GeForce 7800 GTX od Leadteku – podrobný test

Uvedení GeForce 7800 GTX zamíchalo kartami a nVidia drží v ruce esa. Po shrnutí technologických inovací jsme pro vás připravili podrobný test prvních karet prodávaných u nás, s nimiž si jako obvykle pospíšila firma Leadtek. Do boje jsme přizvali i další karty zvučného jména: Radeon X850 XT PE, GeForce 6800 Ultra a Radeon X800 XL. Neochudíme vás ani o výsledky grafik v režimu SLI.

Splinter Cell: Chaos Theory, Unreal Tournament 2004

Splinter Cell: Chaos Theory

Výrobce: Ubisoft
Vydáno: březen 2005
Rozhraní: DirectX 8.0/9.0c
Nastavení: shader model 1.1/3.0 (+hdr, tm, pm, ...), zabudované demo z úvodní mapy (lighthouse)
Ke stažení: Testovací skripty z Beyond3D

Rozhodně doporučuji projít si tento návod na Beyond3D, který na vhodně vybraných obrázcích ukazuje rozdíly mezi sm 1.1 a 1.3, zapnutým a a vypnutým HDR apod. Shader model 3.0 jsem také využil a porovnal v něm zatím karty nVidia, který jej podporují:

Splinter Cell 1.2b

Výrobce: Ubisoft
Vydáno: únor 2003
Rozhraní: DirectX 8.0/9.0
Nastavení: very high detail, Beyond3D Caspian Oil Refinery timedemo, FSAA není možné kvůli postprocessing efektům ve hře zapínat
Ke stažení: http://www.beyond3d.com/downloads/splintercelldemo/beyond3d_scdemo.zip

Starší Splinter Cell je jednou z her „odolných“ proti SLI. Je zajímavé, že s pomocí nHanceru se mi podařilo ze dvou GeForce 6600 GT v SLI získat podstatně vyšší výkon v této hře bez pozorovatelných potíží, ale s rychlejšími GeForce nepomáhá vynutit AFR ani SFR.

Unreal Tournament 2004

Výrobce: Epic Games
Vydáno: březen 2004
Rozhraní: DirectX 8.0/9.0
Nastavení: high detail, používám průměrnou hodnotu ze tří různých map (Bench`em All)
Ke stažení: http://www.unrealtournament.com/ut2004/downloads.php

 

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,