Google změnil titulky webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Jak porazit algoritmus?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

13. 10. 2021 08:26

Co jsem tak nějak pochopil po pár týdnech studia SEO: Nejlepších výsledků vyhledávání člověk prostě dosáhne tím, že bude dělat kvalitní web a relevantní články. Čím víc relevantních kvalitních článků, tím se web posunuje více.
Dělají ten algoritmus prostě tak, aby se podobal tomu, jak hledají lidé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 10. 2021 18:50

Vedle technického problému jak psát web, vidím článek také jako informaci o rostoucí drzosti googlu při manipulaci s výsledky vyhledávání.
Tedy další důvod, přejít na jiný vyhledávač, pokud chcete hledat trochu kvalitně a nežít ve světě názorů a infromací, které pro nás google vybere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 10. 2021 17:40

Google zajímá co člověk skutečně hledá, tomu jsem se od srdce zasmál. Ten hledá především to, co mu vynáší nebo má nařízeno (vládami a nadnárodními organizacemi pod tlakem neziskovek). Pro relevantnější výsledky je nutné Google jako implicitní vyhledávač obcházet. Vyhledá jen co si „myslí”, že je pro vás vhodné na základně předchozího chování, ne co v daném případě vyhledat má. Vždy jde o odkazy, které dnes leží mnoha „korektním” lidem v žaludku (jsou to ti co klekají, hledají staleté emisní viny v Evropě, viní Bělochy* z toho, že mají „privilegia”, u toho se vždy též zasměji, protože právě Běloši se zásadně zasloužili o konec otroctví v mnoha částech světa).
* Velké B nebyl můj nápad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2021 11:47

Jak porazit algoritmus? Je třeba zakázat digitálním korporacím, aby své vlastní marketingové služby provozovaly na základě dat z vlastní uživatelské platformy. Separovat uživatelské služby od marketingových služeb. Ve fyzickém světě nemůže firma veřejně předstírat, že poskytuje službu řadovým zákazníkům, a mezitím zakládat svůj byznys na korporátní službě z jiného oboru. Není důvod, aby to bylo možné ve světě digitálním.Že nová průmyslová a obchodní odvětví začínají ve stavu divokého západu je normální, ale v tomto případě už divoký západ trval dostatečně dlouho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  12. 10. 2021 08:53

Tak takhle, přátelé, má vypadat správná reklama a PR článek! Protože přestože je to propagace, dozvěděl jsem se zajímavé informace a chci jej číst...Takže když si to shrnu, měla by stránka webu, podle nových pravidel SEO Google, vypadat asi takto:
<title>Název článku nebo obsahu - Název webu</title>
<h1>Název článku nebo obsahu</h1>Chápu to tak správně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor