Akorat menim iPhone 4 za Galaxy S3. Jsem zvedavy, jestli me Android na vlajkove lodi nejuspesnejsiho vyrobce vyvede z omylu nebo obstoji ;)
Tak to upřímnou soustrast😝
Po dvou letech zkusenosti s iOS sem za Androida rad, jedine, co jsem spozoroval je, ze proste iOS byl vzdy odladenejsi na hry, ale to je fuk. S3 by mohla byt vyhrat
hodně štěstí 🙂
Problém je v uměle navozené obsedantní poruše zvané aktualizace, já znám lidi, co dostali varování, že po aktualizaci přestane tablet či počítač fungovat pořádně, ale stejně to museli udělat. Nesnesli myšlenku, že by neměli poslední verzi systému, a koukněte výš na ty hysterické reakce lidí, co nemohou mít poslední android, to je normální absťák.Měl jsem souseda, staršího pána co si pořídil počítač teprve před pár lety, nic o tom nevěděl, prakticky ho nepoužíval, ale vždycky když stáhl aktualizace, tak byl šťastný.
Tenhle problém musel být jasnej v okamžiku, kdy se umožnilo použití Androidu na mobilech více značek. Různej HW neumožní nové verze na starších modelech, výrobci mobilů nemaj nejmenší zájem zabývat se úpravou, aby nová verze alespoň částečně fungovala se starším HW. Tohle jsem pochopil už dávno , po zkušenostma s výrobky Medion. Technicky celkem kvalitní, ale nového firmware se dočkáte jen pokuď původní vykazuje nějakou hrubou chybu. Je to stejný jako s ovladačema. Mám doma krásnou kopírku Mustek, makala krásně k plné spokojenosti na W98, na XP už jen do SP1. Vyhozený prachy, používal jsem jí rok. Pro mě tahle předtucha znamenala koupit iPhona. No a už mám postupně 3 kousky a ten první ,3G už poslední iOS taky nevzal. Ale 4 roky se nechal upgradovat na nejnovější iOS.
Hej, nič nového, o čom by sme nevedeli, o aktualizácii zariadení s IOS alebo WP rozhoduje Apple a MS, o Androidových výrobca zariadení, nie Google. Všetko má svoje plusy aj mínusy.
No, plus vidím jen u iOS, pokuď tedy nepovažuju za plus, když lodníkův samsung 6x denně vytáčí 112ku. Telefony s androidem znám jen ode dvou kámošů, co maj levný nebo středně drahý modely. Předpokládám ale, že drahé modely jdou upgradovat delší dobu. Problém androidu vidím spíš v otevřenosti systému, a tím i otevření dvířek každému lumpovi.
A co si dát ty 98mičky do virtuálu? Pokud máte na PC patřičný port, mělo by to fungovat.
To by sice teoreticky šlo, ale už mám laserovýho Samsunga co i kopíruje. 😁
Problém má spíš autor "článku". Moc práce si s psaním teda nedal.
Proc by to delal, kdyz mu to uz leta evidentne prochazi?
ono je to i tím, že android převzal roli symbianu v levnejch telefonech ... ty prostě nové verze neutahnou ... ty nejnovější a nejlepší ten soft maj, stejně jako starší verze Iphone nepodporujou nějaké funkce, akorát je těch levnejch androidu vic, nic divneho
Já si myslím, že alternativní firmwary jasně dokazují, kolik toho telefon utáhne a co jsou jen trapné výmluvy vyčuraného výrobce.Většinou telefon utáhne víc, než si kdo dokáže představit.Výrobci jsou svými výmluvami až trapní. Například ty poslední zprávy o Galaxy S2 a nemožnosti Androidu 4.1 jsou nanejvýš nesmyslné.
Jediný problém má autor, když zveřejňuje jako novinku několik měsíců stará čísla, což vysvětluje i onen "nejnovější operační systém". Chápu to u tupých ovcí kolem Apple, novinář by měl ale svoji nelásku umět překousnout, pane Sedláku.
Tupa ovce je uz delsi dobu uzivatel win a...Opery 😀
Ano, používat 11 let stará WinXP a IE je mnohem inteligentnější, sokolýku.
Jenze ja je nepouzivam vis? Browser ID 😉B-]
A to ještě nevíte, že Android je nejoblíbenějším OS v gay komunitě:http://mobil.idnes.cz/android-je-oblibeny-v-gay... ...
To vysvetluje mnohe 😀
Ježiš že tebe raději fotr nehodil do záchoda. Ty jsi vážně případ pro chocholouška.
Copak, vytaci te to, bukvicko? 😝
Hm, zvlastna diskusia... Prekvapili ma v nej:Ludia, ktori s oblubou nadavaju majitelom iPhonov do ovci zrazu tvrdia, ze im nevadi, ak nedostanu novu verziu androidu, lebo ju aj tak nepotrebuju...Ludia, ktori s oblubou nadavaju na "drahy" iPhone si bez problemov kupia smartfon za cca 500€ a spoliehaju sa na neoficialnu podporu komunity...Ludia, ktori s oblubou nadavaju na Apple, ze sice podporuje starsie zariadenia, ale oseka funkcie, su stastni, ked prvy (a na 99% aj posledny) update dostanu so stastim pol roka po jeho oficialnom vydani...
Poznal jsem se částečně v té poslední skupince lidí, takže…1. Na Apple jsem s oblibou nikdy nenadával, jen jsem psal, že to s těmi updaty není až tak horké. Psal jsem tam nějaké nadávky? Aha, já se jen nepoklonil před všemohoucím jablkem, tak hned automaticky nadávám.2. Že oseká funkce tak, že z toho pro starší iPhone vlastně vyleze jen na oko nová verze beze změn je fakt.3. Můj Nexus S je průběžně updatovaný už od vydání na konci roku 2010.
No jo. Začaly okurky.Vydáte taky článek (ono to ani nejni článek, spíš takovej štěk) "Proč má WP problém?"Mohlo by to být např:WP je mezi nekterými uživateli relativně oblíbený a díky předraženým low-end modelům je nedostupný širokým masám. Jeho penetrace je mizerná, má ovšem jeden opravdu zásadní problém. Nejnovější verzi 8 operačního systému od MS má pouze 0,0prd procent zařízení, což vývojářům stěžuje tvorbu aplikací. Už jen proto, že aplikace pro WP8 nepoběží na WP7. Apple je na tom s iOS podstatně lépe.Jinak já nevím, ale plno aplikací z 2.3 funguje i na 4. Vážně nechápu ty řeči kolem fragmentace. Hlavně, že WM-WP není fragmentován.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 7. 2012 13:41
Důležité je především zdůraznit, že většina výrobců na uživatele svých mobilů zvysoka MRDÁ. Takže ten graf se nezmění, dokud uživatelé stávající mobily nevyhodí do koše a nekoupí nové, s novou verzí Androidu, u které budou opět zamrzlí až do koupě dalšího mobilu.Takže verze 2 tu s námi může být ještě léta!
o tom žádná...já bych ale nekupoval zařízení různých výrobců, ale rovnou Nexus zařízení. Tak je aktuálnost systému zaručena a výrobci by si konečně vyndali hlavu ze zadnice.
Na low-endovém telefonu není nejnovější systém nezbytně nutný... Uživateli to je úplně jedno a vývojář už tu zpětnou kompatibilitu nějak zachová.Spíš si myslím, že by Google mohl motivovat i ostatní výrobce nějakou prémiovou certifikací. Ta by zavazovala udržovat alespoň vlajkové lodi výrobců na stejné úrovni jako samotný Nexus.
Hihi http://pctuning.tyden.cz/index.php...
Droitardom to predsa nevadi, ved ako pisu vyssie, kazda aktualizacia prinasaa len vacsie naroky na hw a ine gui, nic ine 😀
Nevadí. BFU se spokojí s tím co mají, protože jim to stačí, a chytří lidé se mrknou na XDA Developers.
ROM z XDA na mě vnitřně působí asi jako Windows XP Black Ultimate 2012 Edition z Warfora...
to je dobře, o jednoho člověka, který tomu nerozumí, méně.
To je tvá chyba. Nebýt XDA, ještě nás sleduje CarrierIQ.(tedy alespoň v USA)
😀
Za to updaty u iOS přidávají naprosto revoluční novinky, že? Třeba notif. lištu.
Klid, robutku, aspon jsou dostupne i pro vice nez rok stare modely 😝
To u Nexusu S taky.😉
Jenze Android neni jen Nexus 😝
A iOS není Open-Source, aby si ho mohl každý portovat na téměř jakékoli zařízení.Stěžuješ si na aktualizace, a nechceš se spoléhat na komunitu? Vyber si Nexus, máš stejnej výběr jak u Apple. Ostatních zařízení si nevšímej.😉
Ne (ani ti nepodekuji). A snazne prosim, do budoucna mi nenabizej takove smejdy. Nechci smejdsky polofunkcni "OS".
předpokládám, že angličtina ti jako školáčkovi je cizí, ale přesto. Tady máš ten tvůj polofunkční OS...iOS NEUMÍ tolik jako Android. Ten je co se funkčnosti daleko před iOS.http://www.youtube.com/watch... Podívej se na ta videa a pak si můžeš hrát na znalce, protože android jsi neviděl ani z rychlíku. Jsi jenom tro(t)ll, nic jiného. Místní šášula
Skolakovi...hm, leda ze bych si z nudy strihnul dalsi VS, ale na to nemam opravdu uz cas (ac me ale jeden obor laka).
Nudíš se asi dost, když tu opruzuješ celý den. Takže jsi buď (1) školák, co má prázdniny, nebo (2) nezaměstnaný imbecil, co ho ani za pokladnu nepustí, a nebo (3) jsi v ústavu pro mentálně postižené. To poslední bych řekl, že je nejpravděpodobnější. Takhle hloupý snad ani školáci a imbecilové nejsou.
Tri moznosti a vsechny spatne, davam ti jeste dalsi pokus 😀
Polofunkční OS je právě ten od Apple. Vždyť nezvládá ani základní úkony typu poslat soubor přes BT.Jak tak čtu tvé příspěvky, nemá cenu se bavit s trollem. Je to jak házet perly sviním.
BT sice nepouzivam, ale v tomto mas pravdu. Ale ja zase potrebuji spolehlivy a stabilni OS a aplikace pro ovladani zaznamoveho zarizeni, mikroportu, vysilacek a timecode klapky. Taky nemam cas se v tom vrtat jako skolacek PetrL, protoze nesedim v lavici, pod kterou bych mel cas z toho googliho paskvilu tect. A co se trollingu tyce, tak to ma jisty "vyzkumny" duvod pro mou osobu. Chvili jeste budu radit, pak bude klid 😉
Ty jsi magor, to nejde jinak nazvat 😀 sokolyku sokolyku 😀 výzkum prý...ČÍM KONKRÉTNĚ jsi zde komu poradil??? A neber si mě do tý svý puberťácký huby.
Hele pubertacku, odhal svuj vek. Ale na to nemas koule. Ten vyzkum se tyka trubek, jak ty jsi. Me je vas Android celkem u zadku, ale rad pozoruji, jak se nekdo do krve bije za takovou hloupost, jako je telefon a jeho OS. A uplne nejlepsi jsou v tomto uzivatele Samsungu s droidem 😉
magor jsi, co jinýho dodat....jenom magor se dokáže v tomto vyžívat. Jsi opravdu ubohý...fotrovi s matkou by měli vzít občanky a prohlásit za nesvéprávné. Klidně jim to vzkaž.
Ubohy jsi prave ty, ja si z tebe cely den delam jenom prcu, ale ty ani tohle nejsi schopen rozpoznat 😀 Nicmene me tvuj "boj" za Android dnes vcelku pobavil, konkurujes temer Kradkovi Ulhanovi. Ale jeste tam rezervy jsou, musis jeste nekolik let pocvicit 😀 Rodicum bych to vzkazal, ale pri mem veku...
Jo tak ty jsi ten, co když mu dojdou argumenty a udělá ze sebe magora prvního stupně, tak to svede na to, že si tu celou dobu dělá srandu. Typický bezmozkový troll...už nevím co by, tak to svedu na prču.
Ac teda vedeme diskuzi ve zdanlive nepratelskem tonu, jsem si bezpecne jist, ze i TY jsi pochopil, ze v mem veku se lide hadaji o podstatnejsich vecech, nez je telefon, tablet, OS, browser. Proste to tak ber, provokoval jsem, protoze me jednak fascinuje ten vyse popsany fenomem, zaroven se mi i libi, jak lide sve nazory utvareji pomoci dvou ikonek u nicku. Smir se s tim, ze mozek mam a bezne netrollim, to zkratka jen dnes, kdy jsem dostal chut na projevy prskajiciho uzivatele Androidu. Staci takhle? Paklize mas jiny nazor, dobre tedy, ale pak je tahle rozprava tak trochu porad o tom stejnem 😉
1. záměrně tu lžeš2. vytváříš tu tlaky a ještě tě to baví3. jsi tu za idiota4. jsi malé dítě5. usmiřovat se nehodlám, jsi pro mě pouze méně inteligentní ubožák6. není to pouze dnes a tady7. nestojíš už ani za písmenko
Neverim ti ani jedno z vyse vypsanych sedmi bodu. I v sedesati budes porad dite, ale to pochopis, az ti tech sedesat nekdy bude. Koncis diskuzi, ja to kvituji, udelal jsi ze sebe trotla, ktery se do krve hadal (pro tebe mozna o podstatnych vecech) s provokaterem. Stejne nemas uz co rict. Dobrou noc 😉
Maminka zavelela, tak se jde spát...já jdu do baru a posléze klubu. Každý máme svoje.
Pozdravuj tam tatku za barem a s temi Rychlymi spunty opatrne, at se prilis neopijes 😀
Otec s matkou jsou v ČR, takže je nepozdravím, ale děkuji.
Neni zac 🙂
Vyřídím, a ty už mazej spát, ať ráno stihneš pohádky
Dekuji, ale zitra rano nebudu pobliz televize. Ale ty mi je urcite, i kdyz napric svym predsevzetim, ze uz se mnou koncis, urcite rad povypravis. Stejne tak jako ty dnesni androidi 🙂
Rád bych se na ně podíval až se ráno budu vracet z klubu, ale jaksi nejsem v ČR a jestli nějaké budou v katalánské televizi, tak jim stejně nebudu rozumět 😝
To je ovsem smutne 🙂 YHBT. YHL. HAND. 😉
Když myslíš...
😉
Doufám, že příště tu nebudeš s tou svojí "vtipnou" náladou
Neboj, nebudu ti uz kazit vecer 😉
Trubko, ne radit, nybrz "řádit". Ja tady nikomu radit nehodlam 🙂
Tak se na tom svém ios zařízení nauč psát háčky a čárky, ať nejsi za idiota (což už teda vlastně jsi)
Za idiota jsi ty, nebot jsi nepochopil vyznam vety 😀 Ja diakritiku pouzivat rozhodne nehodlam.
Páč ani nevíš jak se používá. Zřejmě tě to ve škole teprve učí. Schválně jaké U se píše ve slově bezUčelný?
Jako jestli tvrde nebo mekke U? 😀 Rekl bych, ze stejne jako ve slove "trojuhelnik" B-] Kolik ti tak muze byt let, prosim prozrad, zajima me, v kolika letech se dnesni mladeznici zkousi z gramatiky 😀
jdi se vycpat, končím s tebou...nenechám si ještě více zkazit večer
Mission accomplished 😀
Jo a proc myslis, ze pisu z iOS zarizeni? 😀 Ahaaaaa, nejake ikonky u nicku, no jiste 😀 Nicmene, zase vedle 😀
Mám Android už hodně dlouho, ale tohle mě opravdu štve. Zakládám si na nejnovějších verzích, a pokud ji nemam, odcházím. Už to opravdu bude 3/4 roku až rok čekání. Autor má plnou pravdu, tohle není normální.Snad se Mozilla vytáhne s tím Firefox OS.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 7. 2012 11:20
Kup si Nexus a budeš mít to na čem si zakládáš.
Pane Sedlák vás by měli vzít za límec a vykopnout na ulici...to co předvádíte je opravdu neskutečné. Když už se snažím rozpoutat víkendový flame, alespoň u toho nelžu. Poslední statistiky za červen jasně říkají, že podíl ICS je skoro 11% a ne těch vašich 7% ještě někdy z jara - jinak řečeno statistiky za květen říkaly 7.x% a do konce června se to vyhouplo na skoro 11%. Což si myslím je hodně pozitivní věc.Takže příště NELŽETE! Už vůbec nemluvím o tom, že podobný "článek" na stránce živě/mobilmania vychází snad každý měsíc. Už dlouho se odhodlávám napsat do mf a upozornit na ty vaše blogové článečky.http://www.androidpolice.com/2012/07/02/android-platfo... ...
Klid, hrej si se zelenymi robotky a neotravuj s tim jak te se*e, kdyz ti na ne nekdo sahne 😉
Upozorňuji na lež, co se ti na tom nezdá? Neotravuj spíše ty, hm?
Ne
No tak si vybral jiný zdroj z jiného data, protože novější z toho zdroje asi nebyli k dospozici. Chtěl bych mít tvé problémy...
😀😀😀 no to je argument jako prase! Takže když budu chtít napsat článek o tom, kolik zahynulo v 2012 lidí v Iráku, tak si vezmu data z 2011? To je logika...
Si poridte Android, hned budete mit jeho problemy 😀
Ty jo tak ty jsi slušný ubožák, uf, to je na mě moc, s tebou se tu ani nemá cenu bavit na rozumné úrovni.
Jisteze, rozumnou uroven nezvladas. Paklize sve predsevzeti dodrzis, budu rad. Nabidni to i ostatnim 😉
Co je na tvých příspěvcích rozumného? Sám jen provokuješ, tak nesuď ostatní.
Neprovokuji, vysmivam se.
7 percent, 11 percent ... nie je to jedno, je to mega fail tak ci tak
Není...pochop, že "meziměsíční" rozdíl je 4 procentní body. 60% nárust během měsíce je fail? Za měsíc to klidně už může být 20%.
Sam vis ze to 20% jen tak nebude... Ten problem androidu je, ze se stale prodavaji low-endy s verzemi 2,3 atd...
proto jsem napsal klidně už může, což nevylučuje, že nemusí být. Nicméně 60% nárůst během cca dvou měsíců není zanedbatelný. Pokud tento trend bude pokračovat, tak těch 20% dosáhne do dvou měsíců.
Podle mého názoru, by měli Sedláci pracovat na polích a neplést se do výpočetní techniky, které nemohou nikdy rozumět. Každý k svému.
vidíte, já bych teď rád vydal článek s přesně opačným zněním - apple sux, android rulezz. Data od stejného subjektu tomu přeci odpovídají:http://www.idc.com/getdoc.jsp... V posledním sloupci tabulky je dokonce porovnané o kolik meziročně vzrostlo prodej za první kvartál a světe div se - android roste rychleji než iOS.. jakpakto? :) (neodpovídat prosím - to byla ironická řečnická otázka s cílem zesměšnit obsah článku)ps: hledal jsem hledal, ale kýžená data který by umožnila vznik toho grafu jsem nenašel.. měl by někdo odkaz na zdroj? nebo už stačí uvést jen "zdroj = velká firma" a konkrétní zdrojová data netřeba uvádět?
Bud si delate srandu, nebo by jste si mel ten clanek precist znovu :)
Jou jou, vokurky jsou tady! Dvě věty a dvě chyby. První faktická (4.1) druhá pravopisná. Nice job!
Docela by mě zajímalo, kde vzal autor ta čísla a grafy. Např. už pouhé srovnání jeho prvních dvou grafů a toho třetího jasně dokumentuje, že nejde o skutečný výsledek, ale o účelovou konstrukci. Jinak pro srovnání zpráva jiného zahraničního serveru:"Podíl Android tabletů na trhu s tablety roste. Během posledních měsíců se dostal na 39% - konkurenční iPad si pohoršil, a to z původních 68% na 58%." (Zdroj: BBC)
stěžuje/ztěžuje....? 😉
A k čemu ty updaty na iOS jsou, když drtivá většina featur v nich je dostupná jen pro nejnovější iPhone? Hm? 🙂
Tady nejde o nějaké featury (nějak ty modely musí odlišit), ale o plnou podporu aplikací. Když někdo napíše aplikaci pro iOS 6, tak bude fungovat na přes 3 roky starém 3GS bez problému, jelikož iOS 6 dostane. Když někdo napíše aplikaci na ICS/JB, tak bude fungovat jen na oněch 10%, těžko tedy bude moct využít všech nových API, aby to pak fungovalo na 2.x... A opravdu bych neměl strach že v App Storu nebudou adekvátní alternativy k featurám z lepších modelů iPhonů :) Hlavně, abyste měli na co nadávat pořád :)To samé platí o Windows Phone. Kdyby se podle Radka Hulána verze 7.8 pojmenovala 8, tak by se spousta lidí divila a byla dost nas*aná, že jim nefungují aplikace z pravé 8mičky, protože prostě fungovat nebudou. Na nové funkce se*e pes ve srovnání s podporou aplikací s nejnovějším API :)
To Androidak nepochopi, tam je po roce odstrihnou - viz nasledujici odkaz. O tom se vsak na Mobilmanii radsi nepise B-] http://pctuning.tyden.cz/index.php...
Je vidět , že jsi iPhona viděl jen z rychlíku. Máme verzi 5.1. ale drtivá většina aplikací požaduje tuším 3.2 Pouze nejnovější 3D gamesky požadujou iPad 2 , protože zkrátka iPad 1 nestíhá. Je to tedy přesně naopak, než jsi napsal.
taky nechápu,jak může být profesionální novinář být tak subjektivně zaměření na ios...ios sice aktualizují i na starší zařízení,ale na starší zařízení nic nepřinese, to nemluvím o určitých omezeních viz. navigace, která jsou dostupné pouze na nejnovějším HW a to ne z důvodu, že by iphone 4 HW nestačil,ale aby vyrejžovali víc peněz...u androidu, máme aktualizovanou navigaci i na starší verzi androidu...navíc android 4 je docela náročný systém a na nějakém low and zařízení ani běžet nemůže...se divím,že nějaká iovce netvrdí,že nejnovější iphone s nejnovějším ios je oproti low andu mnohem rychlejší a že se android na tom low and občas sekne...už se to zažil,jak srovnávali nový iphone za 15 tisíc a tel. s androidem za 4 tis. a byli strašně rádi,že ten ios je mnohem rychlejší...😀
problem je, ze iOS je rychlejsie voci akemukolvek droidu, tie lagy su udesne... ale zase, je to free, ze?😀
Jo? Google Voice Search porazil v rychlosti Siri a UI je na čistém Androidu na Galaxy Nexusu (iPhone je je jen jeden - takže když srovnávat vlajkové lodi platforem, tak férově) naprosto bezproblémově svižné, sorry, ale jablečným telefonem si ego tady asi nevyléčíš. 🙂
ja si ego lestit nepotrebujem, toboz nie medzi Droitardmi:) ale tieto tvoje testy si strc niekam, skusil som par high end super truper droidov, laggy as hell (SGS2, Nexus), voci ip4 neporovnatelne
Jsi jen dalsi, co si mysli ze ma nejlepsi zarizeni pod sluncem. Vtip je v tom ze takovych je vas hodne a nemate stejne zarizeni a pak se spolu dost tezko dohodnete. :) No a jinak testovani 2 zarizeni je obvykle jen o tom najit ty spravne benchmarky
LOL, otec kupil pred 3 dnami Galaxy Nexus, veril som tomu, ze vlajkova lod, referencny droid....ze proste super prezentacia. A klasika, laguje to, seka sa UI, neprehladne to je, ikonky widgetov su neprehladne, klavesnica slovenska nebola v systeme, myslim ze este teraz ked som tam nahral nejaku to stale robi problemy, nedoplna slova, nefunguje poriadne diakritika...odkedy som chytil ten telefon do ruky, vkuse riesim problemy. Dvakrat sa mi restartoval ked som spustal apps. Zahrieva sa tak, ze pri normalnom pouzivani som musel polozit na stol inac si popalim ruky. Baterka ide dole strasne (super display a multitasking mi je naprd ked telefon pouzijen 3 hodky a musim nabijat). Je to placaka ktora s aneda ovladat jednou rukou pohodlne. neviem, ten system je taky nedotiahnuty, cela filozofgia droidu potrebuje este tak 2-3 roky kym sa dostanu na uroven polishu iOS a cloveku, ktory obycajnemu priemernemu pouzivatelovi odporuci kupit droid smartphone by mali dat taku facku ze by sa konecne spamatal z toho zlehoj sna, kde si mysli ze android je vyladeny a user friendly OS ktory sa moze porovnavat s iOS. Mam hands on, uzivam obe platformy, niesom technicky zaostaly a ajtak mam problemy.
ještě tu o karkulce...
😀 Tojo,pohádka jak vyšitá 😀Nemněl jsem iOS ale můžu srovnat Android a Windows Phone 7 .... Ano,lagujou sem tam oba,ale že bych musel položit telefon při používání na stul abych se nepopálil od zahřívání? Kde žijete pane? 😉
LOL, ja mam iP, WP a ked sa zastavim doma aj debilny droid... tvrdit vazne, ze WP laguje rovnako ako droid je na nejaku hodne zasadnu diagnozu
Sorry pane,ale mám WP7 a už se mi stalo že zamrznul při vytáčení čísla...Taky zničeho nic reakce byly pomalé jako když máte na PC osolenou hru ale váše grafika či procesor to nebere,pak to teda odeznělo samo od sebe...A restart se mi už taky povedl...Ale je fakt,že mobil nevypínám nikdy,je stále zapnutej....A to samé jsem měl na Android u Samsung Galaxy S taky lagoval jak svině.......Každá platforma má svoje,tak at mi tu nikdo neříká že ten či onen je super a posmívá se ostatním,jelikož to jsou bludy nynější mládeže ala Facebook!! Každej všechno jen od někoho zaslech .... pa
Zijem v Kosiciach, je pravda ze mame teploty 33+ stupnov ale je to tak, nemam dovod tu klamat. Galaxy Nexus sme kupili preto, lebo som sa nechal oklamat pozitivnymi reakciami na G+ od ludi, co sa zaprisahavali ze GN je proste referencny telefon ktory nelaguje a je uplne total super. Ja som z toho uprimne smutny, vazne som chcel verit tomu ze Android je taky, ako ho droitardi vsade prezentuju ale presevedcil som sa o tom, ze to je proste bohapuste klamanie verejnosti. Ten system je asi tak 3 levely pod UX iOS a akekolvek vyhody systemu, tz otvorenost, moznost modifikacii sa ti zmazava tym ze ti zosediveju vlasy, baterka vydrzi 3 hodky, lagy, mrznutie, restarty...a ako na bootloader unlock ze som musel klepat prikazy de terminalu...bitch pleeeease. toto prost enieje system pre 95% ludi, akurat pre 5% geekov, ktori chcu verit tomu, ze ich nahliadanie na svet zdielaju vsetci, ajked to je absolutna selflie 😃DD
Ježiš ty tak kecáš. 😀
no, ono staci zajst na nejake droitard fora, kde nemaju potrebu klamat navonok ako to krasne frci, a clovek sa nestaci divit, ake problemy sa daju s telefonom zazit a riesit😃 ale tak, kazdemu co jeho jest, uzivaj droida 😀
Jojo, a s iPhonem nejsou taky vůbec žádné problémy.😉
ano tam vskutku chodí ty miliony uživatelů mající android...(Sarkasmus). Zatímco uživatelé android řeší, jak dostat ze svého zařízení maximum, uživatelé iphone řeší, jestli ikona safari bude vedle ikony emailu.http://iphone.appstorm.net/roundups/lifestyle-roundu... ... Každý má to svoje
Nemam dovod kecat, narozdiel od tych dron a zealotov co ma presvedcili o tom dat sancu Androidu a nespolihat sa na handson od kamosov 😃
p. Sedlak opet zplodil BLABOL ... - proc je penetrace spatna? Vyvojari to sice maji horsi, ale proc bych mel upgradovat na nejnovejsi Android, ktery vubec nic neprinasi krom vyssi narocnosti a lepsiho GUI. Vlastnim p970 optimus black a s androidem 2.2.2 jsem po startu systemu mel volneho 260 MB a rekordni doba bez restartu je 1600 hodin - bez mensich problemu. Po aktualizaci na Android 2.3.4 mam po startu volneho 205 MB a po cca 14 dnech nejde uvolnit vice nez 100 MB. Takze to cele vetsinou konci restartem telefonu. Tudiz co prinesla vyssi verze - vubec nic, pouze vetsi pametove naroky. Takze nevim, proc tady zase delate vedu z toho, ze lide nechteji upgradovat na vyssi verzi. Problemem neni vysoka penetrace Androidu, ale cim dal vyssi HW narocnost Androidu - a s tim bud lide nesouhlasi, nebo proste nevidi duvod proc kupovat stale nove vykonnejsi - a take vetsi - telefony.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 7. 2012 07:36
Tak já si dovolím říct to samé o vašem příspěvku. Se svým Nexusem S mám stejně hw vybavený telefon jako vy a nemohu si stěžovat na chybějící paměť RAM, nebo nějaké problémy s jejím uvolňováním. Kdyby Google řekl, že 4.1 na něm nerozjedu, asi by to pro něj neuvolnil.Spíš bych viděl problém u jednotlivých výrobců, kteří si chtějí upravit čistý Android svými vychytávkami, které bohužel žerou více paměti, takže i příchod nové verze značí větší náročnost.Všechny nadstavby jako HTC Sense, Samsung TouchWizz, LG I3.0 a další budou žrát paměť i část výkonu. Takže směřujte prosím své rozčílení z neochoty updatovat systém na výrobce, který vám ten výkon bere a ne na android samotný, ten za to nemůže.😉
rekordnich 1600 hodin... kchmpfft 😀
No,já popravdě ještě neviděl telefon(vyjma starých "hloupých")-tedy smartphone,který by vydržel běžet bez jediného problému alespoň měsíc,natož zmíněné dva.
Mě běží telefon už od března a doposud jsem neměl důvod jej restartovat.
Jo,jo, výrobci zneužívají svobody androidu. Každý chce zaujmout svými serepetičkami, až to celé zbytečně pose.ou! Tj. celý systém zpomalí, zmenší paměť, zvýší energ. náročnost aj.. Asi by se nám zavděčili více čistým Androidem se snazšími aktualizacemi, Android by byl ještě více populálnější...
To bude hodne dobra platforma, ked zasadny update verzie, a to citujem "proc bych mel upgradovat na nejnovejsi Android, ktery vubec nic neprinasi krom vyssi narocnosti a lepsiho GUI" 😀😀😀 sad droid life
Tak zrovna v případě iOS bych pomlčel, kolem problémů s vyžíráním akumulátoru a všeobecné zasekanosti na modelech jiných než 4S při loňského updatu na iOS5 byl slušný humbuk. Každá platforma má něco, neexistuje dokonalá platforma, ať už si fanatici z jakéhokoliv tábora myslí cokoliv.
o dokonalosti nebola rec:) iP4 - prechod na iOS5 bezproblemovy, chod bezproblemovy, asi svetla vyjimka 😀
Vsak to co pise sou uplny s.acky, taky sem mel u 4ky iOS 5 a nemel sem jedinej probles, ale tak chapu ze si neco vymyslet musi aby ten jejich failsystem nevypadal tak spatne 😀 Clanek sem sice necetl ale tech 20% budou lidi s beta iOS 6 😀
Věřím, že na macworldu si také vymýšlí...http://www.macworld.com/article/1162983/some_user... ...
Vždyť u Nexusů taktéž. Porovnávej porovnatelné. Tudíž Nexus a iPhone. To co nemá v režii Google, nemá smysl řešit. Může si snad každý rozběhnout iOS téměř na čemkoli?
Sem se docela smal kdyz sem cet jak musite restartovat telefony xD to ja z iPhonem za skoro 2roky krom update iOS telefon nikdy nerestartobal, klidne ctvrt roku v kuse bez problemu s 30 app bezicima v multitaskingz, ten android je fakt odpad 😀
No me se ipad restartuje sam od sebe tak jednou za 14 dni.
Nesmis tak dloho drzet home a power button, kdyz delas creen obrazovky 😝
Víš ty co je to vůbec multitasking? 😀
U Androidu se vůbec RAM neřeší, systém si jí hlídá sám, a v případě potřeby ti jí uvolní.
tak tos docela zabil, android ma nedostatek ram uz 10minut po restartu relefonu 😀 vetsinou ses rad za 5-10 aplikaci v multitaskingu pokud nejsou moc narocne
A proč řešit RAM? Vadí ti to nějak? Mám 512MB RAM, ICS a staré LG OO. Multitasking funguje na výbornou, a pokud chce nějaká aplikace více RAM, prostě se ta nejmíň používaná killne. Běžně mi běží 10 aplikací v RAM, a vůbec mě to neomezuje. RAM se na Androidu vůbec řešit nemusí, lidé si jen berou zbytečně zvyky z Win na jiné platformy.
no jako pro me by bylo 10 aplikaci celkem malo, nemluve o tom ze browser s otevrenejma oknama dokaze sezrat tolik ram ze uz pro jinou aplikaci nezbude
Session prohlížeče nemusí být uložena v RAM. Například Opera Mobile mi vždy uloží session do paměti telefonu/SD kartu, v RAM nic nezabírá, a po spuštění session obnoví. Sice to trvá déle, ale nepřijdu ani o jeden otevřenej tab.:)
A kolik aplikací v multitaskingu zvládne Lumia 610 s 256 MB RAM? A kolik iOS? Pokud vůbec zvládnou multitasking.
Momentalne mi na 4S jede v multitaskingu :Shadowgun, gta3, Real Racing2, Hot Purshuit, NFS Shift 2, NFSU, Asphalt6, Asphalt7, meebo, skype, TS3, browser s 5 okny a dalsi aplikace, celkove 29 app a dalsi nejsou problem bez ukonceni ostatnich app, kolik jich rozjedes ty nez se ti to pokilluje ? 😀
Tezko te trumfne, tolik aplikaci na Droid, ktere by hned po spusteni nespadly, ani neexistuje B-]
taky pravda no 😀
ty jsi komediant...chceš říct, že jedou všechny současně v jednu chvíli? 😀😀😀
Me nezajima kde sou ulozeny a jak to funguje jde o to ze to co musi ject na pozadi nonstop jako sou chaty atd tak to proste jede, hry kdyz je obnovim tak se nactou presne tak jak sem je ukoncil, vic me jako uzivatele opravdu zajimat nemusi, ale jednou by mi android neco killnul kdyz bych mel spustenejch par app a letel by naproti zdi, u iOS takovihle problemy proste nejsou, mel sem chvilku G Note a myslel sem ze se z toho po.. androidu zblaznim jak je to nevychytany, sekany, nestabylni atd i sama blba klavesnice ti sezere 100m ram 😀
však jsem to psal...komediant.
sam ses komediant 😀 ty placas uplny pi.oviny, podle tveho nazoru bych mel nejspis nastartovat auto, rosvitit svetla a zapnout sterace jen proto abych mel zaple blbe radio 😀 , vysvetli mi na co by mela ject cela aplikace na pozaci kdyz muze ject jen potrebna cast, v iOS je to vyreseno naprosto genialne, "jede" mi 30 app na pozadi a nemam problem 🙂 skus to s androidem 😀
NEJEDE!!! Víš ty vůbec co to je multitasking??? To co předvádí apple je berlička a jenom proto, že to na keynote pojmenovali multitasking, tak se toho kdejaká ovečka chytla. Multitasking NENÍ pauznutí procesu...to je pouze pseudomultitasking v podání apple. Pamatuji si ten humbuk jak uváděli možnost dostávat notifikace v reálném čase od aplikací třetích stran. Něco co v té době android měl už pár let. Ty aplikace prostě NEBĚŽÍ! Maximálně notifikace, nic jiného.
a ty si myslis ze kdyz zminimalizujes hru v androidu tak bezi stejne a se stejnou prioritou jako na popredi ? no to bych chtel videt hele, bys zap 2 veci a ten tvuj android s tim jak je narocnej jeho OS by se promenil v mali slunce 😀 a jen tak mimochodem na jednojadru multitasking ani neexistuje tak jak ho ty popisujes, vzdicky se proces na chvilku pauzne aby se mohli zpracovat data od jinejch app, to bys musel mit pro kazdej proces vyhrazeny jadro
a já to někde tvrdil? ty tady tvrdíš jak ti to všechno běží na pozadí 😀
bezi to asi tak v podobnym stylu jako na androidu akorat iOS to ma na uplne jinym levelu o kterym se nadroidu ani nezda 😀
čímž jsi vlastně dokázal, že o tom víš kulové...
A nebo jde jen o uhel pohledu
Nám na androidu jede aspoň několik aktivních procesů.
Tak to aspoň nenazývej multitasking a nedělej ze sebe .... 😀
Tak to rozhodně nejsou v RAM. A SWAP není pro Android žádný problém.😉
WP7 nemá multitasking.
Klasickej kašpar kterej neví na co jsou ram 😀 stejně jako lidi u win 7 si stěžují že nemají tolik volného místa jak na xp ale přitom nevidí přednačtené věci v ram, které práci urychlí. Není snad lepši ram jakkoliv využívat než ji nechat prázdnou pro blaho pár jednduších uživatelů, kteří ani neví co to ram je?
Mam 2 Androidy jeden je takova vyšší třida a druhy je total lowend nahradní - v obou byl ICS,přičemž oficialně low end neměl nikdy nic jinyho než 2.1.U hlavniho jsem ponižil zpět na 2.37 protože Iveta Voice na něm nefacha tak jam ma,navic jsem zjistil že oproti cyanogen mod 7.2 prakticky mně přechod výše mimo mirně zvyšene spotřeby baterky nepřinesl nic.Normalni člověk a to je cca 99 procent lidi placa o tom že je to starej system pokud maji 2.37 ale nemaji vubec tucha že přechod jim nic extra zvlaštniho nepřinese,vyladěna 2.37 je vždycky lepši než současna tovarni ICS a JBEAM se ani nema bavit.Navic roztrištěnost je problem vyrobců - neni vubec problem provozovat ICS na prakticky čemkoliv.Vyrobci ale raděj zasvini android dementnim touchwiz,sense - neštastnikovi s něčim takovym když ukažu jak vlastneě může vypadat android a že lagovani problem prostředí vyrobce a nikoliv systemu celkem nechape.Pro vyrobce je totiž vhodne vykřikovat - vychazi novy model s novym systemem - nic jinyho než model co mate v kapse totiž mnohdy nenabizí.Pokud by prostě aktualizovali - všechny řady a modely možna by někteři trumbelini nekupovali uplně zbytečně za model A model X po roce přičemž realny rozdil mezi nima nula.
pane sedlaku ;) opet clanek bez hlavy a paty ? ;))
Asi sa mu škublo IE 😀 http://www.youtube.com/watch...
boze ;) to je mentalni pripad ;))
Jo zatímco všichni potřebujou mít nejnovější verzi že? Chápu že pro vývojáře to nemusí být nejlepší, ale jakožto uživatel mám 2.3 a naprosto mi to vyhovuje, možná bych tam nějak dohackoval vyšší, ale co z toho? Ten HW taky není nafukovací a když mi to teď funguje stabilně tak co bych měnil...
Windows 98 je taky dostatečný...
Není, ale jen proto že notné množství dnešních aplikací (případně aktuálních platforem které potřebují, jako .NET nebo Java) tam prostě nerozjedeš.W98 sem zahodil až když mi první aplikace na férovku napsala že chce novější verzi oken.98 jsem nahradil XP a ty bych měl nejspíš dodnes kdybych loni nemusel reinstall kvůli novému HW a neměl k dispozici W7 z MSDNAA.Když si uděláš součet všech fičur W7/XP v porovnání s 98 a umístíš tam ty který jsou pro tebe vážně důležitý, tak se dostaneš s výjimkou podpory programů k číslu nula.Kdyby mi šlo poslední Visual Studio na W98, s největší pravděpodobností bych jej na něm provozoval.Rozdíly mezi verzemi droidů jsou ovšem o něčem trošku jiném.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 7. 2012 02:18
víceméně musím souhlasit ale s těmi win 98 jste to malinko přehnal, přeci jen nové windows mají pár věcí, které ve W98 nenajdetenebo fungují spíše "experimentálně": například souborový systém NTFS nebo uživatelská práva, co asi bude i tomu největšímu BFU ve win98 scházet je slušná podpora USB (možná i BT)
Ale které z nich jsou životně důležité? Na to chtěl přispěvatel výše poukázat 😉
Například jen přechod z FAT32 na NTFS odstranil naprostou většinu chyb, způsobených nekonzistencí souborů a souborového systému. Ano, životně důležité to není. Ale způsobilo to tu jednoduchou skutečnost, že se na Windows začalo dát pracovat - že přestaly padat alespoň 3x denně.
Jak bylo uvedeno výše jde o BFU, tomu si myslím že je úplně jedno jestli to má FAT16/FAT32/NTFS nebo exFAT, a když s pc pracuje pár hcvil - přečte maily, proletí net... tak ani nepostřehne že by počítač měl spadnout 🙂
Tak na novej PC si W98 dávat nebudu, ale na starým mobilu prostě starej systém snesu. To je to samý jako že nebudu zběsile přebíhat na starých PC na windows 7, když tam teď bez problému fungujou XPčka.
Ale u windows vám výrobce počítače nebo poskytovatel internetu nebrání instalaci novější verze os. Spíše naopak.
Souhlasím s AJRimmer, Android jsem měl 2měs. a šel hodně rychle pryč. ZLATÉ iOS
Okdyz opomenu vas nick a to ze zrejme nechapete ani to co ctete a neumite reagovat na prispevky.Nejaky zasadni problem s androidem proti iOS kvuli cemu je treba aby sel android hodne rychle pryc? :)
Android měl příliš mnoho možností kustomizace, neměl báječný iTunes, měl zbytečné widgety, měl tlačítko zpět pokaždé na stejném místě, dovoloval uživateli nastavit si výchozího klávesnici, launcher, prohlížeč, sms aplikaci... a bohužel neměl žádná omezení jako má zlatý IOS... Android je prostě na hov..
A jsi si jistý ,že tohle vyhovuje všem uživatelům nebo jen tobě? Prostě někomu sedí víc iOS někomu Android a někomu WP7. Smiř se s tím a možná si ušetříš hodně rozčilování B-]Jen tak pro zajímovast: když jsem aktualizoval na ICS, tak se mi samy zaply informační zprávy z oblasti, a po aktualizaci se změnila lišta na home screenu - beru to z pohledu normálního uživatele, takže celkem chybka. To se ti zdá jako uživatelsky fajn, a pokud ano, proč se to třeba u iOS nestane? Mi teda moc ne 3-[
Názor byl 2× upraven, naposled 6. 7. 2012 12:47
Souhlas kazdemu sedi neco jineho. Ale proc (jako v prvnim prispevku) ma nekdo potrebu uplne shodit nejaky OS bez jakehokoliv vysvetleni.Co se aktualizace tyka tak jelikoz je android na vice ruznych zarizeni nefunguje to tak ze vyjde nova verze androidu a vsichni hned instaluji novou verzi. Ale kazdy podle typu zarizeni ceka na svuj novy update/ROM/firmware nebo jak to nazvat. Takze v tomhle pripade bych spis videl chybu u HTC? A druha vec je ze se bavime o ICS nebo o Sense? Protoze predpokladam ze Sense pouzivate a nejedete ciste v androidu takze opet neni ona zmena spise veci HTC?
Tak jak píší v mém předchozím příspěvku, tak jde o pohled uživatele, a to mu je jedno jestli to dělá Android nebo nějaká nádstavba - jako uživatel jsem si stáhl novou verzi OS Android 🙂 A tak se na to dívá většina lidí.
hm, naco su mi widgety ked baterka umrie za tri hodiny a laguje to az to nie je zdrave, na co mi je tlacitko spat na jednom mieste ked cele GUI je nekonzistentne, ostatne vychytavky ako volitelna sms aplikace nema zmysel komentovat... k iTunes, uznavam ze na super truper linuxe nedokazes pochopit vyhody tohoto riesenia (vlastne nemas nsancu, na linux snad itunes ani nie su)
Kdyžtak se mě zeptej jaký systém používam na PC, dřív než začneš se svým rozborem... Používam Windows7. Nyní píšu ze svého Notu, (Android je postaven na Linuxovém jádře, proto ten tučňák).Můj Android mi vydrží celý den a mám na plochách spoustu užitečných widget. Jak dlouho Ti vydrží iPhone? Dva dni? Ke zbytku těch nesmyslů se vyjadřovat nebudu 🙂
Některé věci by měli fungovat tak jak jsou bez nutnosti měnění launcheru atd.:-/
ještě že tenhle fanatik už není v týdnu živě ..... co jsem se z článku dozvěděli? Nic?! Jenom snad že iOS je zase prostě "lepší"
A iOS v tomhle snad lepší není? Vždyť se ještě dnes prodávají zařízení s Android 2.3.x ....
A to vadi? Vsak android 2.x je telefonni system. Android 4 ma od telefonniho systemu hodne daleko ...
Telefonní systém 😃
Vic to neumi 😀
Cože?
Porovnávej porovnatelné. Apple má jen jedno aktuální zařízení, o které se sám stará.(ano, i pro staré iPhony je tu podpora, ale vidíme jaká).Google má taky jen jedno aktuální zařízení, o které se stará. A dokonce plně podporuje i jeho starší Nexusy.Jediný rozdíl je v tom, že Android je Open-Source, takže si ho každý může použít na co chce, narozdíl od iOS. Poté ale nelze něco svádět na systém, ale na výrobce, který pak na aktualizace kašle. Chceš aktuální systém? Pořiď si Nexus, nebo se spolehni na komunitu jako my zkušenější.
Myslím, že článek částečně kritizoval platformu jako takovou. Ne konkrétní výrobce nebo zařízení. Bohužel přístup výrobců, kteří by použili klidně cokoliv jiného, kdyby to bylo za stejné peníze jako ten Android, nahlodává platformu jako takovou, bez ohledu na nějaké vyjímky, jako je třeba ten Nexus, těch se určitě prodalo méně, než nějakého samsungu za 4 tisíce.iOS se taky kritizuje hlavně jako celá platforma, ne konkrétní zařízení. Stejně tak o Windows Phone 7....
Tady v tom je právě rozdíl. Android si užijí i lidé, kteří nechtějí za zařízení platit 10000,-+. Což se o iOS říci nedá.Takoví lidé by se ale neměli divit, že pak nemají aktuální systém. K čemu by jim například ICS byl? Oni jsou spokojeni s tím, co za tu cenu mají. Pokud spokojeni nejsou, spolehnou se na komunitu. Já v tom problém nevidím. Samozřejmě souhlasím s tím, že by se výrobci měli zamyslet, a aktualizovat alespoň vlajkové lodě(například Samsung Galaxy S2).Ale shazovat celou platformu jen kvůli neschopnosti výrobců zařízení? To se to jablíčkářům mluví, když mají jen několik zařízení, a na jiných iOS nejde, a ani nepůjde. Pokud máme porovnávat platformy, tak jen u zařízení, co si jsou rovny. Ono se to porovnává iPhone za 10000,-+, s nějakým šmejdem za 5000,-(který ale většině uživatelů bohatě stačí). Pokud by iOS byl open-source, a například Samsung by ho dával na svá zařízení, přeci nebudu nadávat na platformu jako takovou, když by na podporu kašlal Samsung.Když už chceme porovnávat, jako logický krok mi přijde, aby se porovnávaly jen zařízení, které jsou si rovny.Zařízení ostatních výrobců krom Googlu bych nebral v potaz, iOS zádná taková zařízení nemá. To se to pak mluví, když se aktualizuje jen na dvě/tři zařízení.
kokos to je pristup, bavit sa o android platforme - len nexus... kolko ma nexus vobec podiel na celkovom predaji - 0,000 nic? trosku mimo, nemyslis?
Až bude iOS na tolika zařízeních jako Android, můžeme se bavit komplexně. V tuto dobu se můžeme bavit jen o zařízeních, u kterých je přímá podpora.
neplácej blbosti, když o tom nic nevíš. Za čtvrtý kvartál 2011 se jich prodalo přes 30 mega. Kvartál předtím ke 30 mega opět.http://www.digitaltrends.com/mobile/strong-galaxy-nexu... ...
Ak tu niekto nieco nevie, tak ty anglicky... 😀😀V tom clanku sa sice pise, ze samsung predal 30 m smartov, ale VSETKYCH dokopy, teda vratane tych lacnych.
NE nepíše. Nauč se anglicky a pak poučuj! 300 mega bylo dohromady za 2011. Ke 30 mega za čtvrtý ale i třetí kvartál (+/- mega).
doplnění těmi 30 mega je myšleno Galaxy Nexus
V tom pripade je samsung kuzelnik. V 2011 dokazal predat to, co sa zacalo predavat v january 2012... 😀😀😀
Co se začalo prodávat v lednu???
sorry, pomylil som sa o mesiac... Galaxy nexus sa zazal predavat v decembri 2011
v evropě v listopadu
Dozvěděli jsme se že android má problém s aktualizacemi, což má bohužel pro tebe apple vyřešené daleko lépe...😉😝
Podle mne to není problém androidu jako spíš výrobců chytrých telefonů. To oni totiž rozhodují, zda poskytnou upgrade na novější verzi Androidu. Musí se rozhodnout zda jim stojí za to investovat do upgradu a tak zpříjemnit zákazníkovy život a doufat, že si od nich koupí další telefon. Nebo se na upgrade můžou vykašlat, donutit zákazníka koupit telefon dřív, a držet palce ať nepřejde ke konkurenci.
Je to bohužel tak já nevím jak ostatní ale já už teď vím že i když LG OO je good mobil tak už bych si u nich nic nekoupil s Androidem už jen jejich podpora je tragická snad rok a něco se čekalo na 2.3 a LGOO furt jede na 2.3.3. když už je venku nějaká novější verze. Oni si to neuvědomují ale tím to vlastně ztrácí potenciální zákazníky.
A si si istý, že tvoj HW podporuje Androida vyššieho ako 2.3?NEPLATÍ, že keď máš mobil s Androidom 2, že ti v pohode pobeží aj 3 a 4.
Ma LG OO, coz je mozna to nejlepsi v danem segmentu. 2.3.3 je docela dobra, ICS nema smysl vzhledem k pomalemu procesoru a adrenu 200. Pokud mu staci, mobil jako takovy, tak nevim proc resit upgrade. No ale spis bych cekal nejaky vyvoj typu: ma to malo uzivatelske pameti (tech 100MB je fakt malo), displej by mohl byt vetsi, procesor rychlejsi a uz se porozhlizet po necem o tridu, dve nekde jinde ;)
Právě že ICS CPU uleví, a to celkem razantně. Sám ICS na LG OO mám. Uživatelská paměť je 200MB, a díky S2E mi to ani nevadí. Jediné co nejde, a zřejmě nikdy na ICS nepůjde je HW akcelerace videa(Qualcomm nezkompiloval OpenMax kodeky pro ARMv6 a ICS), a panoramatický mód fotoaparátu. Být tam ARMv7 CPU, funguje vše, a to klidně i na 600MHz.
ICS spustí cokoli, a dokonce i plynuleji díky HW akceleraci GUI. Jsou jen umělá omezení díky Qualcommu.
Je to problem Androidu (zpusobeny vyrobci).Problem to je, protoze je to problem pro vyvojare aplikaci a vyvojari aplikaci jsou pro uspech platformy klicovi.
No vzhledem k tomu, že nejnovější Android je verze 4.1 představená minulý týden, tak mi těch 7% přijde jako velmi dobrý výsledek. 😀
Je to nešťastně napsáno. To jsou data k Androidu 4
Navíc lživá, co taky čekat od Sedláka. V červnu to bylo 10.9%.http://www.androidpolice.com/2012/07/02/android-platfo... ...
Jeeee, Petrik, nekdo ti sahnul na Droida, co? 😀
Upozorňuji na lež, co se ti na tom nezdá?
Upozornovat na lez lzi - genialni.
Co to plácáš??? Jsi vůbec normální?
Nize jsi mi slibil, ze uz nebudes reagovat. Brzy te to preslo, ty ubreceny zeleny robutku 😝
nic jsem ti neslíbil...tobě asi ještě teče mlíko po bradě viď? No jo, začaly prázdniny a nemáš kamarády, tak to chápu.
Ty nemuzes chapat nic, jinak bys byl uz davno mimo tuhle diskuzi 😉
Očividně toho pochopil víc 😁 😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.