No ale tady plete hrusky s jablkama. Puvodni prispevek nebyl o vhodnosti, ale o svobode. A v tom pripade mi svobodny system dava vic svobody nez proprietarni. Ze tu svobodu nepotrebuji a/nebo nevyuziji, to je jina vec. S vhodnosti souhlasim. Ale vhodnost nema se svobodou absolutne zadnou souvislost.
Kdyz uz chcete prezentovat nazor, tak ho prosim vyjadrete cely. Pokud vynechate tu dulezitou cast, pak je vyjadreni nazoru spatne (ne nazor sam) a vyvolava, ze mate jiny nazor, nez se snazite prezentovat. I v tomto prispevku jste se toho dopustil:
"Terenni automobil ma vyssi porizovaci naklady?"
Opet neuplne vyjadreni. Na strance http://www.otomoto.cz/... se mi v propagovanych inzeratech zobrazilo, ze Jeep si poridim za 125 tisic a Audi A4 za 209 tisic. V tomto pripade je terenni automobil levnejsi nez silnicni. Ale budiz, pak jste to trosku specifikoval. Ale vratme se zpet do sveta softwaru. Konkretni pripad. Na to, abych si mohl prodit Windows musim pracovat podstatne dele nez na to, abych si poridil linux. Tudiz dle vasi logiky o autech me windows nuti byt dele nesvobodnym. Opet priklad z praxe, ktery popira vase uvodni tvrzeni, ze proprietarni software je vice svobodny.
On clovek musi davat pozor na to jak veci rika, protoze i kdyz rika chytrou vec, se kterou by publikum souhlasilo, diky svemu projevu rekne naprostou blbost diky ktere s nim publikum nesouhlasi.