Marian Vitoul (MarosV4)
Marian Vitoul (MarosV4)
28. 8. 2022 • 16:25

Jebu vám na kolo,auto je auto👍

Jakub Milata
Jakub Milata
28. 8. 2022 • 3:14

Ve francii pry tvrde bojuji proti nacipovanym elektrokolum. E-kolo bez cipu je celkem k nicemu, takze to lide asi nechteji, takze to zacali dotovat?

Johnnny64
Johnnny64
26. 8. 2022 • 12:00

Klasicky bicykel ekologicky nie je ? Alebo je cielom telesne degenerovat sucasnu populaciu ?

dagon666
26. 8. 2022 • 11:34

Na elektrokole jezdím po městě do práce a na chatu již 12 let a nevyžaduji žádnou "dotaci", páč dotace obecně jsou populistická zlodějina, až na pár výjimek jako jsou dotace pro hendikepované adt.Co bych uvítal jsou lepší cyklostezky v Plzni a možnost se bezpečně dostat po městě z bodu A do bodu B na kole, aniž bych ohrozil sebe, chodce, nebo prudil řidiče.

Martin Magál (maggi_cpu1)
Martin Magál (maggi_cpu1)
26. 8. 2022 • 11:29

Neviem si to predstavit ako si zoberie 2 tyzdnovy nakup z Carrefouru na bicykli

Ev Lo
25. 8. 2022 • 10:21

Tak pokud by se to rozsirelo a "ridici" lidi na kole apod. nesrazeli, tak to pomohlo.

Katikakus
Katikakus
25. 8. 2022 • 6:09

To je tak typicky francouzské (čti hloupě levicové) řešení, že tomu dávám životnost rok, maximálně dva. Ale bude to stát mraky peněz, to zase jo...

Pindulin
25. 8. 2022 • 0:20

Naprostá blbost zaplacená z penez všech. Tohle přerozdělování nesnáším. Je to stejne jako s dotacemi na vytapeni a fve... totalni blbost.
V tomto modelu existují vždy tři skupiny. Prvni na tom vydělá, protože čerpá dotaci, druhá na tom extrémně vydělá, protože poskytuje službu první skupině s přirážkou zaplacenou dotací a treti skupina to celé zaplatí a kdyby si chtěla nahodou koupit to stejné a nedosahla na dotaci, zaplatí navíc vysponovanou cenu zpusobemou dotací.
Jsem pro zrušení dotaci. Kdyz na to nekdo nema, tak at si na to šetří déle.

Jiří Šimek
Jiří Šimek
24. 8. 2022 • 21:41

rodinny elektrobicykl midto auta, to je velice zajimava predstava. Kam na ty blbosti chodi

Názor byl 1× upraven, naposled 24. 8. 2022 21:42

JiVi
24. 8. 2022 • 19:10

to je to Macronovo :Blahobyt končí a přijde zvrat k horšímu ?

War
24. 8. 2022 • 18:54

Zajímalo by mě, jak se takové kolo za 3000€ v Paříži parkuje. Mám e-bike za stejné peníze a při cestě na hory mám problém odejít i od auta na benzínce, natož ho nechat stát ve městě, kde se to hodně černá.

Marek Hrabalu
Marek Hrabalu
24. 8. 2022 • 18:49

Příspěvek bych dával jenom na normální kola. Elektrokolo je jenom pro t, co majou shnily nohy. Aji stařečci a stařenky u nás na dědině nemajou elektrokola, dobrá pár výjímek potvrzující pravidlo je toť. Srovnéte ekologická stopa normální kolo vs elektrokolo.

sender21
24. 8. 2022 • 17:01

U nás? To určitě. To bychom se od naší vlády něčeho dočkali. Se na to Bartošáka zeptejte. Bude se kroutit jako vývrtka. 😀

jirkaf77
jirkaf77
24. 8. 2022 • 16:58

Elektrokola by měla být zakázána s výjimkou pro starce a invalidy. Případně když už ne, tak buďto omezit Vmax na 15km/h, nebo ponechat na 25, ale dramaticky snížit zrychlení, klidně progresivně, aby odpovídalo průměrnému cyklistovi mechanickému.
V současnosti to blázni využívají na cykloinfrastruktuře jako jakési enduro.

rom co
rom co
24. 8. 2022 • 16:31

naco elektro bicykel? do prace chodim normalnym bajkom. je este ekologickejsi ako elelktricky a kupodivu aj lacnejsi. idealna kombinacia.

Mordred Pendragon
Mordred Pendragon
24. 8. 2022 • 15:39

Do práce chodím když to jde pěšky 5 km. Auto mám, abych si mohl odvézt věci a psa na zahradu a abych mohl jednou za dva týdny na víkend za 75 km daleko bydlící přítelkyní, tam fakt na kole se psem za hodinu nedojedu a cesta autobusem, kterou bych upřednostňoval by cestování protáhla na 3 hodiny, vlakem, který bych bral ještě víc, bych se tam dostal v sobotu ráno po 5 hodinách cesty. V pondělí by taky nebyli v práci rádi, když bych dorazil na oběd. Ale ve chvíli, kdy začnou jezdit autonomní elektromobily meziměsto, vezmou mi i psa a na zahradu mulčovací kůru nebo motorovou kosu a celé to vyjde na méně jak 30 tisíc na cca 6 tisíc Km, tak rád vezmu těch sto litrů a vzdám se řízení. Co ekolo-idealisté nechápou, je to, že stará ojetina má menší uhlíkovou stopu, jak nový elektromobil.

Martin Prokop
Martin Prokop
24. 8. 2022 • 15:05

Jo jo ale tak je Francouzi chtěli zavést pobídky na opravu jízdních kol. Protože se jim po městě začalo válet větší množství neopravených kol o které původní majitelé už nemají zájem. Jelikož Francie už patří k těm zemím kde zboží není tak drahý jako služby, tedy opravář.10000 běžně teda na ulici nenajdu Ale stejně je to tak jedna desetina, možná jedna osmina nějakého solidního elektrokola.

Jirka1or
24. 8. 2022 • 14:27

Francie dotuje elektrokola. 10 tisíc pro každého, 100 tisíc, když se vzdáte auta.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co tam berou za svinstvo Frantíci !Na vesnici naprosto nemyslitelné !

JackBrno
24. 8. 2022 • 13:51

Kolo místo auta? Ano, to je vážně pokrok. Už chybí jen výměna bytu za jeskyni. To zatím nikdo nedotuje?

miandys
24. 8. 2022 • 13:27

Šroty z východní Evropy nejspíš zažijí tržní boom v západí Evropě 🙂

heta77
24. 8. 2022 • 12:54

Jak fungují elektrokola v dešti a větru, nezničí se? A dá se jezdit komfortně na elektrokole, pokud bude hnusné počasí, tedy zima, déšť se sněhem a vítr? Pro někoho může být dost stresující. Jakože ještě je tady další alternativa, tedy elektrokoloběžka.

Názor byl 1× upraven, naposled 24. 8. 2022 12:55

svopex
svopex
24. 8. 2022 • 12:52

Sileny. Jeden sestnactiletej autistickej spratek znicil celej kontinent... :-/

lacog
24. 8. 2022 • 12:49

Ak by tých 4000€ dali aj na nie elektrický bicykel tak to beriem všetkými desiatimi!
Pravdupovediac už dávno najazdím ročne viac km na bicykli ako na aute.

Dusan
24. 8. 2022 • 12:43

To budou mit francouzsti hasici radost. B-]

SkACe
24. 8. 2022 • 12:43

Máte tam překlep, mělo tam být: "Francie krade každému 10 000 a jen poslušným je vrací. Extra poslušným dá více."V normálním světě by se o dotace snížil výběr daní a lidi by si vybrali co chtějí.
Procento příjmu odevzdaného ve formě daní určuje stupeň komunismu. U nás je výběr daní aktuálně 70% příjmu. I zde je 70% komunismus a 30% kapitalismus.

Mysel_1
24. 8. 2022 • 12:38

Dalsi rudozelena kikotina ve FR?
Oni s Nemci ocividne soutezi, kdo bude za vetsi idioty.

Jan K
24. 8. 2022 • 12:13

Hmmm, koupit starou plečku ... nechat sešrotovat, vykešovat dotaci... koupit nové auto. Mně to přijde cajk...

mh77
24. 8. 2022 • 11:26

EU na dovoz elektrokol uvalila clo, tak to Francie začala dotovat 😀😀😀 Jako na co šáhnout, to zlikvidují, energetická perestrojka už zafungovala tak jako každý socialistický hospodaření, teď automobilový průmysl. K tomu různé drobnosti průřezově, tu zákaz, tu nějaký předpis. Letos se hodně lidí bude divit, kam jsme to v EU "dobudovali".

Roman Langer (RomanL)
24. 8. 2022 • 11:02

Ano, z Francie pochází mnoho věcí a učení, na základě kterých lze zničit civilizaci. Komunismus je ten nejznámější, ale je jich mnohem víc... 😉

AjaFreeman
AjaFreeman
24. 8. 2022 • 10:58

Jako zelinář jsem pro to, aby se dávali dotace na nákup brambor. Třeba 200,- na každý pytel. A pokud člověk přestane nakupovat u pekaře, tak bych dával dotace 2000,- na pytel brambor! Kterého politika mám pozvat na konferenci, kde dostane půl mega za přednášku o tom, jak pečivo škodí zdraví?

KosKarel
24. 8. 2022 • 10:45

Kdybych bydlel ve městě, nebo jeho okolí zněla by nabídka zajímavě. Protože ale bydlím v kopcovitém terénu a do práce to mám autem půl hodiny, ani si nekokážu představit, že bych každý den šlapal ty kilometry na kole. Ještě k tomu část cesty po silnici 1. třídy.
A ty nákupy? Uff. Mimoto nemáme ve studni vodu s kvalitou pitná a tak každý týdem vozím od příbuzných 6x 5l kanystrů vodovody. To by se taky provezlo.

bigsam72
24. 8. 2022 • 10:41

Kazda z padlych civilizaci azteci/mayove/rimani se dostala do bodu ze se mela tak dobre, zacala resit ptakoviny a dojela na to. Vitejte v Evrope v pozdni fazi jeji existence. V ramci zelene vypatlanosti bych navrhl vypnout Temelin/Dukovany a do vedeni ministerstva prumyslu/financi bych po vzoru nemecka dosadil zeleneho filosofa 😉

dpcstb2
24. 8. 2022 • 10:10

za gulku do vlastnej hlavy sa vo fr kolko dava? pretoze nic ekologickejsie ako neexistujuci clovek neexistuje.

Nargon
24. 8. 2022 • 9:55

Už vidím ten obchodní model:
1) koupím ojetinu, čím větší šrot a nižší cena tím lépe.
2) přihlásím si jí na sebe
3) nechám sešrotovat
4) koupím drahé elektrokolo s velkou dotací
5) prodám elektrokolo trochu pod cenou a pak si užívám profit.

Určitě si přečtěte

Články odjinud