Google testuje nový způsob zobrazování výsledků ve svém vyhledávači. Test probíhá na vybraných uživatelských účtech, a to i mezi uživateli z Česka. Zásadní změnou je, že se řádek s informacemi o webu posouvá nad řádek se samotným nadpisem stránky. Na důležitosti mu ještě přidává zobrazení favicony a výraznější písmo.
Doposud byl řádek s názvem webu a strukturou umístění stránky zobrazen až pod nadpisem nalezené stránky, a to méně výrazným zeleným písmem. Nadpis se tak přirozeně stal tím nejdůležitějším a nejviditelnějším, má navíc písmo větší a tmavě modré.
Nyní jsou informace uvedeny černým písmem a na začátku řádku je ještě výrazná barevná ikona webu. Aby nadpis stránky nezapadl, designéři jej zvýraznili sytějším odstínem modré, který se více přibližuje (avšak zcela neodpovídá) odstínu modré barvy v novém logu Googlu.
Ačkoli se může opticky jevit, že je nové zobrazení více roztažení, ve skutečnosti zabírá nová verze stejně místa jako ta stará. S velikostí písmen nebo mezer mezi řádky se nehýbalo, jen se vystřídaly první dva řádky a změnila barva písma.
Zobrazení výsledků s výrazným modrým nadpisem, pod ním zeleným řádkem s názvem webu a následně se dvěma řádky dalších informací ze stránky černým písmem se stalo letitým standardem, který již okopírovali například i Bing nebo Seznam. Současná novinka Googlu proto vizuálně působí velmi neobvykle.