Genesys představuje G6 Internet Contact Center Solution

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories, samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel a přední poskytovatel univerzálních řešení pro kontaktní centra pro kompletní řízení vztahů se zákazníky (CRM)
Praha, 19. dubna, 2001 – Společnost Genesys Telecommunications Laboratories, samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel a přední poskytovatel univerzálních řešení pro kontaktní centra pro kompletní řízení vztahů se zákazníky (CRM), dnes představila G6 Internet Contact Center Solution. Internet Contact verze 6.0 nabízí výkonné nástroje pro veškerou on-line komunikaci se zákazníky. Nové řešení umožňuje integrovat internetovou komunikaci s prostředím a nástroji pro inteligentní řízení distribuce multimediálních požadavků, tzv. Universal Queue.

Internet Contact verze 6.0 nabízí aktualizované nástroje pro „chat“, e-mailovou komunikaci a „web collaboration“ včetně četných bezpečnostních prvků. Řešení tak společnostem umožňuje poskytnout zákazníkům přes Internet mnohem efektivnější služby. Internet Contact Solution firmy Genesys bylo poprvé představeno v červnu 1999 jako alternativa pro jednoúčelová řešení typu „e-mail management“. V současnosti je již nová verze Internet Contact Solution používána předními světovými firmami jako například British Telecom.

„Poskytovatelé jednoúčelových řešení nemají dostatečné zkušenosti v oblasti hlasových služeb a chybí jim schopnost integrovat směrování komunikace se zákazníkem do Universal Queue,“ řekl Nicolas de Kouchkovsky, vicepresident Genesys odpovědný za obchodní divizi eRM. “Naše nejnovější řešení Internet Contact Solution ještě více využívá výhod nástrojů produktové řady G6, jako jsou například reporting či analytické funkce pro lepší řízení strategie kontaktních center,“ dodal.

Nové nástroje obsahují „Multi-Session Chat“

Internet Contact verze 6.0 nabízí společnostem schopnost poskytnout konzistentní a personalizovanou komunikaci přes Internet. Zároveň pomáhá operátorům efektivněji zpracovávat dotazy zákazníků, které do kontaktního centra přicházejí přes nejrůznější komunikační kanály - e-mail, on-line formuláře, web-chat, web-collaboration, web call-back a web call-through (Voice-over-IP).

Pro zvýšení produktivity kontaktního centra nyní řešení Internet Contact nabízí možnost vést z jedné pracovní stanice s jedním operátorem i několik „chat“ diskusí najednou. Poslední verze řešení Internet Contact nabízí dokonce nové funkce pro přenos těchto multimediálních dotazů mezi operátory, tzv. „agent to agent“ transfer. To umožňuje veškerou komunikaci ze strany zákazníků směrovat k jednomu operátorovi nebo k jejich skupině podle toho, kteří jsou nejzpůsobilejší daný dotaz odpovědět.

Zpracování vysokých objemů příchozích e-mailů

Schopnost třídit příchozí komunikaci v rámci tradičních hlasových řešení je pro systémy Genesys samozřejmostí. Internet Contact verze 6.0 nabízí stejné možnosti i pro on-line komunikaci. Genesys testovala schopnost řešení Internet Contact pro zpracování vysokých objemů e-mailů. Při testech bylo systémem úspěšně denně zpracováno na 100 000 e-mailů. Na rozdíl od konkurenčních řešení Genesys poskytuje funkce Universal Queue k zajištění individuálních zákaznických služeb. Dotaz od zákazníka je tedy doručen tomu nejvhodnějšímu a nejlépe specializovanému operátorovi, místo toho, aby jednotliví operátoři byli nuceni si sami vybrat z mnoha nezodpovězených e-mailů.

Rozšířené možnosti „web-collaboration“ zlepšují on-line služby

G6 Internet Contact nyní podporuje sdílení dynamicky generovaných webovských stránek a také on-line formulářů. Umožňuje tak lepší a efektivnější spolupráci zákazníků s operátory. Ti pak mohou lépe asistovat zákazníkům při vyplňování on-line žádostí, provádění elektronických transakcí, či vyřizování on-line dotazů. G6 Internet Contact je možno integrovat do stávajících desktopových aplikací a také do standardních desktopových nástrojů systému CRM různých dodavatelů.

V neposlední řadě nová podpora „HTTP Tunnelig“ umožňuje bezpečné propojení klientů s kontaktním centrem (pomocí portů HTTP port 80 a HTTPS port 443). Pomáhá tak snížit počet nenadálých přerušení a zabraňuje prodlevám v komunikaci – ta pak probíhá přes firewally plynuleji a bezpečněji.

Řešení je plně integrované do produktové řady G6

Internet Contact 6.0 je plně integrovaný do programového balíku G6 firmy Genesys. Řada G6 se vyznačují jednoduchou a praktickou instalací, intuitivním ovládáním a účinnými nástroji pro kontrolu činnosti systému. Společnosti tak mohou díky těmto funkcím zavést aplikace G6 rychle a efektivně do svých kontaktních center a systémů CRM. G6 se skládá z nových verzí integrovaného balíku aplikací pro řízení komunikace se zákazníky - Enterprise Routing, Network Routing, Workforce Management, Outbound Contact a Internet Contact.

Na CT Expo 2001 získalo řešení Internet Contact ocenění “Best of Show Award”

Genesys Telecommunications Laboratories tento týden oznámila, že na veletrhu CT Expo získala ocenění odborného časopisu Computer Telephony za nejlepší vystavovaný výrobek. Nové verzi řešení Internet Contact 6.0 byla udělena cena “Best of Show Award from CT Expo 2001”.

O společnosti Genesys

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., samostatná dceřinná společnost koncernu Alcatel (NYSE:ALA), je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke kompletnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně Internetu či tradičního hlasového spojení. Hlavním sídlem společnosti je San Francisco, USA; po celém světě se nachází 43 kanceláří firmy. Řešení společnosti Genesys byly v průběhu více než 10ti let globálně využity u 2 000 společností a velkých zprostředkovatelů telekomunikačních služeb. Genesys spolupracuje s mnoha partnery v rámci celosvětové sítě, mezi ně patří například IBM Global Services, Alcatel, Siebel Systems a Siemens. Genesys oficiálně vstoupila na český trh v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ.

Váš názor Další článek: Boj o první místo v on-line letenkách

Témata článku: Internet, Kompletní řízení, Web Mail, Inteligentní řízení, Tradiční nástroj, Sol, Expo, CON, Bezpečnostní veletrh, Nejrůznější kanály, Kompletní sídlo, Centrum, Multimediální centra, Univerzální aplikace, Samostatná služba, Contact, Gen, Desktopový nástroj, C/C, Universal, Network Solutions, Solution, Vysoký objem


Určitě si přečtěte

Co všechno se spouští se startem Windows a proč by vás to mělo zajímat

Co všechno se spouští se startem Windows a proč by vás to mělo zajímat

** Společně s operačním systémem se spouští řada aplikací a služeb ** Mohou mít negativní dopad na celkovou dobu startu Windows ** Jak získat kontrolu nad automaticky spouštěnými programy?

Karel Kilián | 57

Vybrali jsme 21 programovatelných hraček a stavebnic pro děti i jejich rodiče

Vybrali jsme 21 programovatelných hraček a stavebnic pro děti i jejich rodiče

** Získejte děti pro matematiku a základy techniky ** Kupte jim hračku nebo stavebnici, které vdechnou vlastní život ** Vybrali jsme 21 stavebnic pro malé caparty i budoucí experty na A.I.

Jakub Čížek | 10

Hesla jsou zlo. Hackeři napáchali tolik škody právě proto, že vůbec existují

Hesla jsou zlo. Hackeři napáchali tolik škody právě proto, že vůbec existují

** Nikdo si je nepamatuje ** Žádné není zcela bezpečné ** Nejlepší by bylo je prostě zrušit

Jakub Čížek | 63

Vyzkoušeli jsme chytrou čínskou zásuvku Sonoff S26 za tři stovky. Nevyhořeli jsme

Vyzkoušeli jsme chytrou čínskou zásuvku Sonoff S26 za tři stovky. Nevyhořeli jsme

** Je sice z Aliexpressu, ale funguje ** Můžete ji ovládat hlasem přes Amazon Echo nebo Google Home ** Za tři stovky zautomatizuje menší 230V spotřebič

Jakub Čížek | 109


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky