FOX Factor-X2 a Cooler Master Stacker 830: Alienware po česku

Diskuze čtenářů k článku

Stanley  |  24. 11. 2006 08:32

Kdyby mě někdo chtěl dát tohle jako vánoční dárek tak se rozhodně bránit nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter_cz, Peter_cz  |  24. 11. 2006 20:19

Ja bych to vratil a slozil bych si krasne tichy, kvalitni stroj, ktery bude sice ve hrach o par desitek procent mene vykonny, ale nejmene o polovinu levnejsi a zravejsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  23. 11. 2006 23:08

Aneb Vaše prachy z vás dostaneme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L8M  |  24. 11. 2006 09:06

Nikdo nikoho nenutí, aby to kupoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PC  |  23. 11. 2006 21:49

Sestava No 01.22.11.2006

„President“

Case: Lian Li PC-V2100 Plus rev2 - black 10900Kč

MB: Gigabyte 965P-DQ6 – cca. 6000Kč

CPU: Intel Core2 Extreme QX6700 2,66GHz 8MB 1066MHz 775pin BOX cca 29050 Kč

Memory: Geil DIMM 2048MB DDR II 800MHz Kit (GX22GB6400DC) cca 7200Kč

GPU: GigaByte MAYA GV-NX88X768H-RH 768MB, PCI-E 16 580Kč

HDD: Main: Seagate Barracuda 7200.10 ST3400620AS - 400GB SATA II cca 4217Kč
System: Western Digital Raptor WD360ADFD - 36GB SATA NCQ cca 3150Kč

PSU: Seasonic SS-600HT 600W OEM cca 3256 Kč

DVD-RW: Lite-ON LH-18A1P černá OEM - DVD-R/+R, DualLayer cca 870Kč
DVD: Teac DV-516G černá OEM – DVD-ROM cca 535Kč

Sound card Creative Labs X-Fi mX Xtreme Gamer, retail cca 2500Kč

Celková cena cca: 84500Kč

Hele tohle jsem vymyslel sám, je to dobrý :) ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phoenix  |  23. 11. 2006 21:09

Mam PC od Foxu uz rok a pul a mozu rict ze je to firma ktera splni to co sliby a to mam Athlon 3000 Winchester ti proste vi jak na to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ms  |  23. 11. 2006 18:51

proč zrovna tuto? Ta skříň je příkladem, kdy desing byl nadřazen rozumu. Už někdo někdy viděl "dírkovatý" komín? Přitom je princip vlastně stejný. Porovnejte s LIAN LI PC-7 Plus.
Přijde na mysl: BTX Intel odpískal, tak co se skladovými zásobami?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grovik  |  23. 11. 2006 19:06

NO tak kdyz dobra bedna tak jedine Chieftec! Sice zadna super krasa ale jsou to absolutne spickove bedny se super zdroji... me jedna slouzi doma uz 4 rok!!! A porad dostcuje jak zdroj (430W PFC) a vnitrni prostor je vyborne resen dostatek mista zadne sroubovani spousta mist na vetracky (opet bez sroubovani) a dalsi vychytavky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N_bye  |  23. 11. 2006 20:56

S tim zdrojem naprostej souhlas.Shodou okolností sem chiefa dostal darem a od ty doby si chrochtam.Co jinej zdroj dovede předvíst za rušení bych do tý doby nevěřil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PC  |  23. 11. 2006 18:01

To není výkonný herní počítač, to je - výkonná a předražená - kravina.... K čemu proboha 900W zdroj ? Na co raptory ? Proč tam není quadcore ? A kde se vzala ta šílená cena ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  23. 11. 2006 19:37

Na co Quad core? Ještě k tomu na hry, které stále v drtivé většině využívají a ještě dlouho budou využívat jedno jádro. X6700 běží na nižší frekvenci, a tím pádem je u single threadových aplikací pomalejší.

Proč ne Raptor? Save a load pozice se s dvojicí raptorů zkrátí někam na jednu třetinu klasiky v podobě Westerna WD2500KS asi na jednu třetinu, stejně tak načítání nových úrovní - a vězte, že je to při hraní docela příjemné. Tady je raptor jen jeden.

A proč je tam 900W Tagan je napsáno v článku. Sestava je skládaná v době, kdy byl znám požadavek Nvidie na 800W zdroj pro dvojici karet ve SLI. Dnes je jasné, že dvě 8800GTX utáhne kvalitní 620W zdroj. A tahle sestava je pro SLI nachystaná.

Šílená cena? Za čtyřicet tisíc sestavu s podobnými komponenty dohromady nedáte. Samozřejmě, dá se složit počítač o něco méně výkonný a s mnohem lepším poměrem výkon/cena. V tomhle případě jde u komponent většinou o to nejlepší, co jejich výrobci mají v nabídce. A za to se platí dvojnásob, ale to je snad každému, kdo se v IT orientuje jasné. Je to prostě počítač, který si hypoteticky složí každý, ale prakticky nikdo se k něčemu podobnému nikdy v životě nedostane.

Je to jako když vyjde na autorevue článek o BMW M6. To je taky "předražená kravina". Zkrátka, proč ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Jahoda, Mirek Jahoda  |  24. 11. 2006 08:10

Kromě toho, co psal Adam a já psal v článku, najdete na webu Fox Computers konfigurátor pro Factor X2. Tato konfigurace je jakousi demonstrací maximálního osazení, ničím víc, vy si snadno vyberete konfiguraci s lepším poměrem cena/výkon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmx  |  23. 11. 2006 13:46

V pripade herni sestavy urcene apriori na hrani her by mne zajimalo srovnani s naslapanou herni konzoli - teda v ramci moznosti - xbox360, ps3. Tohle jsou z meho pohledu vyhozene penize...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  23. 11. 2006 14:04

No vyhozené nejsou, ale jak by jste to chtěl porovnávat? Nedovedu si představit test, který by porovnal tyhle tři různé zařízení nehledě na to, že PS3 je pro nás stále hudba budoucnosti. Pokud by se vám podařilo sehnat nějakou hru, nak které by jste mohl udělat Benchmark na všech třech platformách, tak taky nebude objektivní, protože při konverzi by mohly vzniknout chyby poškozující výkon daného zařízení.
Ale můj osobní názor je, že takhle mašinka už PS3 natrhne šos. Nehledě na SLI verzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olaf  |  23. 11. 2006 14:45

no možná v grafice ale zvuk z integrovaný zvukovky bude pěkná jebka, navíc PS bude za 15-20 tisíc a tohle je za 100 za 5 let bude PS za 4000,- a tohle bude PC do šrotu, takže provar 85 0000,- to radši provařím 15 000,- na PS3 /a to pozor že nejsem žádnej PS fanda/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  23. 11. 2006 15:33

Připočítejte si k ceně PS3 taky velkoformátovou televizi s vysokým rozlišením, kterou k PS3 připojíte, protože jnak je vám celá PS3 na nic. A jste na stejné ceně jako tenhle počítač.
Nekoukal jsem se co je tam za Audio čip, ale poslední dva roky jsou integrované zvukovky docela hodně kvalitní. Já mám Audigy 2 a oproti integrované HD audio to zase takový rozdíl není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bahen  |  23. 11. 2006 15:40

mno, v cene toho PC taky neni monitor :)

a integrovanou zvukovku fakt nebrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  23. 11. 2006 18:50

Není, to je pravda, ale slušné LCD nestojí 70k. Slušná televize ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bahen  |  24. 11. 2006 10:49

slusna tv je velmi relativni pojem :) zrovna tak slusne LCD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L8M  |  24. 11. 2006 08:49

Kydy, integrovaná zvukovka úplně stačí. Co k tomu máš za repro? Doufám, že nějaké superhifi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bahen  |  24. 11. 2006 10:46

nestaci, napriklad se mi nepodarilo rozchodit 5.1 na onboard zvukovce, proste at sem delal co sem delal, porad to nehralo tak jak melo... a stacilo namontovat starsi audigy 1 a bylo po problemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndyF1  |  23. 11. 2006 10:51

Subjektivne je to krasna case.Radsej to mohli porovnat s inymi skrinami v porovnatelne cene a na komponety sa pre tentoraz vykaslat.Aj tak to malokto kupi ako celok.Ale co sa divim vsak to je "reklama"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emanuel  |  23. 11. 2006 09:41

no, srovnavat referencni sestavu amd nema dnes zadny vyznam. to je snad uplne jasny, ze bude zaostavat ve vsem. meli radsi vzit referencni sestavu s C2D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  23. 11. 2006 09:53

Test výkonu je tak trochu vytržený z kontextu, v katalogu hardware je čtveřice různě výkonných, ve třech zbývajících případech levnějších, sestav.

Rozhodně ale není na škodu srovnat podobný stroj s průměrnou sestavou, člověk získá lepší představu o tom, jaký výkon navíc přinese výrazně vyšší cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smarty  |  23. 11. 2006 09:35

tak nevim kdo si tenhle pocitac bude moci koupit a kdo si na nem necha XP Home :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xJohny  |  23. 11. 2006 09:50

Presne tuhle reakci jsem cekal Tak mi povez, v cem jsou teda na PC pro hry lepsi Windows XP Professional?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  23. 11. 2006 10:14

PRO se líp spravují a ladí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xJohny  |  23. 11. 2006 10:40

V cem konkretne? Nebo co tim myslis?
Hlavnim rozdilem je, ze Pro jdou pripojit do domeny a maji vice sitovych sluzeb. Proste na domaci hrani jsou Home jako delane, pochybuju, ze bude takovyhle stroj umisteny nekde ve firme ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  23. 11. 2006 13:54

TAk třeba na začátek Home nemají Administrátora. Pouze Vlastníka, který nemá práva Administrátora. (On tam teda Admin je, ale kdo má furt lozit do nozového režimu.... ) Některé programy si s tím neporadí. Od toho se odvíjí práva na HDD a podobně. Nehledě na to když vám nějaký soft rozboří instalaci, tak vám to dá v Home verzi hodně práce škody napravit než v Pro. To samé při napadení virem. Taky se líp čistí Pročka. Nějaké ty sestémové nástroje a volby na víc se taky šiknou. No a pokud je někdo ladič a že takhle mašinka bude nejspíš pro ladiče navržená, tak se práva Admina taky šiknou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snajprik  |  23. 11. 2006 14:27

No mne sa ta cena vidí strašne prehnaná (veľmi drahé použite komponenty ) pred 3 týždňami som skladal PC komplet zostavu a dokázal som sa vtesnať do v prepočte 44 000Kč a to som poskladal podľa mňa slušne delo :) A žiadny problém aj keď je pravda že G80 je G80 na to sa moja 7900 nechytá ale inak reže ako žiletka :) Inak čo som to vlastne poskladal :
Gigabyte 965P-DS4 | Core2 Duo E6600 2,4@3,6Ghz (1,32V) | PRIMECOOLER PC-HC4+ Cu HyperCool | A-DATA 2x1 GB DDR2-800 CL4 | MSI GeForce 7900GTO 680MHz/1700MHz | 4xHDD Western Digital 250GB WD2500YS 16MB SATAII, SATAII/300 7200rpm RAID | NEC AD-7173 | Eurocase P4-550W PFC, 20/24pin, SATA, 14cm | A4TECH X-750BF | A4tech KB-8 | Genius SW-HF5.1 5000 |AVerTV DVB-S Hybrid+FM| BENQ Monitor TFT 22'' FP222W
Tomu hovorim PC za super cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter_cz, Peter_cz  |  24. 11. 2006 20:12

Tomu rikam PC za super cenu, ktere brzo shori.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 10. 2007 12:49

V home moze byt aj uzivatel Administratorom. Na ntb mam Home (akurat za nim sedim) a som administrator. Jediny zasadny rozdiel medzi Prof a Home je ako napisal xJohny v pristupe ku sieti (absencia prihlasovania do domeny a od toho sa odvijajuce suvislosti). Hry idu na Prof uplne rovnako ako na Home. A tie sprostosti o "rozboreni instalacie a jej naprave" si nechaj pre seba. Pravdepodobne si sa niekde stretol s insalaciou Prof kde bol na disk umiestneny adresar i386 s instalacnymi subormi a preto si mohol lahko opravovat instalaciu bez nutnosti CD ale toto ide spravit na akomkolvek XP. A ak mas na mysli System restore tak funguje rovnako nespolahlivo na Home aj Prof :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Jahoda, Mirek Jahoda  |  23. 11. 2006 14:17

Možná tak na síťové hraní ...

Ale k věci: celý infoboxík jsem opravil teď po telefonátem s výrobcem sestavy (záruční podmínky, aktuální cena a opravdu tam nejsou Home ale Professional)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  23. 11. 2006 09:28

Viz. nedávné testy pochybuji, že by RAID 0 byl rychlejší než Raptor. Leda by byl složen ze dvou Raptorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  23. 11. 2006 09:41

V předcházející high-endové sestavě, co jsme v Cpressu měli od Foxů, byl raid ze dvou Raptorů.

FOX Cult X2 s Core 2 Duo E6600 - extrémní řešení pro hráče

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snajprik  |  23. 11. 2006 14:30

No mne sa ta cena vidí strašne prehnaná (veľmi drahé použite komponenty ) pred 3 týždňami som skladal PC komplet zostavu a dokázal som sa vtesnať do v prepočte 44 000Kč a to som poskladal podľa mňa slušne delo :) A žiadny problém aj keď je pravda že G80 je G80 na to sa moja 7900 nechytá ale inak reže ako žiletka :) Inak čo som to vlastne poskladal :
Gigabyte 965P-DS4 | Core2 Duo E6600 2,4@3,6Ghz (1,32V) | PRIMECOOLER PC-HC4+ Cu HyperCool | A-DATA 2x1 GB DDR2-800 CL4 | MSI GeForce 7900GTO 680MHz/1700MHz | 4xHDD Western Digital 250GB WD2500YS 16MB SATAII, SATAII/300 7200rpm RAID | NEC AD-7173 | Eurocase P4-550W PFC, 20/24pin, SATA, 14cm | A4TECH X-750BF | A4tech KB-8 | Genius SW-HF5.1 5000 |AVerTV DVB-S Hybrid+FM| BENQ Monitor TFT 22'' FP222W

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonn82  |  23. 11. 2006 20:05

4xHDD, to musi byt teda stroj. Jeste to dej do EC skrine a ani spunty do usi nepomuzou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snajprik  |  24. 11. 2006 06:27

no hej ale nenarobia ani z polovice toľko hluku ako jeden RAPTOR pri 10000ot/min A mimochodom mam ich odhlučnene aj keď len podomacky ale kvalitne a vykon, tak ten je citiť :) aj keď v malich suboroch až tak nie, ale dosť pomaha 64MB vyrovnavacia pamäť diskov , ale pri večších suboroch to je brutalny výkon a je to stale lacnejšie riešenie ako jeden 70GB 10000 ot/min disk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fort  |  24. 11. 2006 23:20

No osobně mám 4x320GB a vesmes to samy co ten nahore (i kdyz tech 3.6 s 1.32v bych chtel videt) a neni to tak hlucny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor