Opravte si titulok. Nebude mať 20 elektromobilov, ale 20 modelov elektromobilov...
... aby to ve finále nedopadlo, že bude mít těch 20 elektromobilů. A v muzeu.
My hlavně nevíme, kolik ty baterky budou stát v roce 2023.S dnešníma cenama baterek to nejde.Pokud budeme znát cenu baterek v roce 2023, potom můžeme dělat předpovědi.
Pane Janů, než zase začnete šířit fámy o tom která automobilka se "loučí se spalovacími motory", ověřte si fakta. Například Volvo sice vyřvávalo něco o konci dieselů (asi aby uklidnili vyděšené akcionáře v souvislosti s Deselgate), ale po pár dnech svoje tvrzení upravili a dneska o konci dieselů nepadne ani slovo. Natož o konci spalovacích motorů obecně.Ano, všichni teď horečně vyvíjejí elektriky, aby měli aspoň jednu v portfoliu (je to v módě nabízet elektriku), ale že by končili se spalovákama, do jejichž vývoje nacpali miliardy? Ani omylem.Ale jasně - bulvární titulek musí bejt, že jo? 😀
Deselgate - oprava Dieselgate
Volvo neříkalo nic o konci Dieslů, oznámili pouze, že končí s vývojem nových Dieslových motorů. Až EU zase přitáhne šrouby, tak je prostě přestanou prodávat. Volvo také byla jedna z prvních automobilek, které ohlásili vývoj vlastních elektomobilů a autonomních vozů. Nevím, jak pak ještě své prohlášení upravovali, to jsem nikde nezachytil, je to možné, ale pochybuji, že prohlásili, že vývoj Dieslů pojede dál.
Volvo mezi prvními nebylo ani zdaleka. V době, kdy začali s elektrickým pohonem, taková Toyota už přes 10 let vyráběla elektrický Prius...
U toho volva to bylo v tom, že by nechtěli prodávat jen čistě spalovák...tak tam dají malinkou baterku a malinkej elektromotorek a hurá - máme hybrida. Na rekuperaci při brždění to stačí a na zbytek je pořád spalovák. Nevidím na tom nic špatnýho. Stejně jsou auta plný kurvítek už teď, takže že tam bude nějaká baterka je už jedno
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.