Futuremark vyvrací výtky na adresu 3DMarku 2003

Diskuze čtenářů k článku

joint  |  19. 02. 2003 22:57

Zdar prdi

 Tak sem si taky stáhnul 3D mark 2003... strávil sem nad tim mládí a když sem to chtěl nainstalovat... prd. Asi 3x se mě download přerušil a nevim jestli to je tim (asi jo) ale nešel mě ani nainstalovat  > nějaký chybový hlášky. Takže sem skoro tři hodiny táhnul 170 MB nebo kolik uplně na ho*no. Ale když by mě stejně nešel celej (GF4 Ti) tak je to možná dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DavesMan  |  18. 02. 2003 13:19

To si trochu odporuje. To DX9 Nature demo neni nic moc a pokud tvrdí, že kde to šlo, použili nižší verzi shaderů, tak tohle se dá s ps1.4 udělat s klidem taky - jukněte na ATi Demos nebo třeba Vietcong.

BTW, co máte všichni proti ps1.4? Naštvaný, že Vám to nVidia do GF4Ti nepřibalila? Stejný efekty se daj "pořídit" i s ps1.3, ale za cenu ztráty výkonu, protože, to na co ps1.3 potřebuje 4-5 průchodů, zvládne ps1.4 za 2 nebo dokonce 1 průchod (to je extrém z Treasure chest od ATi - efekty tam jsou speciálně vymyšlený, aby ukázaly "převahu" ATi, nicméně jsou moc pěkný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neodavid  |  17. 02. 2003 21:28

Že Vás to pořád baví zkoušet si jestli je Váš počítač dostane víc bodů v testu nebo ne.....mě osobně to připadá docela uhozený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katt  |  21. 02. 2003 12:37

Mě to baví. Už dlouho jsem si totiž neprohlížel "leporelo".

Všichni tu chválí ATI, jak je sqelá. No nevím, jestli 233 3DMARKů na ATI RADEON 7500 je nějakej převratnej výsledek.

Ale fakt pěkná letadýlka mi tam lítala. Škoda, že jsem se nemohl kouknout na ty další dva testy

P:S: Pro ty co nepochopili pointu: Vím, že moje grafárna už není jaksi "in".

Nicméně v pohodě hratelný framerate např: CMRR2, Wolfenstein apod. 1024x768x32 mi k radosti stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katt  |  21. 02. 2003 12:39

Samozřejmě jsem myslel další 3 testy. Ty dva se mi popletly s testy 3D ZVUKU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sir Colder  |  17. 02. 2003 20:16

Mám výkonější notebook. P4 1,8GHz, 384MB DDR RAM, GF4 64MB. Tak jsem si chtěl vyzkoušet právě ten 3d Mark.  No a nicméně vůbec nejede. Napřed to nahlásí, že se pustí pouze 1 herní test a nakonec ani to ne. Spadne celej program s chybovými hláškami a nakonec to shodí celé Windovs XP. Je to program, zdá se mně, docela nevyhovüjící. Já myslel že pokud se má dělat testovací program, tak na širší škálu HW a ne jen na třeba 10 druhů GK(obrazně řečeno, a nebudu se s nikým tady hádat, že je jich 11. Chápete ne.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Budai  |  19. 02. 2003 11:35

Hmm tak v tomhle nenadavej na 3DMark - ten by nemohl tak jednoduse shodit WinXP. Ty padnou spis na chybe ovladacu na HW. V tvem pripade bych to typoval na detonatory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clovek  |  17. 02. 2003 10:22

ALE JISTE ZE I JA A SPOUSTA LIDI ZIJE 3DMARKEM A KUPUJE SI GRAFIKU JEN KVULI  VYSSIMU CISLU... BEZ KECU... 3DMARK JE JAKO BIBLE ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  17. 02. 2003 14:31

...3DMARK JE JAKO BIBLE...

3D už jsem slyšel, ale kdo to je marek a bible?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cadavre  |  17. 02. 2003 21:10

3DMARK je jako bible, kazdymu z nej v hlave blbne je to pekna kravina poznal by to i Malina (a to je pitomec) takze si ho puste jako pekny demo s hudbou kdyz se Vam to nebudu libit tak si predtim pekne zahulte a urcite se tomu cislo na konci zasmejete ale jestli s tim chcete oblbovat nejaky exkluzivni pipinky nebo ja to nabalit tak ty na ty cisla (marks) nechytaj, to bych spis nahodil 3dmark 2001 ten vypada graficky lip a udela to lepsi efekt, mozna v mam v mozku vysmatej defekt ale urcite nehodlam resit picovinky jestli to ma 2000 marks nebo 3000 kdyz ty jednotky jsou stejne jenom vymysl typku z futuremarku co to provas naprogramovali aby si pak vecer doma dali pivko a smali se nad nim kolika pitomcum na svete zamotali hlavu a dali jim tam brouka kdo ma vic marks a hlavne jsou lepsi veci na praci nez nahanet marks treba jit do prirody nebo si uklidit pokoj, takze tohle je naprosta picovina, nazdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Malina  |  19. 02. 2003 15:41

Doufam ,ze si nemyslel me... (ja zadneho Cadavre neznam)

Ale jinak s tebou souhlasim. Ja pouzivam UT 2003 benchmark a muzu doporucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miso  |  17. 02. 2003 08:08

Nvidii sa nepacia vysledky.... ale vsak oni pridu s kartou na ktorej to pobezi, raz je lepsia ATI raz Nvidia, aspon je s cim porovnavat....

co sa tyka hybania, vsak ked vysiel 3D Mark 2001 tak trvalo rok kym sa rozsirili pocitace na ktorych to bezalo (a na beznych pocitacoch ktore dnes ludia maju stale nebezi...). Podla mna prave to je zmyslom benchmarkov - rozdiel medzi 100fps a 115 fps si vsimne len malo ludi, ale rozdiel medzi 1fps a 2 fps je dost viditelny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  17. 02. 2003 07:22

Zrejme myslel futuremark directX hardware co jeste nejni na trhu  .. protoze to co natrhu je [tedy Radeon 9700] se v testech 2,3 a 4 hejbe s P4-2.8 taky naprd ... takze co to znamena? Neznamena to nic .. jen to ze lidi co nemaj radeona neuvidi tu krasnou [obrazkovou] animaci ctvrteho testu  [fakt nejni co zavidet]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 02. 2003 01:13

To jsou ale kecy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor