Vietcong s 300 lidma si predstavit neumim, protoze jsem ho celkem rychle vzdal, ty omezene prostory na me pusobily klaustrofobicky, 300 hracu na tak malem placku, to by snad ani nebylo kam slapnout
Ale jinak to neni tak uplne nerealne, coz je mimo jine duvod, proc napjate ocekavam Flashpoint 2, kde ma byt mozno se pripojovat do bezici MP hry. Treba Call Of Duty to uz taky umi, ale to je jednoducha strilecka na omezenem prostoru (no flame pliiz takze tam neni problem. V rozlehlych prostorach Flashpointu (stavajici ostrovy jsou na plose 12x12 km, engine celkem v pohode umoznuje i 25x25 km a neni duvod, proc by to OFP2 nezvladla taky) pak neni problem napsat mise, ktere hraci umozni ustoupit z bojiste nekam dozadu na domaci zakladnu a tam se "ulozit v bezpeci k spanku". A treba za dva dny se znovu pripojit, ozivit svoji postavicku a nastoupit zase jako posila do boje. Samozrejme pokud se necha zabit, tak respawn nekde v hlubokem tylu, beze zbrane. V dnesnich hrach typu 5 na 5 by to bylo moc prisne oslabeni tymu, ale pokud by hralo na kazde strane 50 nebo vic hracu (nebudme maximalisti, i kdyz takovy stret kompletnich praporu by byl z hlediska logistiky a tyloveho zajisteni mnohem zajimavejsi , potom uz by nebyl problem vyzadat si od spolubojovniku transport na domaci zakladnu, tam se vyzbrojit a nastoupit znovu do boje.
Pokud se podari sikovne vyresit synchronizaci jednotlivych hracu ve hre, aniz by to znamenalo exponencialni rust HW narocnosti, potom jsem celkem optimistou. Fantazie tvurcu v komunite kolem hry se ve vhodnych podminkach (editor misi primo ve hre, volne pristupne nastroje pro tvorbu objektu a ostrovu) meze nekladou a pak klidne vzniknou tak odlisne veci jako je treba mise Conquer The Island.