Řekl bych, že to nejspíš bude "trošičku" souviset s tím, že inzerát obsahuje pouze podmínky, co oni požadují, ale ne co nabízí - jo vlastně, zapomněl jsem - práci! Trochu jako z toho vtipu: "Šéfe, já bych chtěl přidat..." "Dobrej nápad mladej, tak přidej! Přidej!!"Navíc taky nechápu tu povinnost tvořit články nebo nějaký obsah "v brněnské redakci" na plný úvazek (pod čímž si představuji docházku od - do a nejlíp ještě píchačky na zdi )Takže když ta práce vypadá jak kdyby hledali dělníka do doků z 19. století, tak se jim logicky nebude hlásit žádný skutečný IT specialista nebo alespoň nadšenec z dnešní doby.Podle mě má taková práce smysl ani ne na HPP, ale na IČO, s tím že v brněnské redakci se všichni uvidí tak maximálně jednou měsíčně při poradě a jinak hlavně telefony, e-maily, skype. Jasná definice zadání práce a termínů s tím, že každý obsah má určitou fixní cenu + odměnu za dosažení cíle (například čtenost).Jestli pak někdo článek zpracuje v požadované kvalitě a rozsahu za dvě hodiny na chatě na zahradě s popíjením drinku nebo jej bude psát dva dny s hlavou dlaní v kanceláři, to je, jak bylo už v Černých baronech "věc každého soudruha". Kreativní práce nejde odměňovat "na hodinu" nebo "měsíčně". Běžně se totiž u ní stává, že s čím se jeden lopotí celý den a ještě to není nic moc, tak druhý má hotové za hodinu a je to mnohem lepší.