  disky resp. RAID pole a program mi ukazal ze ho mam 18x pomalejsi nez obyc... ruce pryc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  16. 02. 2002 23:03

který idiot to psal (v tom článku)???        

 

Hnet Software podle justice.cz neexistuje    

 

to je pouze vysněná představa Radima :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  17. 02. 2002 13:27

Jiz delsi dobu  existuje a fakturuje v podobe fyzicke osoby(cca 6 let). Pravni subjekt bohuzel jeste neni (nikoliv nasi vinou,ale vinou uradu, diky kterym se vse protahlo) vytvoren. Nechapu o co Vam jde? Jakou souvislost to ma s produktem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  18. 02. 2002 06:12

Takze dalsi tunylek.
To je ulet.

Pokud chcete neco delat, delejte to bud profesionalne nebo vubec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ik  |  14. 02. 2002 17:59

Ako mnohích, aj mna prva cast recenzie o tomto "programe" (skor multilingualnu zbierku utilitiek) nadchla a stiahol som si ho, no ked som to spustil...  - nic moc:
 - polovica ikoniek ukradnuta zo SiSoft Sandry, niektore z Windowsov (este k tomu zvacsene) - no hruza a niekolko asi vlastnej vyroby, no aj moj 8 rocny brat by ich nakreslil krajsie...
 - predsa som sa nenechal odradit a rozhodol som sa testnut nejake benchmarky, ale kde su?!? no pekny bordel, nehovoriac o tom, ze ikonka na benchmarky vypada ako nejake hory alebo co ;) (urcite nie ako graf) - po chvili (ked som sa zorientoval), klikol som na tuto ikonu a co sa nestalo - naskosila mi normalne pekna aplikacia... ked si odmyslim ten obrazok v strede (ktory je sice pekny, ale nema ziadnu funkciu a rusi "graficku harmoniu" ostatnych prvkov pricom urcite aplikaciu zvacsuje o nejake tie KB). Inak celkom ujde, no este bar This computer by mal byt vyraznejsi a mal by bit zaradeny podla toho, aky je velky - nie vzdy prvy... - toto by celkom uslo, keby mi to po nikolkych kliknutiak na rozne benchmarky nespadlo
 - k ostatnym utilitkam som sa nedostal, pretoze po tom, ako som kôli tomu musel restartovat PC som uz na to nemal naladu

ZAVER:
proste a jasne - je to aplikacia, ktora este nie je vhodna ako beta 2 a nie "ostra verzia aplikacie, ktora ma prekonat zahranicnu konkurenciu" - amik by povedal: This fucking shit, doesn't work!!!

 - takto nejako mala vyzerat recenzia na tento "program"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  14. 02. 2002 21:08

Zajimalo by nas na jakem Benchmarku a pri cem Vam to spadlo? Zrejme koncem pristiho tydne bude nova verze Benchmarku, kde pribude test 3DNow!, SSE a SSE2 a take verime, ze na problemovych PC jiz bude zlepsena stabilita. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KlingO [deCOY]  |  14. 02. 2002 21:39

zaujimalo by ma ktore PC je podla vas problemove - zeby vsetky ine ako tie co mate zaradene v baze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  14. 02. 2002 22:27

Zadne PC neni problemove(pokud alespon jaks taks funguje), problemova je max. adresace u no-name HW komponent.  Jediny problem je stabilita Windows,ktera bohuzel neni na vsech PC stejna a s kterou bojuji vsechny software na teto platforme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ik  |  15. 02. 2002 12:46

co sa tyka tej stability, myslim si, ze skor opak je pravdou - windowsy su dostatocne stabilne, len sa nedokazu dobre vysporiadat s nekorektnymi operaciami zariadeni a ich drierov (spominane no-name), pripadne s operaciami "amaterskych" aplikacii (toto sa tykalo w98). No u W2k a WXP je to uz nieco ine, ich stabilita je perfektna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ik  |  14. 02. 2002 21:53

myslim, ze som spominal, ze som spustil viac benchmarkov zasebou... neviem Vam povedat presne, ktore...  asi Vam to nezvladlo... a k tomu updatu - aj by som si ho stiahol, keby nemal 30MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ik  |  14. 02. 2002 21:57

inak tie dalsie utilitky vyzeraju celkom k svetu, no ked clovek vidi na zaciatku tu hruzu  - hned ho prejde chut sa s tym dalej zaoberat, amli by ste s tym nieco urobit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  14. 02. 2002 22:37

Diky za pochvalu, diky za kritiku......urcite si to vezmeme k srdci. Ale verte, ze na graficke zpracovani se zamerime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
davebren  |  14. 02. 2002 17:38

Ja jsem odzkousel posledni verzi Hnetinfo vcera na svem novem stroji, a uz to mam zase rychle odinstalovane.

Ackoliv jsem nezkusil vsechny funkce, ty ktere ano nestoji za nic ; vysledky zcela zavadejici, minimalni database pro srovnani, chyby - napr. program opakovane odmitl benchmarkovat rychlost moji primarni NTFS partition; podle testu je moje GF3Ti200 pomalejsi nez TNT2 (heh) a dalsi zajimavosti ktere jsem netusil.

Ja bych rekl ze i kdyz zakladni SANDRA standard neni nic moc, Hnetinfo je vyrazne horsi. Hmmm, dal bych tomu tak 2 hvezdicky z peti moznych, a nechtel bych to ani jako freeware. 30MB download je taky dost sila...

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Jiran  |  13. 02. 2002 21:36

Slušnej program, kterej toho umí hodně. Ale těch 30MB pro modemisty je hrozné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bacil  |  13. 02. 2002 19:40

Podla mna je tam strasny zmatok utilit pokope...

ked chcem pouzivat FTP, tak pouzivam najlepsieho FTP clienta
ked chcem pouzivat IP telefon, tak pouzivam najlepsi IP telefon
atd.

ale naco to mat zmotane dokopy?
nemozu byt vsetky tieto utility najlepsie na svete, tak naco mi tam budu ak ich nechcem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  13. 02. 2002 21:19

Kdyz chcete pouzivat nejlepsiho FTP klienta, tak jej budete pouzivat........ano, ale jaky FTP klient/server, vzdalena administrace je nejlepsi? Co je nejlepsi? Cim podle Vas je nejlepsi program?

Jsou spolecnosti, ktere naopak zajima, co dostanou pod  tim, kdyz si koupi FTP klienta, ktery minimalne atakuje ty nejlepsi klienty. Dostanou k tomu support a dalsich X vyhod vcetne dalsich mnoha utilit.

Proc strasny zmatek? Nemyslite, ze kdyz u Microsoftu hledate NetMeeting nebo jine sluzby, ze to je mensi zmatek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bacil  |  13. 02. 2002 23:05

Ospravedlnujem sa za nespravne vyjadrenie - nie najlepsi, ale najvhodnejsi pre dany ucel - napriklad som potreboval FTP klienta, v ktorom by som mohol pisat skripty, autodial, autohangup a podobne. Nakoniec som ho nasiel a nevidim dovod preco by so mal pouzivat ineho FTP. (to je iba priklad. Ak si niekto zvykne na nejaky program, prisposobi ho svojim potrebam, nastavi vsetko co potrebuje, len velmi tazko prechadza ku konkurencii. A potom je tam ta utilita uplne zbytocna.)



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  14. 02. 2002 09:08

Stahnuto 1400 kopii, zaregistrovano 0.

tim chci rici cena nesmyslna, podpora nejista, upgrade za penize.

Rada zdarma:
kdyz budete prodavat jednotlive moduly za 299,- budete bohati, takhle zbytecne odrazujete kupce. Kazdy druhy clovek potrebuje par programku z vaseho baliku, ale kdo otrebuje vzdalenou administraci,ftp server,...?
Co jste za blba ze sila je v globalizaci a udelate nesmyslnej multilanguage pack? Sila je totiz ve specializaci, kterou dotahnete do dokonalosti.
Konec rady zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  14. 02. 2002 17:25


Vite to je Vas nazor a ja Vam ho neberu. Kdyz myslite, ze je lepsi prodavat jednotlive balicky za 500,- tak budiz, kdo vi, treba k tomu jednou budeme donuceni.

Bohuzel ale jsou uzivatele, ktery naopak uvitaji moznost sehnat vse pod jednou strechou. Vite ja a moji kolegove zastavame nazor a jsme schopni udelat aplikaci na vyssi urovni nez Windows Commander, SiSoft Sandra nebo Winroute(pouze tomu date jiny kabat) a dalsich tisice(marketing je druha stranka veci, mate spickovy produkt, ale nemusite prodat nic, mate spatny produkt, ale jste velmi uspesny, viz platforma Unix vs. Windows), ale proboha chtel by to jeste nekdo? Chce nekdo v teto dobe dalsi tuny specializovanych produktu, kterych je tisice od kazdeho druhu, vcetne freeware?  Tento produkt  je novy, ma zcela novou logiku, funguje necely mesic, upgrade produktu je a bude zdarma(staci web update), pripravuje se portace na Linux, support pro registrovane uzivatle existuje od 9.00-17.00 hod na pevnych telefonnich, mobilnich  a faxovych cislech, koupe produktu zacala, download za 1 mesic=cca 2400-3000 verzi a to zahranicni publikace neexistuje a tudiz zahranici se zatim=0 , produkt ma svuj cil a strategii, ktery zde nebudu rikat a proto  do tohoto produktu jeste pribudou dalsi balicky, ktere budou dalsi konkurence specializovanym prvkum s tim, ze zde bude prave jiz zminena prijatelna cena.  Nekdo namitne, ze 30MB je hodne. Registrovany uzivatel si to muze stahnout 1x(po modemu asi za 2 hodiny.....cca 28,-kc) a pote pouze upgraduje samozrejme zdarma soubory o max. velikosti 1-3MB. Zatim nepocitame s orezanim zahranicnich HELPU nebo resource stringu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  15. 02. 2002 05:41

Co to je za konvence proboha? Mel jsem vas za vzdelaneho, sice zastaraleho, ale trosku uvazujiciho, ale todle?

a) donuceni k tomu budete jen pokud budete chtit jist,za tudle analyzu byste jinde platili, tak si toho vazte.
b) Ze ta aplikace je schopnejsi - si tak nefandete. Ona kvalita aplikace se pozna nejen podle kvality Exe (ktera je u vas hodne spatna) ale take podle toho na kolika pocitacich to pojede a jestli to pojede spravne. Nemyslete si, ono to neni tak ze by ostatni neumeli udelat program s tolika funkcema ale ze bud casem zjistili ze se to nevyplaci nebo preferuji kompatibilitu. A verte nic nenasere vic nez kdyz si za tezke prachy koupite balik nepotrebnych programu a pak ten jedinej co potrebujete nefunguje.

c) mate spatny produkt a jste uspesny? To rikate zrovna vy, ze Windows je spatny produkt????!!!! Co jste proboha za magora? Nepouzivate ho nahodou i vy prave proto ze je pro vas nejlepsi? Neni to spise tak, ze mozna neni nejbezpecnejsi, mozna neni nejrychlejsi (i kdyz to se da velmi snadno vyvratit), ale co jste to za populistu???!!!! Komu tady tlacite do hlavy ze vy se snazite prodat kvalitni produkt a ze vas snad nezajimaji jen penize? Tak proc to nedate jako freeware? To je podle vas spickovy produkt ktery doladujete na jednotlive pocitace zakazniku? (poslete mi dump a ja to zkompatibilnim?!?!?!).
d) kdo vam brani vydat kompletni balik a zaroven jednotlive moduly za mensi cenu? Treba byste se pak divil ze nakonec byste se prosadili treba jen pres FTP klient (i kdyz ten je pomalej az hruza).
e) vite tech downloadu je tolik, ale registrace zadna. Kdyz ten vas program jde cracknout za deset minut tak se nedivte, kazdy to zkusi, ale pouzivat nikdo nebude.

f) rady zdarma:
begin
- naucte se programovat
- bezte do kursu marketingu
- rozdelte to
- najmete grafika
- zfreewarujte to a sharewarujte az dokoncene verze
- goto begin
end

Jos€

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  15. 02. 2002 12:00

Dekujeme  za cenne rady FTP klient, v cem soudite, ze je pomaly s cim jste to srovnaval? Dosti zvlastni nazor,kdyz nekdo tvrdi, ze FTP klient ten ci onen je pomaly a naopak.

Registrace zadna? Kdo Vam to rekl, o nicem takovem nevim, prave naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  15. 02. 2002 12:28

Aspon ze uznate chyby co delate.

Co se tyce FTP:

srovnaval jsem se svym command line ftp, CuteFTP a s rychlosti jakou to stahne Windows explorer z ftp. Vse zaheslovane site, bez omezeni rychlosti,zadna proxy, jediny pripojeny, stejna pater. Soubor cca 3MB,180MB,1MB a asi 6 dalsich pod 200k.

Registrace zadna: se pochlubte. Jedna nebo dve registrace na 2000 downloadu povazuju za nulu, zvlaste kdyz jedna registrace byla pro odecet z dane vasi druhe firmy a druha byla pokusna registrace .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  15. 02. 2002 15:03

Co se tyce obycejnych registraci pres web, tak tech je vice, vetsinou no-name spolecnosti nebo uzivatele. Co se tyce multilicenci, tak napr. jeden nejmenovany Pivovar(a.s.) z Moravy, bohuzel ale podrobnosti Vam sdelovat nebudu, jelikoz je to smluvne vazane. Nezlobte se.

Co se tyce rychlosti, tak CUTE FTP a Hnet Info FTP oba pracuji pres Winsock, pokud nejaky klient pouziva WinInet, tak ten je teprve pomaly. Nas FTP samozrejme pouziva Winsock. Pri prenosu pouzivame jen pracovni vlakna (uzivatelska jsou pomala) a i nektere veci jsme programovali spise pro zlepseni rychlosti na ukor zabiraneho mista. Takze napr. 10 mbps LAN s tim ze mereny servery jsou na jinem segmentu,  3MB soubor, FTP Server HP Unix =5,5 sec jak Cute, tak i nas klient.  Serv-U a nas FTP Server -6sec. 36MB soubor 1 minuta nas klient, 59,5 sec CUTE FTP. 233MB soubor, Hnet FTP 5 min, 20 sec, CUTE FTP 5 min, 42sec. Poslete presne casy a velikosti Vasich souboru, kolegove si zde nasimuluji dalsi soubory ci jine moznosti abychom se na necem shodli a udelali nejaky zaver co je a neni na cem rychle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  18. 02. 2002 06:09

A to jste jako kvalitu FTP zkouseli na LANe?
ty vole to je tvrdy, tady jeste vylezou na povrch skutecnosti!

casy se "nijak extremne" nelisily bylo to v radove desitkach procent ale u velkych souboru a pres modem to jsou hodiny. Udelejte si poradny test, na lane toho moc neotestujete. Lovu zdar.

Mimochodem chtel jsem pocet placenych registraci ne jmena firem.

myslim ze rad uz bylo dost a dost. Asi vam poslu fakturu, levne to neni... Zato ale testy by byli kvalitni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  18. 02. 2002 10:05

Nezlobte se, ale ted uz opravdu nevim co nato rici. Chcete po mne casy pres modem
a srovnani s CUTE FTP a nasim FTP klientem? Pokud pouzivate Cute nebo Hnet Info FTP a jste pod modemem nebo na LAN tak vzdy a vsechno funguje na stejnem principu. Cetl jste nekdy neco o winsocku nebo wininetu? Programoval jste neco pod winsoc? Kdybyste navstevoval diskuzni skupiny zabyvajici se programovanim ve winsock, tak byste ihned zjistil, ze princip a tudiz rychlost mezi Cute a Hnet Info FTP je a musi byt zcela az na nejake mensi odchylky stejna. Testy probehli i na modemu velmi podobne a se stejnymi vysledky-viz. CUTE-Hnet FTP jako pod LAN. Sdelte mne Vase casy, na jaky server co jste tahal(velikosti souboru) a muzeme udelat porovnani. Ovsem z Vas zde nevypadlo nic konkretniho......zkousel jste vubec nas FTP klient nebo to je zase dalsi zvlastni ceska kritika a hodnoceni?? Zkousel jste vubec Hnet Info? Z Vasich reakci mne vyplyva, ze nikoliv ( podle nas i nasich programatoru jste Hnet Info ani nemohl videt), jinak byste zde nerekl to co rikate.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  18. 02. 2002 11:08

Moje pripominky meli vest ke zkvalitneni vaseho produktu, pokud prechazite do osobnich utoku nemam vam co rici tim mene delat nejakeho betatestera zdarma. Vse co jste sem zapsal za tech par dni svedci o tom ze nemate naprostou paru nejen o marketingu, ale ani o vyvoji programu jak z teorie tak z praxe.

Zda se ze vase zoufala politika marketingovo-financi zacina nabirat vazne trhliny a moc dobre znam odpoved na otazku jestli tady vase pochybna tunelarska firma bude za par mesicu.

Koncim s vami pane Hnet Software, mozna si davejte pozor kam postujete sve produkty, oni nejsou na netu vsichni blbci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  18. 02. 2002 16:22

Vite....ja nechci zpochybnovat Vase nazory,stejne tak dekuji za jakoukoliv pripominku,ktera by vedla a vede ke zkvalitneni produktu Hnet Info. Ale verte,tvrdit, ze Hnet Info FTP klient je hrozne pomaly a ze je to hrozna aplikace.....nezlobte se, ale musim reagovat. I Vy sam jiste vite, ze v rychlosti to neni. Co umi nas ftp klient mozna jiz vite, urcite je stale co vylepsovat a vylepsovat se bude. Ale hazet spinu na naseho FTP klienta, respektive na rychlost prenosu, ktery je minimalne v rychlosti prenosu srovnatelny s CuteFTP neberu jako kritiku. Tento produkt funguje teprve 1 mesice, neco jineho je samozrejme vyvoj systemu Hnet Info. Nase spolecnost se snazi udelat to nejlepsi co muze, stejne tak na poradu dne jsou dalsi prekvapeni v jednotlivych modulech a nejen v jednotlivych modulech. V nize uvedenych clancich se snesla opravnena kritika s kterou musim souhlasit a dekuji za ni, stejne tak i neopravnena kritika, se kterou nemohu souhlasit a do teto neopravnene kritiky vkladam i Vas nazor s rychlosti prenosu a reaguji na nej. Velmi rad s Vami budu polemizovat na jakem principu HFTP funguje, stejne tak velmi rad s Vami budu polemizovat na jakem principu funguje CuteFTP a jak rychly je prenos, ale nebudu s Vami polemizovat o marketingu, pravnim ci jinem zazemi nasi spolecnosti, jelikoz nejsem opravnen vuci tretim osobam, ktere za timto projektem stoji a ktere jsou jeho hlavnimy producenty.........
To po mne nikdo chtit nemuze, jiste chapete z jakeho duvodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  13. 02. 2002 18:35

Přeji hodně štěstí, chce to ještě hodně tvrdé práce. Sám osobně bych takový problém s grafikou neviděl, často je lepší, když je program ovládán v "polotextovém" režimu (bez 3d tlačítek apod.). Navíc když má aplikace nablýskané vzezření je to většinou to první a poslední co program může nabídnout. A kdy vlastně bude nová verze ? Že by Hnet ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  13. 02. 2002 21:08

Nova verze Hnet Info bude k dispozici tento patek. Tj. 15.2.2002. Budou zde opraveny nektere chyby a v nekterych modulech nove prvky. Presto do budoucna se chystaji velmi prijemne uzivatelske novinky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  13. 02. 2002 11:38

nas ve skole ucili, ze se pise "Abychom" a "Abyste". "Aby jsme" bylo povazovany za dost otresnou a hrubou chybu - doslo za tech par let k nejaky zmene?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Procházka  |  13. 02. 2002 13:06

Nás učili psát i vyslovovat "DISKUSE" (z lat. discussio), podobně jako -mise (-missio), -prese (komprese,deprese,...), -sese (obsese), -cese (koncese), -fese (profese), -grese (agrese), atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halen  |  13. 02. 2002 15:08

Vír se výra zmocnil a po obou (výrech/vírech) nezbylo nic. Vískala mu ve vlasech a pritom výskala, dokud ji (výskání/vískání) neomrzelo. D2kuji za pozornost. Použitý materiál -
ZDE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  13. 02. 2002 16:32

Hele, dobrej odkaz - hned sel do bookmarku. Dik za tip!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  13. 02. 2002 10:18

"Dokáže Hnet Info nyní porazit konkurenty i v ostatních odvětví software než jsou benchmarky."

Tento soft nieže neporazí konkurentov, ale ich ani nedobehne pokiaľ bude v tejto podobe ako je teraz. Benchmarky grafiky, openGL a disku sú úplne nepoužitelné. Pri teste grafiky s Radeon 7500 mi vyšiel výledok horší ako S3 a pritom u "konkurentov" je vysledok ako má byt. OpenGL sa mi pod w2k ani nepodarilo spustiť a dokonca ich zhodilo čo sa mi ešte nestalo. Pri teste HDD mi pristupovú dobu ukazovalo na 0,32 ns navyše tento výsledok bol pod stĺpcom "sériové číslo" . Proste z výsledkou benchmarku niesom spokojný. Grafické spracovanie mi až tak nevadí, skôr ten problém pri použití veľkých fontov sa prejavil dosť nepekne. Žiaľ ak je táto verzia Hnet Info ako finálna (ako tvrdia na ich stránke) , tak si myslím, že skutočne 69$ je .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomik_one  |  13. 02. 2002 09:03

Přesně tak se stotožňuji se závěrěm článku. Lepší marketing a ještě dodávám přívětivější. Máte hrozně malou databázy v tom programu a já pomalu neměl s čím srovnávat ( rozuměj výkonější stroje a grafiky ) A zase naopak na PII mě to nejde ani pořádně spustit viz minulá diskuze. Najměte si grafika a pouštejte moduly ale třeba ty benchmarkovy na grafiku ??? No nevim, 2x to za sebou spusti a vždy jinej výsledek kterej se ale liší o 200%. A to mi dela hlavne na OpenGL. Mam Radeona 7500 a tuto mi hlavně dělalo na polygonech takže si nejsem jistej jestli je to shit benchmarkem nebo se tam projevil Poly Bug. To si fakt jistej nejsem ale spíš to první protože ty abnormálně rozdílný výsledky mi to hází skoro u všech testů na grafiky. Jinak ostatní benchmarky jsou OK a i přesný akorát byste měly odělit nějak ty sloupce, hrozně se pletou. Můj návrh je a doufám že se někdo přidá. Udělejte moduly třeba ten benchmark, puste ho volně po netu a mi vám dodáme výsledky a za půl roku máte databázy a aktuální jako vystřiženou z reality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  13. 02. 2002 15:54


Ja dekuji za pripominky v teto casti diskuze. Urcite to ma jiz neco do sebe a je jasne, ze by se stranka marketingu, designu mela zlepsit a jiz se natom pracuje. Na druhou stranu nam zase prislo nekolik e-mailu s velmi pozitivnimi nazory tykajici se grafickeho zpracovani. V kazdem pripade tento produkt zacina a musim Vam sdelit, ze do budoucna se muzete tesit na dalsi velka prekvapeni, ktera budou minimalne srovnatelna s Windows Commanderem ci obdobnymi shareware prvky.  Jestli se tento system prosadi ci neprosadi, o tom bych polemizoval, ale pochybuji, ze ma sanci se prosadit vzdalena administrace, ktera sice je jiz kvalitnejsi nez treba svetoznamy RADMIN nebo ze udelame detekci hardware, ktera je lepsi nez SiSoft Sandra...atd. Nikoliv jako samostatne moduly se to dle naseho nazoru tezko ma sanci prosadit, ale jako modularni system a jeho nasledne sance zde jsou. Clovek je tvor pohodlny, liny a pokud mu neco podstrcite pod nos jako jednotny celek a on nemus shanet tu produkt, od jine firmy dalsi produkt tak verte tomu, ze drive nebo pozdeji tu sance jest......

Tusim, ze zde byla zminka o oddeleni Benchmarku a pusteni jako freeware na testing......ano uvazujeme o tom. Diky za napad.

Jeste zde byla zminka o databazi. Verte nebo neverte, ale mame asi o 100% rozsahlejsi databazi nez jiz tusim zminena SiSoft Sandra a z toho vyplyva, ze detekce jest presnejsi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  14. 02. 2002 09:37

Rád vyzkouším vaši verzi Windows Commandera, ale prosím o vydání i v samostatné balíku.

Vaše veta :"Verte nebo neverte, ale mame asi o 100% rozsahlejsi databazi nez jiz tusim zminena SiSoft Sandra a z toho vyplyva, ze detekce jest presnejsi!"

Copak velikost databáze určuje přesnost detekce ? Pokud ten program detekuje špatně (myslím s rozdílnými výsledky, nedokáže eliminovat činnost windows) , tak mu nepomůže žádná databáze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  14. 02. 2002 17:00


Ano musim Vam sdelit, ze presnost detekce je dana databazi. Dam Vam priklad SiSoft Sandra Vam bude z Hardware ID prejimat jmeno graficke karty Riva TNT2. Bohuzel ale Vy mame grafickou kartu, ktery presny nazev je Riva TNT2 Pro. Toto jiz Sandra nezjisti, jelikoz ona nema zapsany v databazi ID klic.....XXXXX.XXXXX.XXXXX, ktery my rozkodujeme a diky databazi priradime, ze se jedna o krtu Riva TNT2 Pro, nikoliv pouze Riva TNT2. A takto bych mohl pokracovat temer ve vsech soucastkach....at uz pres monitory, zvukovky, o CPU nemluve.....atd....atd.

Proto databaze je na detekci HW nejdulezitejsi ze vseho!!!!!!!!! Ted se bavime o presnosti detekce, nikoli o srovnavacich testech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  15. 02. 2002 05:44

jo jenze zrovna ta TNT2 ma tech klicu tolik ze to pak musite ladit a stejne to neni dokonale.
ono je lepsi se dozvedet ze je to TNT2 nez ze je neznama

a neposlu dump a neposlu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  15. 02. 2002 11:41

V pripade, ze je to nezname ID,ktere nemame v databazi, tak cteme to co cte nyni Sandra a to jest-prejimame jmeno z registru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  15. 02. 2002 14:00

Aha, v tom případě máte s tou detekcí pravdu, já to pochopil jako spatne - vystihl jste to tou poslední větou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvako  |  13. 02. 2002 02:26

Akoze pani programatori... mozno dobre funkcie. Ale je to odporne. Hnusne to vypada. Stymto nikam neprerazite! A este vsetky ikonky ukradnute bud od konkurencie alebo z windowsov... ktore nie, tak tie su hrozne. Po grafickej stranke uplna hruuuza :((( skoda. Mohol by to byt celkom dobry soft.

Toto je problem vsetkych nasich programov. Vieme spravit len jednu vec dobre a ostatne sfusujeme. Dajte si troska namahy, zozente si nejakeho grafika!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  13. 02. 2002 08:28

No ja bych rekl, ze zas tak hrozne to nevypada, pravda, na large fonts se to chova trosku podivne (nektery kontroly jsou proste videt napul - utikaji z obrazovky) - ale to jo obvykle chovani i u nekterych profi programu. Ale 30M je fakt dost, chtelo by to kapku zmodularizovat celkove (instalaci, prodej).

Lepsiho grafika nepotreba, proc mit programy hyrici barvami, obrazky a ikonkami, dyt to pak vypada jak lunapark  - zarny priklad je AVG 6 (spec. ty jejich tlacitka odporny)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvako  |  13. 02. 2002 16:06

Nik nehovoril o lunaparku. Prave ze teraz to tak vypada. Je to jeden velky bordel, ziadne pekne zladene farby. Hroza! Ikonky ukradnute zo vsetkych ostatnych programov, niektore kvalitne pekne, ostatne male zvacsovane... hruza. jeden velky bordel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alien  |  14. 02. 2002 11:11

Kvako nedržkuj a nauč se češtinu wole:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  13. 02. 2002 21:13

Tech 30MB je zpusobeno take tim, ze cely system Hnet Info v sobe obsahuje i jazykove verze, vcetne EN, DE a CSY. To same plati i o HELPech. Takze dost znacna velikost je prictena tomuto. Nepocitame s rozdelenim Hnet Info na vice kusu, jelikoz jak jsem jiz nekolikrat rekl, tak sila je v globalizaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jos€  |  14. 02. 2002 09:22

Co jsi za debila?

Mozna pokud ten tvuj dementni marketing nemate patentovany by mohli se po vas opicit v Microsoftu:
Novy produkt MICROSOFT INFO:
vsechny produkty MyCrisoSoftu na 16xDVD za vyjimecnou cenu €1000000!!
Ziskejte 78jazykovych verzi 16ti operacnich systemu, 18 kancelarskych programu, 25vyvojarskych nastroju,50her a vsechny starsi verze. Celkem 78000 programu a 780000 service packu na jen 16x DVD za zavadeci cenu! SILA JE V GLOBALIZACI!

(a micryplosoft se vyhrabe ze sveho socialniho bahna a zacne vydelavat, tak jako jste teda urcite vy zacali vydelavat).

Zaver?
Blahoslaveni budiz chudi duchem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alien  |  14. 02. 2002 11:14

O jeee Radime radime:)) ty jsi zase nepochopil smysl toho rozdeleni..ja vim, ze ti asi nejde o prodejnost v CR, ale rozhodne kdyby se prodaval jenom ten benchmark zvlast za takovych 450 tak bych do toho sel a myslim si ze i vic lidi:) No je to tvuj nazopr a bře ti tak ja 2.500 litru davat rozhodne nebudu kdyz mam hacklou sandru full 2002..see ya.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim Krpata  |  14. 02. 2002 17:29


".........kdyz mam hacklou sandru full 2002..see ya.)" Ano jsme v Ceske Republice, kde asi opravdu plati, co neukradnes, nevytunelujes a nehacknes, tak nemas......!!

Pak se ale nedivte, kde CR je........a jak to tady vypada......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steely  |  24. 02. 2002 14:25

Jaké  jazykové verze ? Ve většině modulů jde nastavit either English or Czech. V některých    nejde ani čeština, v pár modulech jde navíc nastavit němčina.V české verzi se v menu mnoha modulů střídá  čeština s angličtinou (Hnet Infor Finder Password) je českého "Nápověda" anglicky "Language",  nebo pro vyhledání určitého výrazu je i v české mutaci "Password finder" s malým "f". Jinak finder, je pane Krpato, nálezce.  V Hook : "Řetězec,Soubor,Memory streamer (co takhle propustnost paměti ?)", je toho tam moc. Nerespektování psaní velkých písmen v názvech (viz Hnet Infor Finder password) , psát alocation nebo adress (viz InfoHwPC - System Memory) je jako psát v češtině "moje mylá má mídlo". Některé moduly (Info  Download) se neotevřou a hází Application Error , jiné sice oznámi Application Error (Info   Scheduler), ale otevřou se. Můj závěr: ještě hodně potu bez slz, pane Krpato, a pak to můžete vypustit jako beta verzi.

   

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor