Ruším účet a přecházím k Wise. Revolut je ve výsledku jen špatně zabezpečená pračka na peníze, která neustále s něčím otravuje.U Revolutu jsem platil 175,-Kč měsíčně za h*vno, za snížení plánu z Premium na Standard jsem ještě zaplatil poplatek 350,-Kč. A když chci směnit koruny na 2000 €, tak mě to ve finále stojí 49.293,-Kč, což je o cca 220,-Kč více než u Wise i s poplatkem (celkem 49.072,-Kč). K tomu Wise neplatím žádné další nesmyslné poplatky za nesmyslné plány.Útok hackerů a prolomení citlivých údajů je pro mě konečná i kdyby se dostali jen k deseti klientům. Už prostě nevěřím - nechci. K tomu mě Revolut neustále otravoval, ať jej doporučím svým známým a že za to dostanu odměnu; nebo že kryptoměny + akcie zdarma už na mě čekají, atd. Hrůza, děs a otrava.
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 9. 2022 13:46
Já sem hlavně rád, že nejsem na tom seznamu a nemusel sem nic řešit 😀 Zrovna sem přes Revolut platil kurz za nemalou částku, a obecně sem rád, že nemusím řešit nějaký emaily od Revolutu, měnit hesla atd...
Člověka až udiví, že se stále může najít 50 000+ blbců co skočí na trik se sociálním inženýrstvím. Tento typ lidí si totiž většinou ani Revolut nedokáže zařídit.
Člověka až udiví, že někdo, kdo není schopný chápat psaný text, označuje jiné za blbce. Vlastně ne, neudiví 😀Doporučuju si článek přečíst ještě jednou 😉
"Podrobnosti o tom, jak útočník získal přístup do databáze s daty klientů, nebyly zveřejněny. Z náznaků to ale vypadá, že využil techniky sociálního inženýrství."Tak mi napište, co je na tom textu z článku k nepochopení.
Ze to temer jiste nebylo 50 tisic lidi, co na to skocili?
Tak si přečtěte nadpis článku.
Jak souvisi titulek clanku s vetou "Člověka až udiví, že se stále může najít 50 000+ blbců co skočí na trik se sociálním inženýrstvím" ?Kde je ta implikace ze kazdy, komu ta phishingova zprava byla poslana, "na ni skocil" ?
Pak na ně namířili phishingovou kampaň.PAK - to znamená až potom co ty data pomocí sociálního inženýrství vydolovali. Ještě jednou si prosím přečtěte nadpis.
To, že někdo získal údaje o 50k lidí a spustil na ně phishingovou kampaň neznamená, že těch 50k lidí jsou blbci a všichni do jednoho se na tuto kampaň chytili...To chápání psaného textu, jak psal kolega...
Jasně a ty údaje lidí co se nechytili asi vyvěštili z křišťálové koule.Nejdřív k těm údajům museli asi nějak přijít. A přišli na ně pomocí sociálního inženýrství.Phishingovou kampaň jsem ve svém původním příspěvku ani slovem nezmínil.K tomu pochopení psaného textu musíte zapojit mozek.
Bože ty seš vemeno... to snad není možný.
S někým jako ty se nemá vůbec cenu dohadovat.
"Britský fintech Revolut řeší následky hackerského útoku, který neoprávněným osobám umožnil přístup k osobním údajům desítek tisíc klientů"Tolko k tomu ze sa 50k+ ludi nechalo nachytat :)
Aha, chapu. Kdyz nekdo ziska z hotelu adresy drive ubytovanych hostu a pak vsem tem hostum posle nevyzadanou postu, tak je to chyba tech hostu.
To nema cenu asi 😀
😀
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 9. 2022 14:29
https://tenor.com/view/what-are-you-doing-n... EDIT - neni nad to, kdyz nekdo smaze svuj vlastni komentar (nahradi ho smajlikem), aby ti co na nej reaguji vypadali jako ... no nic.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 9. 2022 15:28
https://tenor.com/view/anne-with-an-e-anne-... Edit: protože jsem se lépe informoval a zjistil jsem, že podle 6ti čísel na začátku kreditky a debitky se banka identifikovat dá. Takže můj komentář ztratil smysl. Což ale není obecná znalost a nikdy předtím jsem se nad tím nezamýšlel.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 9. 2022 16:09
Například to, že nikde v článku není naznačeno, že při tom "sociálním inženýrství", (pomocí kterého získali data) bylo cílem více než jedna osoba! A taky to, že číslo 50 000 se týká pouze počtu lidí o kterých získali data a ne lidí, jejíž chyba jim dala přístup k datům. Stejně tak v článku není zmíněno, že by na následný phishing kdokoli z 50 000 lidí naletěl.
Já to teda pochopil tak, že sociálním inženýrstvím získali přístup do systému zaměstnance revolutu.Podle získaných informací: jména, osobní údaje, omezené kreditní údaje - to je takovej standard přístupu např. řadové technické podpory.Po 50tis dotazech si někdo/systém všiml, že je nepravděpodobné, že by jeden pracovník za den / krátkou dobu obsloužil 50tis zákazníků, zablokovali přístup a začali vyšetřovat. Následně vyhodnotili rozsah a poslali upozornění uživatelům.Takže infrastrukturu revolutu za mě nenabourali a místo 50 tis lidí podlehl soc. inženýrství 1 člověk - bohužel pracovník revolutu.Co dál? Asi sníží hladinu pro varování / zablokování (aby to třeba detekovalo už ~1000 přístupů) a přeškolí pracovníky a zpřísní 2FA do jejich systémů.
Názor byl 2× upraven, naposled 26. 9. 2022 09:59
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.