Tohle jsem přesně řešil teď s Vodafonem, když mi na jejich (exUPC) CabTV síti vypadl ten jejich úžasný neGigabit s "dyzajnovým" VodafoneStation (Arris) a na technické podpoře mi řekli, že to opraví až za dva dny...Volal jsem tehdy na linku a chtěl, ať mi dají náhradu, např. přes LTE. Prý "pro mě nemohou nic udělat". Tak jsem sám navrhl, jestli když si normálně koupím LTE modem a nové připojení přes LTE, jestli mi pak v rámci té závady budou schopní ty částky dobropisovat, tak prý mám stejně 30 dnů na vrácení, takže zařízení bych nemusel platit určitě. Co se týče kompenzace za LTE připojení, tak k tomu se mi zatím nevyjádřili.Každopádně za další hodinu od hovoru s technikem už router zase dostal IP adresu a začal fungovat, tak jsem to nakonec nemusel řešit, ale pro případ dalších výpadků mě to stejně zajímá.To, co T-Mobile nabízí je určitě dobrá služba. Sice má člověk pomalý Internet při výpadku, ale na nejnutnější věci jako e-maily, web, práci s GITem, volání přes Internet atd. a hlavně čtení nových vládních omezení - to stačí.