Google Spreadsheets - tabulky bez grafů

Diskuze čtenářů k článku

G_  |  17. 06. 2006 21:17

Ke grafum jakej format podporovat SVG swf ci nejakou bitmapu to je docela zapeklita otazka.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  09. 06. 2006 18:55

Grafy jsem nikdy nepotreboval, takze mi ani nebudou chybet. Mrkrosoft se ma na co tesit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xkomczax, xkomczax  |  09. 06. 2006 22:52

ty možná ne, ale spousta firem jo. takže se microsoft asi nemá (od googlu) na co těšit (zatím). kdyby radši google podpořil open office a nebo je upravil pro použití na webu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  09. 06. 2006 12:22

btw, na margo google aplikacii - vcera som si konecne nainstalil picasu pre linux (dlho som hladal nieco nativne pre linux ale bezvysledne) a ide ako spomaleny film. Ma niekto podobne skusenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fff  |  09. 06. 2006 12:59

Mně jede bez problémů (Athlon 2000+, SUSE 10.1)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  09. 06. 2006 13:45

používám na Kubuntu 6.06 a bez problémů a to mám docela historický stroj (Duron 1600, 512MB RAM), ale běží mi to rychleji než na mém Fujitsu-Siemens notebooku (Turion 64, 512 MB RAM, XP Home) a to proto, že má notebook pomalejší disk  tak mu déle trvalo, než projel adresáře, aby našel fotky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Giovi  |  09. 06. 2006 09:38

Mno ať už je to použitelné či ne, jedno se musí nechat - z programátorského hlediska je to nářez a kluci z Googlu mají můj obdiv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 06. 2006 09:55

Jinýmy slovy - jestli to má účel nebo ne, je to úplně fuk. Hlavně že se programuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  09. 06. 2006 10:47

Tohle nerekl .. naucte se cist !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  09. 06. 2006 09:30

g spreadsheets jsou fine. Pro mě zatím mají teda omezené použití, ale je to jen otázka času. Já se hlavně těším na jednu vymakanost, kterou na 99,9% u Google udělají - když kliknete ve vyhledavači na XLS, tak se otevře ve spreadsheets, když na .doc nebo .pdf tak ve writely. Tím se dost možná stane Google "Office" během pár minut nejrozšířenější office-like aplikací.
Zajímavé na těchto AJAXových aplikacích je, že jsou to vlastně javascriptové kódy, plus z nich snadno odhadnutelná databázová struktura. Tedy každý může velmi jednoduše Google vykrást a dělat to pod svou značkou s menšími změnami, podobně jako Google Suggest okopírovali m.j. na seznamu a na centru. V dnešním autorskoprávním chaosu tomu v podstatě nejde zabránit, takže google takhle vlastně rozhýbává celé odvětví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 06. 2006 09:37

... odvětví aplikací zdarma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  09. 06. 2006 16:05

Nejdrive aplikace zdarma, pozdeji "rozsirene funkce za priplatek" + technicka podpora a skoleni pro podniky - myslim ze by to takhle mohlo fungovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 06. 2006 08:34

Psaní dokumentu přes prohlížeč tady bylo už  před deseti lety, bohužel se to nějak neujalo. Největší smrtící ránu tomu teda asi dala "bleskurychlá" Java, otázka taky ale je, jestli je o služby tohoto typu vůbec zájem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenyk  |  09. 06. 2006 08:31

Podobně začínala Wokna. Nedokonalá hračka, které se každý smál a kam to došlo.

Podle mne M$ a PC, jak je známe, zvoní hrana. V tomhle je asi budoucnost - místo drahého pécéčka stačí chytrá obrazovka s klávesnicí, připojená přes pořádnou lajnu, všechno běží na serverech. Koneckonců Citrix je podobný pricip.

Zajímalo by mne, jak na tohle reaguje SAP, jestli už chystá R/4 (vlastně by mohl oprášit R/2, to byla terminálová aplikace!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 06. 2006 08:43

Tak hrana zvoní především klasickým aplikacím na psaní textu a dělání tabulek, kde k nějaké podstatné inovaci nedošlo už řadu let. Pokud má člověk nějaký početný tým na vytváření těchto aplikací, je jasné, že jej pořád musí zásobit prací a produkty pak v určitém periodickém cyklu prodávat (= pumpovat pod tlakem na trh). A tady asi není už moc kam dál jít.
 
Jinak co se OS týče, tam bych se zas tak nebál, že nebude co dělat. Dokud se procesory budou zrychlovat a paměti nafukovat, pořád je co inovovat. Tady PC ani MS určitě ještě dlouho hrana zvonit nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenyk  |  09. 06. 2006 09:18

Nevím, k čemu mi to M$ a PC bude, když aplikace poběží ze sítě, data tam také budu ukládat? Proč bych si kupoval nějakou paměť, disk a podobné blbosti, které jsou drahé investičně a provozně? U televize také nevím, jaký mám tuner a dekodéry a pámbuví co ještě. Chci to používat co nejlevněji a nejjednodušeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 06. 2006 09:21

Investičně a provozně je ale drahá třeba i konektivita. Jinak srovnávat fukčnost televize a PC je tak trochu na hlavu, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  09. 06. 2006 09:53

na hlavu to není  takhle to v budoucnu bude. A v budoucnu nemyslím 20 let, ale daleko dřív. Vždyť i MS jde tímhle směrem - Media Centre. Doma budete mít akorát na stěně pověšenou TV, rychlý internet a herní konzoli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 06. 2006 10:29

Ano, multimédia a počítače mají budoucnoust. Ale bohužel, dokud bude platit Zábava != Práce ...
 
Ten tabulkový procesor evidentně míří do jiné kategorie. Jestli se něčeho v blízké budoucnousti dočkáme, tak vytváření domácích sítí. Ale klasický koncept krabice, monitor, klávesnice - to vydrží ještě hodně dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  09. 06. 2006 10:36

Apple je v tomhle opravdový průkopník. Tenhle klasický koncept zavrhl už dávno  bohužel u PC je situace jiná, protože lidi chtějí upgradovat.
Ale tyhle internet aplikace mají budoucnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  09. 06. 2006 09:46

Já myslím, že hromada lidí se směje dodnes...

Vzhledem k tomu, že R/2 běhala v MVS+TSO a psaná byla bůhví v čem, byl by asi nejjednodušší způsob oprášení spuštění v Herculovi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  09. 06. 2006 09:50

Jé, koncepce NetPC, sakra, jak dlouho se o tom mluví a skutec utec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter S.  |  09. 06. 2006 07:16

Takéto dačo nie je zaujímave preto čo to dnes dokáže ale pre to kam sa to môže vyvinúť. Určite sa nájde dosť ľudí, ktorí to využijú, najmä tí ktorí takéto veci potrebujú len príležitostne, prípadne chcú mať prístup ku svojím súborom z hocikadial. Inak má to aj komerčne použitie, google môže stavať takéto riešenia pre firmy, teda centrálny server bude vo vnútri firmy a umožní to jednoduchým spôsobom aby viacej ľudí pracovalo na rovnakom dokumente. V konečnom dôsledku je to aj konkurencia fy MS, i ked tak trochu "od lesa"

Inak tu je link na iný webový spreadsheets - postavený na základe gnumeric, na rozdiel od google spreadsheets nepožaduje registráciu, takže priamo s môžte vyskúšať ako to funguje:
http://www.editgrid.com/home

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Global Admin, Global Admin  |  09. 06. 2006 06:27

Proč? Vždyť ty aplikace jsou docela dost vymakaný. Je rozhodně lepší mít multiplatformní google calendar, než windows-only aplikaci velkou jak krava jmenem Outlook,ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira  |  09. 06. 2006 06:41

Souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  09. 06. 2006 07:46

Pro jednotlivce určitě, firma na to přecházet nebude. Líbí se mi, že když si pošlu z Google Calendar reminder na firemní adresu, pěkně se mi ty události přidají do "windows-only aplikace velké jako kráva"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  09. 06. 2006 11:36

Proc? Prave ten kalendar ma krasne vyreseny propojeni s jinyma kalendarema. Vidis je jinou barvou, muzes si zobrazit svuj a koleguv kalendar zaroven, umi to export/import do iCal.

Navic Gkal muzes i nejak pouzivat ve svych aplikacich (http://code.google.com/apis/gdata/calendar.html).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  09. 06. 2006 13:59

Ale já jsem tím spokojen. Pochybuji ale, že firma, která již má funkční řešení (Outlook, Lotus, cokoliv jiného) přecházet bude, asi jsem to blbě napsal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BrainLess  |  09. 06. 2006 07:48

IMHO, je lepsi mit tunu aplikaci ktere si mezi sebou vymenuji data v otevrenem formatu nez 2,3 aplikace ktere se pokousi ukousnout velkou cast trhu ...

Navic nevidim jediny duvod proc bych sva data mel sverovat google ? Znate jedinou firmu ktera by pouzivala google-mail jako firemni mail system ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 07:54

A znate nejakeho domaciho uzivatele, kteremu se vyplati pouzivat Outlook (tedy ze vyuzije ty funkce, ktere neumi ostatni postovni klienti a ostatni kalendare)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  09. 06. 2006 09:07

Takrka vsichni. Jenom ten Utlouk bych nahradil Thunderbirdem ci jinou bezpecnejsi aplikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 09:20

Takrka vsichni? Chcete rict, ze takrka vsichni domaci uzivatele vyuzivaji ty funkce Outlooku, ktere ostatni postovni klienti (vcetne treba Thunderbirdu) a ostatni kalendare (treba ten od googlu) neumi?
Neboli ze takrka vsichni domaci uzivatele pouzivaji propojeni Outlooku s Exchangem? Opravdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  09. 06. 2006 09:42

On to asi myslel trošku jinak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M jako Molitan  |  09. 06. 2006 14:48

a) vsichni rozhodne nevyuziji moznosti plne verze Microsoft Outlook
b) Outlook je i nastroj na planovani casu, Thunderbird si v porovnani s nim (co se tyce moznosti) ani neskrtne

Samozrejme, timhle nekritizuju Thunderbird. Vetsina lidi potrebuje jen program na "cteni a posilani posty", na to je Thunderbird dost dobry (i kdyz davam 10x prednost GMailu). Ale Outlook je opravdu vic nez Thunderbird.

O Outlook Expres samozrejme vubec nemluvim, ten muze jit k certu. A taky nemluvim o cene produktu (koneckoncu nekteri uzivatele maji "zadarmo" i velky Outlook, napr. pokud ho "povinne dostali" k PDAcku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M jako Molitan  |  09. 06. 2006 14:49

Kdyz to teda shrnu, srovnavat Outlook a Thundera je neco jako srovnavat Windows s DOSem ve svete, kde vetsine lidi staci DOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  09. 06. 2006 15:56

Nikoliv. Pokud clovek pouziva Outlook pro prijem/odesilani mailu, pak je Thunderbird lepsi. Pokud pouziva i kalendar/planovac, pak tyto funkce lze do Thunderbirdu doinstalovat. viz http://www.mozilla.org/projects/calendar/lightning/ Nebo muze pouzit standalone calendar aplikaci: http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird/ Hezky den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M jako Molitan  |  09. 06. 2006 21:07

>> Pokud clovek pouziva Outlook pro prijem/odesilani mailu, pak je Thunderbird lepsi.

Na tom se preci shodneme, nevim jestli jsem to nerekl dostatecne jasne...

>> Pokud pouziva i kalendar/planovac, pak tyto funkce lze do Thunderbirdu doinstalovat.

Ja samozrejme vim, ze Mozilla ma kalendar. Ale ten se vazne s Outlookem srovnavat neda. Kdyz se podivam _jen_ na interface tak videt, ze v tom Outlooku je tam peclive zvazeny kazdy pouzity pixel. Mozili vytvor vypada jako kdyby ten UI navrhoval programator.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  09. 06. 2006 09:44

samozřejmě všichni, co za software neplatí  jinak by Outlook neměli. A propo, co takhle Lotus Notes? Ten nabídne firmám daleko více možností, než Outlook. Ale musí na to mít dobré IT oddělení, co bude umět programovat v Lotusu a dělat mail aplikace šité na míru přímo firmě. Pak není problém plánovat si dovolenou v Lotusu a přitom mi to hned ověří, jestli to nekoliduje s dovolenýma kolegů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 09:49

A muzete mi napsat, konkretne ktere funkce Outlooku vyuzivaji domaci uzivatele (a ty funkce nejsou dostupne v jinych postovnich klientech a jinych kalendarich)? To totiz omezuje tu mnozinu funkci na propojeni s exhangem a to by me fakt zajimalo kolik domacich uzivatelu to pouziva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  09. 06. 2006 10:26

Propracovaná a fungující synchronizace s PDA, to je třeba pro mě naprosto klíčová věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 10:48

Ano PDA - to jsem si neuvedomil. Ale kolik domacich uzivatelu ho pouziva? Nejspis minimum. Ja mam vubec pocit, ze PDA pouzivaji bud studenti, nebo manazeri.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  09. 06. 2006 11:23

hmm ... mozna by ses divil, kolik obycejnych lidi pouziva PDA, nebo synchro kalendare s outlookem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  09. 06. 2006 11:47

presne tak, ja treba outlook pouzivam jen kvuli synchronizaci s telefonem (t630), pod linuxem na to sice taky neco je, ale nepodarilo se mi to rozchodit, pac jsem lama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 12:00

Jestli mate T630 a windows, tak zkuste FMA - fma.sourceforge.net .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 11:57

To bych se asi fakt divil, protoze ty PDA mezi lidma nevidim. Mimo ty skupiny, co jsem napsal, to pouziva minimum lidi. A pokud se bavime o domacich uzivatelich, tak to fakt nestoji za rec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  09. 06. 2006 14:14

Protože jste trochu zaspal dobu. PDA jsou už pro fajnšmekry, co ho uživí. I když cena klesla rapidně dolů, pořád spousta lidí PDA jako takové nevyužije. Na druhou stranu pomalu polovina mobilů má stejně většinu funkcí jako PDA včetně synchra. Takže na co PDA když stačí mobil. Každopádně uživatelů je dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 14:38

A co pisu jineho, nez ze PDA neni rozsireno. Ze ma dostatek lidi inteligentni mobil jsem psal taky. Akorat jsem si nevsiml, ze by na nem nekdo (tedy vic nez par nadsencu) pouzival kalendar k planovani schuzek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  09. 06. 2006 17:10

No z mého okolí všichni co nemají PDA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 17:22

A myslite, ze vase okoli je spravne vybrany nahodny vzorek domacich uzivatelu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  09. 06. 2006 11:51

Synchronizace s Oulookem funguje nejen pro "klasická" PDA s Pocket PC a Palmy, ale bez potíží se chytají i telefony a komunikátory. Těžko si představit, jak bude někdo zkoumat, jestli k jeho telefonu je synchronizační soft pro jeho program. S Outlookem se spojí všechno, marná sláva, je to standard, třeba neoficiální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 12:06

PDA, pocketPC a palmy je stejna kategorie s minimem domacich uzivatelu. Alespon trosku inteligentnejsi telefon ma spousta domacich uzivatelu. Ale minimum z nich pouziva v tom mobilu telefon k planovani schuzek, aby melo smysl synchronizovat to s Outlookem. Na synchronizaci a zalohovani kontaktu obvykle bohate staci nejaky SW od vyrobce mobilu, ktery uzivatel beztak potrebuje aby mohl stahovat z mobilu fotky.
Outlook je pro bezne domaci uzivatele proste kanon na vrabce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M jako Molitan  |  09. 06. 2006 21:25

U nas na gymplu melo PDAcko asi 8 lidi z 30ti... a to to je normalni vseobecnej gympl ve 100.000 meste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 23:41

A proto jsem psal, ze je to zalezitost predevsim studentu a manazeru. (Plus geekove a IT hracickove obecne, to je jasne, to nema cenu psat.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  10. 06. 2006 22:49

Zapominate na pouziti PDAcka spolu s BT GPS (nebo integrovanou) na navigaci. To je jednoznacne killer app, ktera dokazala vnutit PDAcko spouste lidi, kteri by nad nim jinak ani neuvazovali. A neni jich zrovna malo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  11. 06. 2006 15:59

Jo. PDAcko s GPS navigaci si koupil muj otec - elektrotechnicky inzenyr (cili zadny antitechnik). Je s tim moc spokojen, ale s Outlookem to nesynchronizuje, protoze to prakticky nevyndava z auta. Cele PDA pouziva jenom k navigaci. Na dulezite veci ma notebook, ktery stejne porad taha s sebou.
A co znamena to "a neni jich zrovna malo"? Kolik domacich uzivatelu pouziva PDA s GPS navigaci? Kdyz reknu ze jeden ze sta, tak jsem hodne prestrelil. To je to o cem se tady celou dobu bavim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  09. 06. 2006 10:37

to je právě to, že ty funkce nevyužívají, ale přesto Outlook používají, protože za něj neplatí. Kdyby si ho měli koupit, tak by se hned rozmysleli, jestli ho opravdu potřebují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 10:46

Neboli jste odpovedel na uplne jinou otazku, nez na kterou jsem se ptal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  09. 06. 2006 13:41

jste to špatně pochopil. Lidé většinou používají Outlook i přesto, že jej použijí max na přijetí/odeslání pošty, možná kalendář. Někdo píše, že k synchronizaci s telefonem, na ten já používám MobilEdit, protože je dalekolevnější než Outlook. Ale co, Outlook je zadarmo, tak proč jej nepoužívat, že?  Přece nebudem používat takové věci, jako je Thunderbird.
Takže, domácí uživatelé Outlooku používají stejné funkce, jaké najdeme i v jiných programech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 14:53

Ja jsem se (jinymi slovy) ptal kdo z domacich uzivatelu pouziva pokrocile funkce Outlooku. A vy jste me informoval, ze domaci uzivatele pouzivaji Outlook i kdyz ty funkce nevyuziji. Tak kdo tady co nepochopil .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  10. 06. 2006 22:52

Jak muze nekdo nevyuzit funkci Outlooku? Vzdyt ten program skoro zadne funkce nema. Konkretne zde zminovany diar neumi ani to co umel diar z Psiona Series 5, coz bylo vlastne PDAcko (handheld) a jeste z roku 1997! Outlook je jednoznacne nejzoufalejsi program jaky kdy Microsoft vyvinul a je jen skoda, ze diky svemu monopolu dokazal prosadit neco tak nepouzitelneho jako defacto standard.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  10. 06. 2006 23:18

To co popisujes muzes naprogramovat daleko pohodlneji v Outlooku, ale to musis mit opravdu schopne IT oddeleni a ne historiky zijici v dobe pred 10 lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  10. 06. 2006 23:19

To co popisujes muzes naprogramovat daleko pohodlneji v Outlooku, ale to musis mit opravdu schopne IT oddeleni a ne historiky zijici v dobe pred 10 lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  10. 06. 2006 23:20

To co popisujes muzes naprogramovat daleko pohodlneji v Outlooku, ale to musis mit opravdu schopne IT oddeleni a ne historiky zijici v dobe pred 10 lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 06. 2006 08:45

Věřím tomu, že malé firmičky o pár lidech by něco takového klidně využily. Co já vím, třeba někdo prodává kuchyně, má autoservis atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek  |  09. 06. 2006 08:58

Nedívejte se lidi na to z pohledu normálních PCčkařů. Představte si budoucnost, kdy pevná linka bude samozřejmostí a každá televize bude mít prohlížeč. Takovéto aplikace jsou super. Jen víc a houšť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 06. 2006 09:53

Aha, takže patnáct minut práce, patnáct minut reklamy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  09. 06. 2006 10:47

Prehanite ... ale odpovim vam otazkou : ktera TV je na ceskem trhu popularnejsi - zdarma dostupna TV Nova prokladajici filmy reklamou nebo placena HBO ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
psychocowboy, psychocowboy  |  09. 06. 2006 01:25

..tak jako vsechno od Googlu, krome jejich mailu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubák  |  09. 06. 2006 01:32

Já jsem spokojený i s gůůgláckým vyhledávačem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
psychocowboy, psychocowboy  |  09. 06. 2006 01:57

No na ten bych zapomnel...:) Tak oprava - krome vyhledavace a mailu stoji zbytek za starou belu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crempa  |  09. 06. 2006 08:06

no treba jejich kalendar je super, notebook jakbysmet, analytics ti neco rika??   maps stoji za starou belu?
kdyz neco nepouzivam (nebo nedokazu pouzit?) tak o tom hned nemusim tvrdit ze to stoji za starou belu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 06. 2006 08:24

Proc se bavite s clovekem, ktery kritizuje produkty google a zapomnel na takovou drobnost, jako je vyhledavac?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  09. 06. 2006 08:41

Že zapomněl na vyhledávač bych pochopil, ten už asi všichni bereme za naprostou samozřejmost, ale pokud řekne A (stojí za starou belu) tak by měl říct i B (proč ...) a prokázat, že produkty googlu zná. Jinak je to jen výkřik do tmy ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tmar  |  09. 06. 2006 09:21

... na vyhledavac zapomenl, protoze je "soucasti" MSWin, ze jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  09. 06. 2006 09:40

Google Earth  ten není suprer?
 
Pro administrátory zive.cz, přejděte už na nějaký pořádný web server, pořád Vám to hapruje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  09. 06. 2006 10:43

Ti budou stat do posledniho muze za klikacimi MS produkty ... tedy presneji receno do posledniho lacineho admina neschopneho obsluhovat cokoliv jineho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  09. 06. 2006 09:48

Já jsem zrovna předevčírem začal používat kalendář. Ne, že bych neměl přístup k utloku, ale prostě ho odmítám používat. Našel jsem několik free offline kalendářů a jeden českej webovej kterej se kousl po zadání třetí události. Tak jsem zkusil Google - zná snad někdo jiný lepší ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  09. 06. 2006 10:41

Souhlas .. ja navic jeste s Google Calendar ... perfektni vec ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  09. 06. 2006 00:51

..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Red Dwarf  |  09. 06. 2006 09:09

Ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  09. 06. 2006 10:40

, mno ver tomu nebo ne ale spousta IT firem pouziva pri kolektivni tvorbe dokumentace naprosto bezne systemu na bazi WIKI - takze pisi dokumenty takrka vyhradne pres prohlizec a vystupy jsou o dost "cistsi" a snaz upravitelne nez co leze aplikaci typu writer/word ... stejne tak systemy trouble-tickets ktere zajistuji bezproblemovy a hladky chod helpcenter bezi take na serverech a veskere reakce, pripominky pisi zamestnanci opet pres prohlizec ... myslim ze timto smerem se ubira trend, neni totiz dvakrat prakticke pracovat s dokumenty v uzavrenem konkurencevzdornem formatu a to zpusobem zamerenym na lokalni zpracovani jedinym clovekem ... tento vytvor goolu je opravdu spise jen ukazka moznosti AJAX (tj. JavaScriptu v kombinaci s W3C standardy DOM, XML, atd...), nicmene neco obdobneho jiste je nebo v brzke budoucnosti bude mnohokrat nasazovano prave ve vyse zminovanych systemech pro usnadneni editace ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor