Gigabyte GA-965P-DS4: hlídejte si, kterou revizi kupujete

Diskuze čtenářů k článku

harx  |  23. 04. 2007 00:06

Gigabyte GA-965P-DS4 REV 1.0 Intel P965 BIOS for 965P-DS4 F8
koupeno 28.9.2006 v czechcomputer cz

6.února 2007
Mám potiže s zřejmě se základní deskou.Nepravidelně zhruba jednou za měsic, někdy i 3x denně počítač vytuhne a modra smrt : http://img372.imageshack.us/my.php?image=p3200265kopiekw4.jpg
Stalo se to 3x při vypalovani (vždy u 24%), 2x pri spouštěni a přehrávání videa, a naposled pri hře -loadovani mapy .
CPU je v pořádku,RAM je v pořádku,,DISK je v pořádku,.Samozřejmě reinstalace WINDOWS, jinej BIOS, kontrola HDD, tak nevim .
Zkusim reklamaci , myslime si že je to ta DESKA (špatnej kus )
Nic netaktim , dávám přednost STABILITNIMU PC. Radsi 80% ok , nez 150 % nestabilnich.)

20.dubna 2007
Po dvou měsících po druhé reinstalaci Windows se modré smrti už neobjevili, ALE počítač se sám vypíná.jako když cvaknete vypínačem.Stává se to zcela náhodně (při kopírování z USB disku ,při prohlížění webu, nebo i když je PC v klidu.).

MB............GigabyteGA-965P-DS4IntelP965
CPU..........Intel Core2 Duo E6400 2,13GHz 2MB 1066MHz 775pinBOX.
RAM.........Corsair DIMM 2048MB DDR II 800MHz XMS2 Twin2X2048-6400
VGA..........Sapphire Atlantis X1950 XTX 512MB, VIVO, PCI-E
POWER......Chieftec CFT-500-A12S 500W

plm55@atlas.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bala  |  08. 02. 2007 07:46

Ti teda jedou!
Teď se dívám na stránky Gigabyte a už mají i revizi 3.3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matas  |  08. 02. 2007 18:09

Pro všechny, kdo se bojí rev 1.0 -
mám jí, před 14 dněma jsem si jí kupoval na CZC, už tejden mam postavenej PC s C2D e6300 a všechno jede stabilně nic nepíská, zvuk je ok.... - zatim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kopec  |  26. 01. 2007 20:30

kde se dá sehnat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfa  |  01. 02. 2007 12:41

Revizi 2 v techto dnech v Brne snad nikde nemaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
máče  |  08. 02. 2007 19:38

V DXT computers,mají již revizi 3.3 www.dxt.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yenda  |  25. 01. 2007 19:43

"...Prodejci revize desek nikterak nerozlišují, často ani netuší, že se něco podobného objevilo. Zjistit revizi desky je přitom ve srovnání s revizí čipsetu mnohem jednodušší - stačí se podívat na nálepku, případně otevřít krabici a mrknout na PCB. Změny, které deska prodělala, už za malou poznámku v popisku stojí. A stojí i za to, abyste po telefonu ověřili, že jde skutečně o vámi požadovanou verzi.

Ostatně, obdobné je to i u jiných komponent, které vycházejí v různých revizích. Proto nelze než doporučit: ptejte se, ptejte se, ptejte se, a vyžadujte novější verze. Jinak se kolem pochybného systému značení v e-shopech nic k lepšímu nezmění..."

Zřejmě víte, o čem mluvíte, že? Prodejci by se i snažili, ale distributoři na vás kolikrát "s..ou jak na placatej kámen" a když vidím i z druhý strany barikády, co a hlavně jakým způsobem někteří zákazníci vyžadují, opravdu bych každému z Vás přál týdenní stáž v některém z velkých eshopů a pochopili byste, proč někdy tak "jednoduchou" otázku, jako je "jakou revizi toho a toho dodáváte", nelze ke spokojenosti zákazníka zodpovědět. Ale jinak Gigabyte opět za jedna, opravdu se jedná o perfektní desku (platí pro obě revize)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Vágner, Adam Vágner  |  14. 03. 2007 18:08

Hm.. ano. Ale pokud se zeptáte na něco, co je skladem, je to označené na desce i na štítku, stačí to jen přinést zezadu a přesto vás odbudou s tím, že to nemůžou zjistit, žřejmě proto, že to občas nejde a dopředu předpokládají, že nemá cenu se tím zabývat, tak to fakt naštve..

A nejsou to jen desky. Skvělé je, když člověku nikdo není schopen říct, jakou že to verzi klávesnice Natural 4000 prodávají (případně tvrdí, že tu, co člověk chce, teda s dlouhými shifty a enterem) a pak člověk doma rozbalí škatuli a zjistí, že má zdrclý levnější layout, který určitě nechtěl.. a tohle třeba není něco, co nejde zjistit jen otevřením krabice.

Scythe Ninja - chladič, vyráběný ve dvou revizích, každá má jiné uchycení na patice.. v ceníku je to prostě scythe ninja a můžete se nechat překvapit, co dostanete. Přitom je to viditelně označené na škatuli.. má cenu pokračovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahab  |  17. 01. 2007 16:36

Už tu desku někdo viděl v nějakém e-mallu v rev. 2.0 ? Kam vlezu, tam buď nevědí nic, nebo mají rev. 1 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matas  |  17. 01. 2007 20:52

jo to by mě taky zajímalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matas  |  18. 01. 2007 16:14

dneska sem byl osobně v mironetu(centrála - Holešovice), a na vlastní oči jsem se přesvědčil, že mají revizi 1.0 - dokonce sem si to musel na tý krabici najít sám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maňo  |  15. 01. 2007 20:46

Tie pasívne chladiče tam asi pre srandu niesu. Všimnite si uchytenie chladiča na južnom moste je riešené iba plastovými kolíkmi u rev. 1.0 dokonca jeden je nejako na krivo, pri rev. 2.0 je to už riešené skrutkami, takže by to malo lepšie držať, mal by byť tam aj lepší prítlak a mohlo by to potom aj lepšie chladiť. Aspoň jej vychytali drobné muchy, takto by to mali robiť aj iný výrobcovia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katóda  |  15. 01. 2007 20:39

Když je tam tolik změn, proč tu desku rovnou nepojmenují jinak, třeba DS5?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joe  |  15. 01. 2007 14:49

Zatim mi pripada nejstabilnejsi verze F6. Zatim jenom dva dny mam verzi F8, ale ta se zatim zda byt taky v pohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anička Balounová  |  15. 01. 2007 13:07

taky mam revizi 1.0
nicmene deska je to super a dneska to je porat spicka
piskani neslysim
sitovka vali na 1GB bez problemu
IDE konektor je mi suma fuck protoze mam stejne vse SATA vc. DVD.
bukake

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bala  |  15. 01. 2007 10:47

Lze to pískání reklamovat? Nezkoušel to někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reno  |  15. 01. 2007 11:57

Reklamovat budu a bylo mi receno, ze to pujde bez problemu. Piskani je totiz trvale (alespon v mem pripade) a ne jen obcas nebo pri startu. Navic velmi protivne. V Autocontu kde jsem koupil reklamace bude. Tak snad to dopadne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanEs  |  15. 01. 2007 18:08

tenhle clanak jsem nemel cist ......
to je good napad to reklamovat, zitra se zeptam ale moc si neverim, ze to uznaji, mam case metr od sebe a piskani me stve, porad na to myslim, je to dan za nakup mezi prvnimi, mam ji od zari 2006, spocital jsem, ze vymena ds4 by me vysla tak na 6K vcetne dopravy a prace.
S piskanim jsem mel pred lety koupeny mobil SEt610, byla to take prvni varka, ktera zpusobovala syceni pri hovoru, reklamace uznana//
pak dam vedet, jak jsem dopadl//

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat02  |  20. 01. 2007 21:21

Desku se nebojte reklamovat. Každý obchodník ji musí poslat. My reklamujeme pískací zdroje i desky bezproblémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mates  |  11. 06. 2007 00:47

Presne poslat to musi a pokut je to hodne znama chyba tak ji v servisu spravi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  15. 01. 2007 09:20

Nějak jsem ani v revizi 2.0 nenarazil na Vámi proklamovaný QuadBIOS ale pouze DualBIOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bfree, Bfree  |  15. 01. 2007 06:04

Musim zaklepat, asi mam stesti.

Doma mam tuto desku, samozrejmne v revizi 1.0 a piskani civek se nastesti nedeje, ale je fakt, ze spousta lidi si na to stezuje. Sitovka funguje bez problemu a zvukovy cip me netrapi protoze mam audigy. C2 revize pritomna... (ale nez jsem to obednal, stravil jsem ctenim diskusi hodne dlouho a hodne jsem se rozhodoval). V podstate jedina vec kterou bych uvital je to zapojeni konektoru IDE kabelu. ;)

Kazdopadne deska to je paradni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanEs  |  15. 01. 2007 07:04

K tomu piskani, kdybych o tom necetl, tak jsem nic neslysel, ale uz piskam take, je to hlavne slyset po startu PC nez se pc zahreje na svoji teplotu, reseni jak se zbavit piskani je jednoduche, staci pustit mptrojky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b4WWh6Kuwa  |  15. 01. 2007 04:19

Dobrý článek který aspoň pěkně ukázal zásadní rozdíly v revizi této desky. I když je fakt že gigabyte vždycky revize desek rozlišuje na svých stránkách, jak už tu bylo napsáno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  15. 01. 2007 00:25

Jenom bych doplnil, že i Gigabyte na svém webu revize desek důsledně rozlišuje už řadu let a každá revize má samostatnou sekci, např.
GA-965P-DS4 (rev. 1.0)
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2288
GA-965P-DS4 (rev. 2.0)
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2423

Revizi 2.0 mají i desky GA-965P-DS3 a GA-965P-DQ6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor