Děti a mladí lidé si prostě na rodičích (v rámci kapesného) vymodlí hračky pro dlouhou chvíli, co je na tom. Docela by mě zajímala přesná místa prodeje, věková skladba kupujících, případně další údaje. Mladí lidé si totiž stále kupují více a více tzv. chytrých věcí (budoucí odpad, který bude muset být nákladně likvidován, či recyklován) a přitom jim začínají scházet základní dovednosti, jako pamatování si znalostí (jejich kombinování, vyvozování vlastních závěrů ...), schopnost ověřovat si informace na internetu z jiných zdrojů (důvěřivost, naivita), komunikační schopnosti, schopnost vést dialog (skupiny uzavírající se na soc. sítích), základní početní znalosti, schopnost psát čitelně / pěkně rukou a strašně dalších. Jestli nebudou lidé (obecně) zatěžovat mozek, pak jim už žádné chytré věci nepomohou, a civilizace vyspělé, čeká nemilosrdné převálcování těmi zaostalejšími (z našeho pohledu).