GigaMania.cz: server pro všechny sosače

Diskuze čtenářů k článku

Fantomas  |  02. 04. 2006 12:52

Prosím vás, je tam někdo zodpovědný za vývoj a data v gigamania.cz? Ano? Tak si vemte montérky a běžte někam do kolbenky a vys...te se na webové aplikace a pod. Je to hrůza. Chyb jako máku, a úroveň dat, hrůza. Už jsem několikrát reagoval k nějakým článkům, a domlouval jsem sám sobě, abych nebyl tolik kritický. Ale to se nedá. Například u Paint.NET si chci zobrazit screenshot a ejhle - on má 2 MB!!! To si děláte srandu, ne? Poradím vám, vypněte Gigamanii.cz, vykopejte ty blby, co se na tom podíleli, sežeťe novou partu a začněte znovu. A až to bude hotové, testujte, testujte, testujte. Potom to znova pusťte. Jinak to stojí za h****.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  31. 03. 2006 23:43

Při pokusu o stažení přes Download ve Firefoxu 1.5.0.1 se u všeho zobrazije toto !!!

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

* Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
* If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
* Click the Back button to try another link.

HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)

Technical Information (for support personnel)

* Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
* Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský, Marek Lutonský  |  01. 04. 2006 00:58

V úplně stejné verzi Firefoxu mi stahování funguje bez problémů. Chyba bude někde jinde, s tímhle by se jinak stoprocentně ozvali ostatní uživatelé tohoto prohlížeče.
 
Nepoužíváte třeba nějaký zákeřný firewall?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  01. 04. 2006 10:29

Nechápu to. Na jíných strankách v tom mem Firefoxu vše funguje ale tady když kliknu na tlačítko Download tak se objeví tahle hláška. Jinak když jdu na stranku vyrobce tak tam to jde stahnout.
Hlaška
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

* Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
* If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
* Click the Back button to try another link.

HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)

Technical Information (for support personnel)

* Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
* Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OMG  |  01. 04. 2006 11:28

Chyba bude mzei řidlí a klávesnicí ... ovšem na Vaší straně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OMG  |  01. 04. 2006 11:28

Chyba bude mezi židlí a klávesnicí ... ovšem na Vaší straně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fantomas  |  02. 04. 2006 15:46

Prostě to bez zpětné identifikace (referer) vyhodí chybu. Musíte si vypnout firewall, kterým si chráníte soukromí, tedy i zpětné volání o tom, co jste zač. Nemusím, nemusím, půjdu jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  24. 02. 2007 19:07

Mně to taky hází chybu, když sháním soft, potřebuju aby to pracovalo správně a vždy, jinak tam přestanu chodit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OMG  |  31. 03. 2006 23:15

Ten server je horší než komentář sportovních zápasů Vaška TitlBacha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  31. 03. 2006 22:16

z toho nazvu toho webu a titulku clanku sem si myslel, ze to bude novy rapidshare.de ;) ale kdež

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufon  |  31. 03. 2006 20:03

ale zase je dobre ze nekdo muze vychytat chyby ktere by se jinemu nestaly, je to projekt plne zamestnanosti pri Chrochtomachove uradu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
allanon  |  31. 03. 2006 19:56

Design nehodnotim, relativne se mi libi - otazka vkusu.

Pocet kategorii a programu v nich ej na diskuzi - proc spouste gigamanii, kdyz na ni skoro nic neni, mozna pockat mesic, soustredovat programy a potom to spustit nebude spatne, takhle si myslim, ze ze zacatku nebude mit server dobre jmeno - zase otazka taktiky nasazeni

Takze zatim jsem zvedav, i kdyz prosadit se v dost zavedene konkurenci bude asi problem.

Akorat by to nemuselo byt windows only, tedy pokud jste server skutecne pro vsechny.

Asi tolik na zacatek, slusna myslenka, i kdyz na muj vkus trosku uspechany zacatek. No snad jenom doufat, ze se objevi i neco vic, nez win32

Krome zastaralych verzi programu. To opravdu musite dat pul roku stare veci?? A pripojim se k razeni verzi Windows - 200, 95, 98 XP - tohle mi prijde jako mirne receno zprehazene.

P.S. No flame, o ten mi vubec nejde, jestli jsou lepsi windows nebo tucnak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hp  |  31. 03. 2006 17:41

Podle mých oblíbených a do češtiny lokalizovaných grafických programů to vypadá, že s aktuálností moc počítat nelze:
Gimp pro Windows je už od vánoc ve verzi 2.2.10 na Gigamanii je půl roku stará verze 2.2.8.
Chybí tu navíc možnost stáhnout nezbytnou GTK+ knihovnu či českou nápovědu. Pokud chcete aktuální Gimp se všemi potřebnými doplňky zkuste http://www.sszprerov.cz/gimp/
Také výborný XnView je dnes ve verzi 1.82.4 a od verze 1.70.4, která se vyskytuje na Gigamánii, prošel značným vývojem.
I když tady beru částečně nazpět - pomocí proklikání se přes "Další verze programu:" se dá ještě dostat k XnView 1.82 Full
XnView 1.82.3, což je ovšem trochu krkolomné.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RD  |  31. 03. 2006 17:27

nový web a nevalidní sra*ka hned z kraje to zase bude alsí odflinklý a přetížený nanic server od cpersuu, ach jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 03. 2006 17:11

Není nad LinuxSoft.cz, tam najdu, co potřebuju. Kdyby Cpress udělal Gigamanii opravdu pro všechny platformy, tedy byly by tam verze programů min. pro Win, Mac a Linux, tak opravdu přijdou s něčím novým, takto jsou jen jedni z mnoha a ještě údajně velmi, velmi podobní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Gentleman  |  31. 03. 2006 16:40

Celkem zajímavý nový server - možnáý tam občas zavítám, ale osobně jsem velmi spokojený se stránkou  www.qr.cz  o které jsem se kdysi dozvěděl, na jedné zdejší diskusi - povedené prostředí, novinky každý den a nejen pro Win, ke stažení i dema her, aj. - doporučuji vyzkoušet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sioux  |  31. 03. 2006 16:10

Zlatá softpedia.com =) Ale snaha se cení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trained.Monkey  |  31. 03. 2006 14:51

Vic bych ocenil kdyby jste udelali mirror Debianu. Soft pro nejaky obskurdni operacni system me nezajima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer of trained monkeys  |  31. 03. 2006 15:18

Tak co tam lezes, ty tele ! Plno jinejch lidi zase nezajima nakej obskurni deblian, natoz tvuj bezpredmetnej nazor. Kdyz tolik prahnes po mirroru deblianu, tak si ho nekde pro tu vasi 4% mensinu za vlastni prachy zprovozni !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoXeR  |  31. 03. 2006 21:19

Odkedy primitiv zavidi telatu nazor? Nejako degradujes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zeryk  |  31. 03. 2006 19:50

A kdo by z nej stahoval, kdyz v CR jsou mirrory debianu 4 a vetsina z nich je pripojena dvema 1G kartami k lince pripojene 10G do NIXu. Takovou tychlost zive nemuze dosahnout vubec nikdy. Funguje jako komercni firma a ne podle hesla sitari sobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Detonator  |  31. 03. 2006 14:17

Lidi,odkaz http://gigamania.zive.cz/ funguje, ale http://www.gigamania.cz/ me odkazuje uplne jinam...(?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  31. 03. 2006 14:58

odkazuje nanejvys na gigamania.zive.cz, nic jineho neudela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosch  |  31. 03. 2006 14:08

Vzdy se me zobrazi jen stranky http://www.cpress.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
colos  |  31. 03. 2006 14:08

Co se děje? Místo gigamanie mi vyjede http://www.cpress.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bigam  |  31. 03. 2006 12:41

Server Error in '/' Application.
Could not load file or assembly 'App_Web_znbhtssk, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.IO.FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'App_Web_znbhtssk, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

Source Error:


The source code that generated this unhandled exception can only be shown when compiled in debug mode. To enable this, please follow one of the below steps, then request the URL:

1. Add a "Debug=true" directive at the top of the file that generated the error. Example:

<%@ Page Language="C#" Debug="true" %>

or:

2) Add the following section to the configuration file of your application:







Note that this second technique will cause all files within a given application to be compiled in debug mode. The first technique will cause only that particular file to be compiled in debug mode.

Important: Running applications in debug mode does incur a memory/performance overhead. You should make sure that an application has debugging disabled before deploying into production scenario.

Assembly Load Trace: The following information can be helpful to determine why the assembly 'App_Web_znbhtssk, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' could not be loaded.




WRN: Assembly binding logging is turned OFF.
To enable assembly bind failure logging, set the registry value [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) to 1.
Note: There is some performance penalty associated with assembly bind failure logging.
To turn this feature off, remove the registry value [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].

Stack Trace:




[FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'App_Web_znbhtssk, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.]
ASP.controls_titlelastadded_ascx.__BuildControl__control3(Control __ctrl) +0
System.Web.UI.WebControls.Repeater.InitializeItem(RepeaterItem item) +129
System.Web.UI.WebControls.Repeater.CreateControlHierarchy(Boolean useDataSource) +645
System.Web.UI.WebControls.Repeater.OnDataBinding(EventArgs e) +68
Webprogress.WNS.Web.Controls.TitleLastAdded.ShowList() +382
System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +25
System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +58
System.Web.UI.Control. onload(EventArgs e) +127
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +101
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.BasePartialCachingControl.LoadRecursive() +75
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +2588

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Topič  |  31. 03. 2006 12:13

error 404 ...not foud... u vseho looooll

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem_, Mem_  |  31. 03. 2006 11:52

Škoda, že k novince na toto téma i ke článku máte samostatnou diskuzi, zbytečně se tak tady budou opakovat některé věci:
http://www.zive.cz/h/Bleskovky/F.asp?ARI=128805&CAI=2097&HID=19

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 03. 2006 11:52

Kdy uz se nauci web developeri zive.cz a spol. programovat podle standardu? Jednu vec musim ale nechat, gigamania.cz ma mnohem lepsi design nez zive.cz. Zive.cz to je uz pro ostudu, jak svym designem, tak i svym obsahem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drak  |  31. 03. 2006 10:44

ZADNY SOFT JSEM TAM NENASEL. skoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orwell  |  31. 03. 2006 11:58

no ze tam bude jen soft na widle poznas podle domeny (zive), necekas ze na baste waffen MS jakou Zive bezesporu je se budou zabyvat nejakou jinou platformou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  31. 03. 2006 14:45

a kterou pouziva necele 1%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AGeorge  |  31. 03. 2006 10:27

Skoda, ze je na netu asi 100 podobnych serveru. Jsem webdesigner a tak u nove sluzby ocekavam, ze bude alespon slusne napsana (XHTML, CSS, semanticka struktura). Tohle je odflaknute a ani ne prilis hezke. Novemu desingu napr. C-NET Download (http://www.download.com/) to nesaha ani po paty. Panove az budete mit zase dobry napad, tak se nejdrive podivejte po okoli, jestli uz to neni nekde udelano lepe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 03. 2006 11:58

No vami uvedena stranka http://www.download.com/ take nevynika dodrzovanim W3C standardu ;o) Staci si to zvalidovat a pres 400 chyb je docela dost ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tým Stahuj.cz  |  31. 03. 2006 10:04

Předně bychom rádi uvítali nového konkurenta a popřáli mu mnoho štěstí.

Na druhou stranu nemůžeme nechat bez odezvy upozornění našich uživatelů na okopírovaný obsah, kterého je bohužel na GigaManii mnoho. Kdo je vzorem Gigamanie je asi nejlépe patrné na screenshotech, posuďte sami srovnání Stahuj > GigaMania:

Už dnes přidaný program je velmi podobný (1by1):
http://g2.stahuj.cz/katalog/1by1/Pln%FD%20n%E1hled.gif
http://gigamania.zive.cz//Data/Screenshot/M_00000624.png

Obzvláště povedý je tento, kde je přímo zmíněno Stahuj (SMS posílač):
http://gigamania.zive.cz//Data/Screenshot/M_00000586.png
http://g2.stahuj.cz/katalog/smsposilac/Kontakty.gif

IrfanView - Stahuj i Digimanie mají rádi travičku (Irfan):
http://gigamania.zive.cz//Data/Screenshot/M_00000500.png
http://g2.stahuj.cz/katalog/irfanview/Mo%BEnosti.jpg

Poučení dne: na Stahuj.cz děláme mnoho screenshotů sami, nespoléháme se na přebírání podkladů od vývojářů, není tedy dobré kopírovat vše slepě od nás :)

Přejeme tedy GigaManii mnoho originálního obsahu a spokojených uživatelů

Tým Stahuj.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský, Marek Lutonský  |  31. 03. 2006 10:14

Děkuji za upozornění, prověříme, jak to v těchto případech bylo. Nic takového dělat nechceme, nebudeme a naši spolupracovníci, kteří GigaManii plní, mají inspiraci na serverech stejného typu přísně zakázanou. Natož kopírování!
 
Pokud byste někdy v budoucnu objevili něco podobného, hned mi prosím napište: marek.lutonsky@cpress.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kozzy  |  31. 03. 2006 10:50

A pane Lutonský můžu Vám napsat i kdybych nic nikde neobjevil?............jináč stránky GigaManie se mi načítají normálně-nabídka je přehledná -líbí se mi..nevyhledávám problémy-ale stránky,které mi můžou něco nabídnout-což GigaManie jistě může...čest....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)))  |  31. 03. 2006 16:27

No některý ty články vapadají jak blbě přeložený ze ZDNet (teď nemyslím GigaManii, ale zive jako takový a i ostatní produkty Computer Pressu )

Ale možná, že ty velký IT zahraniční servery kradou články v češtině právě Cpressu a překládají je, swině jedny, do angličtiny! DDDDDD čert ví... )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator, Terminator  |  31. 03. 2006 20:47

Pane Lutonský, jakto, že příspěvek vašeho konkurenta okamžitě nesmažete, včetně odkazů. Jistého jiného konkurenta smažete, ať se o něm vyjádří kdokoliv a jakkoliv. Nedovedu si představit, že by vám takhle otevřeně napsali přímo jeho provozovatelé - ti by byli smazáni, ani by se nestačili ohřát. Takže máte na každého jiný metr? Patrně ano. Konkurence, která podniká za peníze vám nevadí, ale parta nadšenců, kteří ve volném čase a zadarmo něco dělají, je vám trnem v oku. Račte se nad svými praktikami zamyslet. A nemusíte mě z ničeho podezírat, ze žádným z vašich konkurentů nemám nic společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský, Marek Lutonský  |  01. 04. 2006 01:06

Myslíte, že kdybychom teď přišli do diskuzí Stahuj.cz a začali propagovat naši GigaManii, že by tam takové příspěvky zůstaly? Rozhodně ne - a jsem přesvědčen, že byste se tomu vůbec nedivil. Tak proč se divíte, když mažeme odkazy na web, který vznikl jako kopie naší služby a jeho jediným marketingovým projevem jsou nyní odkazy v našich diskuzích? Ať si klidně nadšenci ve svém volném čase něco dělají, ale na svém písečku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  01. 04. 2006 10:23

Máte time machine nebo kvalitní hulení? ) Protože stahuj.cz je spuštěn někdy od roku 2000, ale GigaMania od 31.3.2006 ) Takže by mě dost zajímalo, jak by Vám stahuj mohlo okopírovat web, který v té době ani nebyl...
Ale to je asi detail DDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský, Marek Lutonský  |  01. 04. 2006 21:45

Nikde nepíšu ani slovo o tom, že nám Stahuj něco okopíroval. Příspěvek, na který jsem reagoval, se týká úplně jiné služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  31. 03. 2006 10:01

Není náhodou už k dispozici TC PowerPack 1.7?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lol  |  31. 03. 2006 08:38

Další kapka do moře a asi zbytečná. Serveru se softwarem je...a daleko lepší a obsáhlejší...a hlavne fungující

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mady  |  31. 03. 2006 08:26

Moooc hezky vám to funguje, takovýho zajímavýho počtení jsem ani nečekal

[FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'App_Web_p1ox_icx, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mady  |  31. 03. 2006 08:45

Ty brďo, už to funguje

A jsem slepej nebo tam nejsou o jednotlivejch programů diskuze?

Zlatá Slunečnice a platinovej BetaNews

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter_cz, Peter_cz  |  31. 03. 2006 08:26

No nevim, ale kdyz uz spoustim nejaky web, tak ho spustim par dni predem a poradne ho otestuju, nez dam nekam na nej odkaz a delam na nej reklamu. Kdyz pak ten proklamovany web nejede, tak to cele vypada trochu trapne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  31. 03. 2006 08:23

To že uvedete, že se jedná o server plný SW  je hezký, ale že byste uvedli pro jakou platformu? Jasně, že asi Win, ale já mám MAC nebo Linux, winshit mi nesmí do baráku. Tzn. nic by vám to neudělalo to snad napsat do článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  31. 03. 2006 08:29

Take jsem doufal v neco lepsiho, ale ted vidim, ze "server error" asi nebude to prave ani pro uzivatele widlous :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hujer  |  31. 03. 2006 12:03

mam celkem stejny problem, kdyz u toho nebylo pro jakou platformu je ten software, uz jsem se zacal radovat, ze tam najdu soft jak pro maca, tak pro linuxe, ale kde nic tu nic.

Kdyby jste to udelali, byl by to v CZ prvni server tohoto druhu.
Takto je to jen jeden z mnoha, proti velice zajetym a pracujicim uz radu let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 03. 2006 16:59

Přesně tak, věřím tomu, že kdyby udělali kvalitní server o aplikacích pro Linux/Mac tak s tím uspějí více než s tímto. Sice Mac+Linux používá dejme tomu ani ne 5%, ale zase by byli téměř jediní, takto jsou jedni z mnoha. Ale co chcete po CompPressu, když na Zive.cz je slovo Windows na každé straně a jedou na tom i jejich serverové mašiny, protože na chybu ve VBScriptu tu narazíte na každém kroku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henessy  |  31. 03. 2006 21:13

Snad se z toho všichni čtyři, co používáte Linux ve vašem městě nepose***

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KONY  |  31. 03. 2006 08:07

vi nekdo, co tu chybu zpusobuje? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  31. 03. 2006 08:20

Element mezi židlí a klávesnicí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrn  |  31. 03. 2006 08:31

u nás sa tomu hovorí aj "medzikus"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arvelius, Arvelius  |  31. 03. 2006 08:21

čím by to bylo. Nemůže najít soubor. Konkrétně App_Web_p1ox_icx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bRUT  |  31. 03. 2006 07:59

No pánove .NET asi není Vaší silnou stránkou ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaS  |  31. 03. 2006 07:54

 

Server Error in '/' Application.



Could not load file or assembly 'App_Web_p1ox_icx, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  31. 03. 2006 08:21

No hlavně, když používají SW Microsoftu, je shit, kamkoliv se to svinstvo nasadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  31. 03. 2006 07:47

Server Error in '/' Application.
Could not load file or assembly 'App_Web_p1ox_icx, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.IO.FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'App_Web_p1ox_icx, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

Source Error:

The source code that generated this unhandled exception can only be shown when compiled in debug mode. To enable this, please follow one of the below steps, then request the URL:

1. Add a "Debug=true" directive at the top of the file that generated the error. Example:

<%@ Page Language="C#" Debug="true" %>

or:

2) Add the following section to the configuration file of your application:







Note that this second technique will cause all files within a given application to be compiled in debug mode. The first technique will cause only that particular file to be compiled in debug mode.

Important: Running applications in debug mode does incur a memory/performance overhead. You should make sure that an application has debugging disabled before deploying into production scenario.

Assembly Load Trace: The following information can be helpful to determine why the assembly 'App_Web_p1ox_icx, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' could not be loaded.

WRN: Assembly binding logging is turned OFF.
To enable assembly bind failure logging, set the registry value [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) to 1.
Note: There is some performance penalty associated with assembly bind failure logging.
To turn this feature off, remove the registry value [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].


Stack Trace:

[FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'App_Web_p1ox_icx, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.]
ASP.controls_titlevyber_ascx.__BuildControl__control2(Control __ctrl) +0
System.Web.UI.WebControls.Repeater.InitializeItem(RepeaterItem item) +129
System.Web.UI.WebControls.Repeater.CreateControlHierarchy(Boolean useDataSource) +645
System.Web.UI.WebControls.Repeater.OnDataBinding(EventArgs e) +68
Webprogress.WNS.Web.Controls.titleVyber.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +52
System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +25
System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +58
System.Web.UI.Control. onload(EventArgs e) +127
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +101
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.BasePartialCachingControl.LoadRecursive() +75
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +211
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +2588


Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.42

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
makakuk  |  31. 03. 2006 08:01

Vidím totéž, to skutečně překvapí
Není nad to, když zprasí web "profesionálové"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Musil  |  31. 03. 2006 07:38

Pánové a dámy v cpressu píšou o IT, programování atd., ale udělat pořádný web nedovedou... ani živě.cz, ani gigamania.cz se - jak je zřejmě zvykem - bez chyb v databázi neobejdou. To jste tak neschopní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty, Nolty  |  31. 03. 2006 07:45

jestli jedou na serverech active24, tak s těma jsem si také užil své :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Požitkář  |  31. 03. 2006 07:27

Dobrý začátek ... \ muahahahahah

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jméno  |  31. 03. 2006 07:12

zkoušeno na PC s WinXP profi s Portable Firefox v.1.5 a také IE6 vč.Maxthon
a výsledek?
Server Error in '/' Application.
Could not load file or assembly 'App_Web_p1ox_icx, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PanX  |  31. 03. 2006 07:06

Kliknu na odkaz a vyběhne stránky s nějakýma chybama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
justMe  |  31. 03. 2006 06:52

Nevim jestli error v / je to spravne na zacatek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol  |  31. 03. 2006 00:46

co takhle zavadet sluzby, kterych neni na netu uz asi tucet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik, Sislik  |  31. 03. 2006 01:56

a taky by to chtelo imho rychlejsi server - ted jsou zhruba 2h v noci a stahoval jsem 800 az 900kB/s ... a linka je volna, takze z tohohle pohledu taky zadna slava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prcek, Prcek  |  31. 03. 2006 02:00

To je celkem slusna rychlost - na jinych serverech maji vetsi? Ja myslim ze to staci a velikost nabizenych programu jen malokdy prekoci nekolik desitek megabajtu. Tech par vterin to snad vydrzite, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik, Sislik  |  31. 03. 2006 03:24

tak vydrzim, to je v pohode, ale spis jsem to myslel tak, ze ve 2h tam asi moc lidi nebude stahovat - ale co ve dne, aby to pak bylo pouzitelny :)

ale na druhou stranu - pokud bych mohl mit rchlost treba 3MB/s, tak je skoda tu linky Plne nevyuzit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel_panic [passed]  |  31. 03. 2006 04:41

jen by mě dost zajímalo, co jsi odtamtud potřeboval tak rychle stáhnout, když aktuálnost tamních souborů je téměř srovnatelná s oldversion.com :)

což mě přivádí na otázku: bude to někdy někdo aktualizovat ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik, Sislik  |  31. 03. 2006 08:51

nic, jsem jsem tam stahnul nahodne vybranej 30MB soubor - nejaky kodeky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fly  |  31. 03. 2006 07:34

Třeba ze serveru slunečnice.cz jsem stahoval 14 MB/sec což je docela hustý na server v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik, Sislik  |  31. 03. 2006 08:52

to je pekny, k vic jak 100Mbitovyumu pripojeni, ale nemam pristup na vyzkouseni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoXeR  |  31. 03. 2006 21:12

No na "gigamaniu" trochu srackova rychlost nemyslis????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  31. 03. 2006 15:45

je na CZ netu nejaky server ktery by se dal nazvat "uzivatelske testy" ?? tim nemyslim neprehledna a cas zerouci diskuzni fora. uz me nebavi cist ty reklamni testy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor