Moje zkušenost:
"Zakoupeno" zvýhodněné členství na půl roku, po potvrzení transakce, přesměrováno nikoliv na dokončení objednávky,ale na původní stránku s výběrem členství. Žádné členství se samozřejmě nepřipsalo, z účtu prachy nestrženy ani nezablokovány. Helpdesk Nvidie i osobní bankéř mi potvrdili, že ani na jedné straně neproběhla žádná transakce. Nákup tedy vyzkoušen podruhé s týmž výsledkem.Dle diskuzního fora NVidie ale stejnou zkušenost mají i uživatelé další. "Údajně" (schválně to dávám do uvozovek,
protože to není nic potvrzeného, pouze doměnky uživatelů) je to tím, že NVidia má na zvýhodněné členství množstevní kvotu, která když se vyčerpe, tak si ho prostě nekoupíte - transakce "jen" neproběhne, žádná škoda, krom ztráty času, nevznikne.
Akorát si mezitím pokecáte s indickým helpdeskem a osobním bankéřem abyste, slovy Cimrmana, na konci stanuli před tváří Všehomíra s hlavou jasnou a prázdnou. 
Pokud je toto skutečně jejich obchodní model, neuvidí ode mě ani fenik. Ne kvůli tomu, že nemám zvýhodněné členství, ale proto, že dělaj z uživatelů blbce.