Parametr |
GeForce4 Ti4600 |
GeForce FX |
Radeon 9700 PRO |
Procesor |
256 bitů |
256 bitů |
256 bitů |
Výroba |
0,15 micronu |
0,13 micronu |
0,15 micronu |
Počet tranzistorů |
63 mil. |
125 mil. |
Zhruba 107 mil. |
Paměťová sběrnice |
128bitová DDR |
128bitová DDR2 |
256bitová DDR |
Průchodnost pamětí |
10,4 GB/s |
16 GB/s |
19,8 GB/s |
Pixel Fillrate |
1,24 Gigapixel/s |
Zhruba 4 Gigapixel/s |
2,6 Gigapixel/s |
Fillrate při antialiasingu |
4,8 miliardy AA vzorků/s |
Zhruba 16 miliardy AA vzorků/s |
15.6 miliardy AA vzorků/s |
Max FSAA režim |
4x |
8x |
6x |
Rychlost transformací trojúhelníků |
69 M trojúhelníků/s |
350 M trojúhelníků /s |
325 M trojúhelníků/s |
AGP sběrnice |
1x/2x/4x |
1x/2x/4x/8x |
1x/2x/4x/8x |
Paměť |
128 MB |
128/256 MB |
128/256 MB |
Frekvence procesoru |
300 MHz |
500 MHz |
325 MHz |
Frekvence pamětí |
325 MHz (650 DDR) |
500 MHz (1000 DDR) |
310 MHz (620 DDR) |
Rychlost pamětí |
2,8ns |
2,0ns |
2,9 ns |
Vertex shadery |
2 |
Pole s plovoucí řádovou čárkou |
4 |
Pixelové linek |
4 |
8 |
8 |
Texturovací jednotky na linku |
2 |
1 |
1 |
Textur na texturovací jednotku |
4 |
16 |
8 |
Vertex verze |
1.1 |
2.0+ |
2 |
Pixel Shader verze |
1.3 |
2.0+ |
2 |
DirectX verze |
8 |
9.0 (+) |
9 |
FSAA |
MultiSampling |
MultiSampling |
MultiSampling |
Optimalizace pamětí |
Lightspeed Memory Architecture II |
Lightspeed Memory Architecture II s optimalizovanou kompresí barev |
Hyper Z III |
Výstupy obrazu |
2 |
2 |
2 |
Interní RAMDACy |
2 x 400 MHz |
2 x 400 MHz |
2 x 400 MHz |
Bitů na barevný kanál |
8 |
10 |
10 |
Bonusy |
- |
TV Encoder On-Chip, Extended Progammability, Adaptive Filtering |
TV Encoder On-Chip; FullStream, Adaptive Filtering |
Cena |
Zhruba $200-300 |
Zhruba $400-500 |
$399 |