Před deseti lety, v únoru 2010, se v České televizi vysílala investorská reality show Den D, v rámci které vystoupil se svým nápadem i Petr Hejl − programátor z Brna, který sliboval vytvořit revoluční internetový vyhledávač na bázi „jiných objektů“. Na jeho vývoj žádal investici ve výši jednoho milionu korun a měl představu, že nápad následně prodá Microsoftu za dvě miliardy dolarů. Nevyšlo to.
Už zpočátku budil projekt Petra Hejla nedůvěru a žádanou investici nezískal. Dokázal však vzbudit zvědavost a následně kýžený milion vymámil od řady drobnějších investorů. V únoru 2013 pak prezentoval své výsledky v podobě ukázky výsledků jeho vyhledávače a Googlu. Jeho „Hlodač“, jak svůj vyhledávač nazval, nabízel údajně o 20 % relevantnější výsledky. Hodnocení však bylo sporné a prototyp vyhledávače ani nebyl dostupný na veřejném webu.
V této fázi se vývoj Hlodače zastavil. Petr Hejl v tu chvíli zjistil, že by na další vývoj potřeboval výkonnější hardware a další tři miliony korun. Ještě nějaký rok přežíval web s prezentací projektu, dnes už neexistuje ani ten. Microsoft tedy do svého Bingu algoritmus brněnského programátora za dvě miliardy dolarů nekoupil.
Po Petru Hejlovi a jeho vizi revolučního internetového vyhledávače zůstala jen úsměvná vzpomínka a zmařený milion. Dál si ale jeho svérázný přístup můžete připomenout na jeho obskurních webech věnujících se Moravě, Lednici a moravským ženám.