Nic z toho ole není odpovědí na mou otázku.Podpora nových konzolí je sama o sobě nicneříkající. Jen vím, že od UE4.25 mohu hru kromě PC,XONE,PS4,Android,iOS nebo HTML5 zkompilovat i pro PS5 a Xbox nevimco, ale to je tak všechno.Ani to, že nové konzole a celkově nový HW budou mít proti mému "sranda HW" podstatně vyšší výkon mě vcelku nezajímá.Mě jde o to, jestli nepoužívání normálových (a jiných) map je závislé čistě na engine a případně "hrubém výkonu" HW, nebo potřebuje podporu na straně HW jako třeba RT.Protože v případě, že by žádná další technologie nebyla potřeba, tak s ohledem na obrovský nárůst množství polygonů, který je snad ještě větší než mezigenerační nárůst výkonu konzolí, by to znamenalo, že moje modely, které jsou z dnešního pohledu vyloženě "low poly", že by to i ta moje 1060 dala s prstem v nose. Nechci na tom hrát hry z roku 2025, chtěl bych abych na tyto technologie mohl převést svůj projekt, který je asi tak na úrovni toku 2005. (V současné fázi mi to na té 1060 běží 180FPS+. To jen tak pro představu jaký grafický shit bych na to rád portoval. Kvůli tomu by se mi skutečně nechtělo kupovat novou grafiku. Přesto by mi ty technologie ušetřily asi tak 40h práce na každém modelu, takže by se mi zvýšila šance, že to vůbec do konce života stihnu dodělat).Ale nečekám, že by mi dnes někdo dokázal odpovědět. Holt si budu muset počkat. Jen teď nevím, jestli má smysl dostavovat rig na focení normálů. Je s tím taky dost práce, nemám na to pořádně místo, a kdybych věděl že příští rok už nebudu normal mapy potřebovat, tak bych se na to vykašlal rovnou a věnoval se něčemu jinému.