tohle ma aspon budoucnost, ne jako ta slovenska srcka
Tohle prave moc budoucnost nema. Jako funkcni to samozrejme je, v podstate se jedna o MPG, jen vic kapotovane. Problem s timhle letani je v podminkach. Da se s tim litat jen nekdy, kdyz jsou opravdu moc dobre. Neni termika, moc nefouka. V podstate se leta brzo rano, nebo vecer, protoze kolaps vrchliku je tady temer neresitelna vec..
já létám MPG a neznám nikoho kdo by házel záložák, ani můj instruktor.Nevím proč tě napadá kolaps vrchlíku.
Možno slovenská "srcka" - ale podľa mňa, oboje má svoj potenciál.Slovenský aeromobil je sofistikovanejší, kompaktnejší... je plne vybavený avionikou. Jazdiť i lietať môže i v nie príliš priaznivých podmienkách. Prechody z jedného režimu do druhého je okolo troch minút a nemusíš pritom ani nos vystrčiť z kokpitu. Ale je skôr určený tým, čo na to majú....Naproti tomu Vaylon - je to trubkový rám s malou kapotážou a motorom vzadu. Ak chceš vzlietnuť - musíš ten paraglide vytiahnuť ručne. Ak pristaneš, musíš si ho ručne poskladať (alebo odopnúť, nechať tak a pre opakované použitie dodať nový zbalený paraglide). A ani rýchlosť a dolet asi nebude veľký..... Je to skôr pre zábavu....
Mě by zajímalo, s čím konkrétně s tebou mínuskáři nesouhlasí. Oni nám to ale neřeknou, protože to buď neví a nebo se nechtějí ztrapnit..Máš samozřejmě pravdu s tím co píšeš. Je ale nutno podotknout, že za tu sofistikovanost se musí řádně připlatit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.