Fotogalerie: procesory Intelu v nové patici a základní deska s PCI Express

Diskuze čtenářů k článku

Honza123  |  20. 06. 2004 09:56

který nikdy neměli doma procesor od Intelu. Intel to má zcela jistě odskoušené a taky vypočítané, protože hodně blbů doma zlomilo nožičky od minulejch procesorů, tak dobře vědi, že nová patice je více blbů vzdorná i když míň vydrží, osobně bych chtěl vidět blba kterej si do jedný desky nacpe posobě dvanáct procesorů, tolik se jich ani na tu patici nevyrobí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 06. 2004 13:17

v odkazech na vetsi obrazek je zdvojene lomitko, cimz kliknuti na obrazek ma nulovy efekt. Kdo to zase takhle zprasil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  17. 06. 2004 17:49

Zpraseny to je, ale vetsine browseru to nevadi (aspon jsem zatim nenarazil na zadny kteremu by to vadilo). Co mas ty za browsitko ze ti to nechce otevrit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Marny  |  17. 06. 2004 12:07

To ma spolecne s valcovanim okurek a nebo kvasenim plechu? Jako v kazdem foru i tady se kazda debata zvrhne v urazeni a osocovani priznivcu AMD Intelu, Linuxu, Woken FreeBsd.
Plati pravidlo: kazda nerizena debata nejpozdeji po 5ti prispevcich se zacne venovat urazkam a nebo sexu. Prispivam svoji troskou do mlynu http://mageo.netspace.cz/25/9.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 12:35

není špatná , ale kdyby měla přes rameno klávesnici, tak by byla ještě lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  17. 06. 2004 20:16

Nekde sem videl test grafiky, kde ta grafika byla focena ze vsech moznych uhlu, drzena celkem peknym devcetem ve spodnim pradle a pozdeji i bez neho - akorat to uz zaboha nemuzu najit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LIFE  |  16. 06. 2004 23:27

Vyrobne a predajne ceny moc spolocne asi nemaju ale ide predsa o trh a kym budu ludia platit za Intel 2-3nasobok tak jeho ceny neklesnu. Cize bud su vsetci co ho kupuju blby alebo na tom nieco bude ze je spolahlivejsi.

Samozrejme ake uzasne je riesenie AMD na ktorom si kazdy amater odstiepi rohy jadra pri zakladani chladica - to fakt nemohli lepsie navrhnut. Osobne sa mi to nepodarilo ale zopar som videl.

Ale to riesenie bez noziciek fakt nevyzera uzasne totiz mi to pripomina mobily ktore nemaju bohvieaku zivotnost ale som rad ze sa do toho nevyznam radsej vrtam do SW nez do masiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bms  |  16. 06. 2004 18:01

Ty jsi asi peknej psychopat. Pan nejlepsi ? Pan nejmoudrejsi ? Jestli to myslis vazne, tak jsi opravdu nekdo. Tak namyslenyho cloveka jsem snad nikdy nevidel... *Miliony lidi na celem svete zijou v mylnych predstavach o kvalite velkoseriove vyrabene spotrebni elektroniky a jenom ty vis jak to opravdu je!! Musis to vsem vysvetlit a zachranit svet.*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 18:06

Ses blbecek. Ale chapu ze jako socka ses zvyklej nemit velke naroky a ta hnusna plechova krabice plna konzumniho balastu je vrcholem toho, na co ses kdy zmohl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pegerman  |  16. 06. 2004 18:47

Podle me si tady jedinej blbecek ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 18:53

Od tupce jako ty me takove srandovni tvrzeni neurazi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bzzzzz-zakomplexovaný alkoholik  |  16. 06. 2004 21:17

Posliuchej ty přiblblá nicko, naprostej nýmande, kusu hajzpapíru, s kterým si každej vytře perdel, konečně ukaž jako chlap, co si zač.
Co jsi udělal, co si stvořil, asi velký hovno, protože s tvojich přiblblých příspěvků jseš naprostý blbec, co si hraje na odborníka, co cucá péro svýmu šéfovi a leze mu do perdele, jen aby si udržel tak zvané "zaměstnání".
Běž se vysrat ty dementní debile a neotravuj naše prostředí.
Prosím redaktory Živě, aby nemazazali tento příspěvek, uznávám mimo slušnou mísu, ale ten blbec si nic jiného nezaslouží. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 21:57

LOL, kdyz se podivam na uroven tveho prispevku, tak by bylo hazeni perel svinim, abych ti popisoval svoje uspechy a cinnost. Takze bud mi ver nebo se bez treba zahrabat, pro me ses h* a tvoje vyblitky me akorat pobavi  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bzzzzz  |  16. 06. 2004 23:02

Můžeš alespoň sdělit, kolik je ti let?
Není ti trochu trapně, když 80% příspěvků je proti tobě a ty pořád plácáš ty své nesmysly - pro tebe špičkové výtvory, pro nás tvého nemocného mozku stále dokola.
Přestaň blbnout a zamysli se nad sebou, opravdu si myslíš, že XPéčka nebo celkově AMD majím jenom t.zv. socky?
Říká ti něco 64-bitové AMDéčko? Je to výkonový "póvl"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 23:05

Neudivuje me, ze 80% je proti me, na tolik totiz odhaduju koncentraci primitivnich socek v nasem slavnem narode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bzzzzz  |  16. 06. 2004 23:22

A kde se mohu setkat s tvojí vyšší inteligencí, znalostma a nadnárodním cítěním.
Sice jsem pro někoho dle sportovního oblékání "socka", ale často se pohybuji v kruzích t.zv. lepší společnosti. Třeba jsme se již potkali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 14:09

tezko, do gayklubu nechodim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Santus  |  20. 06. 2004 15:09

Dám dvacet tisíc kdo dá víc za odvoz toho psychopata co se představuje jako Honza na psychiatrickou léčebnu.Nevidíte,že máme do činění s bláznem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartaSs  |  16. 06. 2004 14:41

Tak se už nehádejte, AMD i INTEL maj + a -. Já osobně sem zastánce AMD a to sem INTEL měl už 3x, ale na AMD si nestěžuju výkon na práci za tu cenu je super, a to nemluvim o intelovských "topeních" KONEČNĚ TO CHCE PŘIJÍT S REVOLUCÍ V CHLAZENÍ, VZDUCH TO JE UŽ DNESKA MOC HUKOT.I kdyz mam 1,6tku athlona na 1800 otackach ventilator a druhej co fouka na grafiku kde je pasiv ten je na 5V a neni slyset, jinak je ventilator jen ve zdroji "FORTON" a mam klidecek a pohodu.Ale to sem zas zasel nekam doprcic :)

Raději by mě zajímalo proč Je tam tak debilní chladič, dyž budu vrtat za chodu v počálu tak mi ten ventilátor rozmixuje ruku :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 15:58

Reseni neni v lepsim chlazeni, vsak uz toho tepla je dost. Reseni je hnat frekvence nahoru az kdyz na to je poradna technologie a ne se drzet u stropu, co to dovoli. Navic bezne kejsy jsou udelany uplne blbe, jak od primitiva. Procak by mel mit pevny kontakt s plechem kejsu, kde by bylo naky zebrovani a zadny vetrak by nebyl treba. Opravdu nechapu, proc se PC takto nedelaji, kdyz jina zarizeni ano. Proste bezne PC je hnus a srot, hlavne s AMD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carda Retarda  |  16. 06. 2004 16:33

Honzíku, Honzíku, když čtu tvoje příspěvky a sleduju tvoje příspěvky na diskuzích tady, tak je mi jasný, že ta SOCKA o který tady žvaníš jseš ty . Podle časů a frekvence tvých příspěvků jsi dneska (ani jindy) v práci nemohl nic udělat (kromě dvouhodinové přestávky na oběd). Takže buďto nepracuješ vůbec nebo někde ve státní správě, kde se to dá kamuflovat. Díky takovým jako jsi ty platíme obrovské daně a nezbývá nám než na AMD.

A ještě k té patici. Počítač s ní bude spolehlivý asi jako ruská televize Rubín. Dobře to vidím tady ve firmě, jak odcházejí kontakty ve starých strojích (máme tu převážně Intely). Škoda je, že AMD časem určitě začne vyrábět svoje procesory ve stejných paticích, pokud to bude levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 17:14

Chci kvalitni kompaktni nehlucne PC, ne ubohej sunt co prodavaj na kazdym rohu. K cene prihlizim, ale neni rozhodujici, za kvalitu si rad zaplatim. Bohuzel prave ta kvalita je hodne tezko dostupna. Tak tu nemel naky nesmysly 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DDARE  |  16. 06. 2004 16:50

Hlape ty jsi opravdu odborník . Smekám před tebou . Ekonomika ani elektro ti viditelně moc neříkají
:))))) .... Zkus si propojit chladič s bednou a uvidíš co ti to udělá Věř, že ač nejsou case na našem trhu zrovna ideální někdo při jejich návrhu musel přemýšlet.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Třeba se dočkáme doby, kdy AMD vsadí na spolehlivost a i za vyšší výrobní cenu u některých svých procesorů ponechá klasické piny nebo přijde s něčím ještě lepším .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 17:06

Pises jak hlupak. Proc by musel byt chladic nutne galvanicky spojen s procakem?????? Problem soucasnych beznych PC je, ze je to humus koncepce, protoze je to ukrutnym zpusobem levne, skoro zadarmo. Rad si priplatim za neco rozumneno, bohuzel rozumna reseni nejsou bezna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 12:27

Jestli se ti zdají dnešní bedny hnusně levné, tak si kup case od firmy Qbuqerq, která ji udělala kompletně z dentakrilu. Seženeš ji kolem 15.000,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 17:32

Videl jsi nekdy autoradio? Tam se taky musi uchladit desitky wattu. A huci tam snad neco? Je to velky a hnusny jak prase? O tom to je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bzzzzz  |  16. 06. 2004 23:50

Ba, ba ....
A říká ti něco zesilovače v třídě A, AB, B, C ?
Asi ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 12:18

Hele nemachruj tady pojmama, ktery ses v tomto semestru prave pracne naucil, kdyz nemas narozdil ode me ani poneti o praktickych aplikacich... Je mi lito, ze jste tady vsichni na tak nizke urovni, ze se s vama v podstate neni o cem bavit. Ubohy cesky narod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  17. 06. 2004 12:50

   Jako by to psala Anička Dajdou.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frn  |  17. 06. 2004 14:11

No nevím, ale třída C se (pokud si to dobře vybavuju) hodí akorát tak do megafonů na rozhánění demostrací. V autě bycj to teda poslouchat nechtěl :)

Třída A docela žere a třída B se dřív obvykle řešila dvojicí transformátorků (budící, výstupní) a to je na dnešní dobu asi trochu mimo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 14:47

Bingo! Sice je to jen kapka v mori, ale v teto prehlidce primitivity urcite uspech. V autoradiich se samozrejme pouziva trida AB jakozto monoliticky zesilovac, nekdy v mustkovem zapojeni. Nove pouzivana trida H uzivajici pulzne sirkovou modulaci se jeste v autoraidich neusadila. A hadejte, kolik W ztratoveho tepla se musi uchladit v autoradiu, kdyz samotna spotreba jsou asi 4 W a zesik ma treba 4x 10 W v klasice nebo treba 2x 30 W v mustku a ucinnost tak 60% ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bzzzzz  |  16. 06. 2004 14:25

Jak pravil klasik:
Kdyby hloupost nadnášela, tak se vznášíš jako holubička.
A já dodávám:
Nejhorší je srážka s blbcem, který bezmyšlenkovitě věří pouze v jedno náboženství.
A teď si prskej jak chceš, já jdu se sockama na pivo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:28

A tos jako popsal svoji diagnozu? Ubohy zakomplexovany alkoholik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  16. 06. 2004 14:23

Takove zasrane picuse jako je honza, ktery nepridal do diskuze nic podnetneho (to ja sice taky ne, ale aspon nikoho zbytecne neurazim) by meli zabijet. Za to, ze sis nekdy poridil AMD a nejelo ti to, protoze si curak, my nemuzeme tak tahni do pice ty zmrde!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:25

Klidek chudacku. Tvuj prispevek sice moc nevypovida o tve inteligenci, ale treba se i ty jednou uzivis jako podradny pomocny delnik a spolu se socialnimi davkami na ten vysneny Intel za 10 let usetris

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jimmy  |  16. 06. 2004 14:44

Honziku, nez neco placnes, tak se nad sebou zamysli...do lonskych prazdnin jsem jel (az na procesory rady 486) na procesorech znacky Intel - a vystridal jsem jich opravdu hodne. Chtel jsem odzkouset, co na tech AMD kazdy vidi a tak jsem za prodany MB ABIT SD7-533 + CPU Willamete 1.5GHz zakoupil (nedoplatil jsem ani korunu) desku s nForce2 Ultra 400 chipsetem + AMD Athlon XP 2500+ Barton. Zadny rozdil ve stabilite jsem nezaznamenal - vse je Prime95 stable, akorat ze za stejne penize jsem ziskal procesor, ktery pracuje skoro 2x rychleji (a vzhledem, ze ten Athlon ted jede jako 3200+, tak spis 2,5x rychleji). Ale tobe to asi nema cenu vysvetlovat, ty ses tak bohaty, aby sis mohl kupovat Intela, ja si radsi za ty penize ted poridil Radeon 9800 PRO. Moc by me zajimalo, jakou mas sestavu a kolik te stala.  Uz se tesim na tve (jiste konstruktivni) reakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:52

No vidis, ale ma to vsechno hacek. Pro 95% pracovnich nasazeni PC takovy vykon absolutne nepotrebujes. Takze zadnou sestavou se ti chlubit nebudu a AMD si na solidni praci kupovat nebudu. Ja totiz potrebuju zaruky, spolehlivost, kompatibilitu a stabilitu. Vykon me v dnesni dobe nezajima. Ale ty pokud mrhas cas a penize u her a pocitas fps si to se svym AMD uzij

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DDARE  |  16. 06. 2004 16:22

Výborně , takže místo toho, aby tu byla plodná diskuze o novinkách od Intelu tu zakomplexovaný Honzík napadá všechny ostatní, co mají s AMD jiné zkušenosti než on sám .....
Gratuluji ... Od adminů bych očekával, že ponechají několik tvých příspěvků a pak tě budou soustavně promazávat :)))) .
Co se týče nové patice , tak jednoznačně ve mně nevzbuzuje solidní dojem . Pokud se otevřeně mluví o životnosti okolo dvou desítek výměn (vyjmutí a zasunutí) , není to pro mne jako kupujícího zrovna ideální .
Stará PIV měla dle mého názoru nejlepší uchcení chladiče, s jakým kdo přišel. Sice nechladila součástky přímo u procesoru , ale konečně montáž chladiče byla bezproblémová a nehrozilo vážné nebezpečí poškození procesoru ani desky .Nová koncepce spíš připomíná uchycení malých ventilátorů na chipsetu ,plastové rozpínací nožky i u hlavního chladiče ?
Možnost použít pro BTX desku i ATX zdroj je taky plus , 4 PCI a 3 PCIEXP nezní špatně . Jen aby byly na desce přítomny i nadále LPT a COM porty . USB jsou super, ale mám spoustu věcí co jen tak na USB (bez převodníků) nepřipojím ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 16:29

Dokud je tam konektor na floppy, tak bych se o COM a LPT nebal  Jinak tvy narky nad novym systemem jsou naprosto zcestne. Za ty prachy nic lepsiho proste dostat nemuzes, bezne PC je proste sunt. Existuji i alternativni reseni nebo ruzna prumyslova provedeni, ktera jsou kvalitativne nesrovnatelna s timto konzumnim suntem, ale to by sis musel priplatit, bohuzel to neni vec bezna. A ty narazky priste vynech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfg  |  16. 06. 2004 21:07

hele chytraku, co rikas na provedeni treba pocitce Blade 1000, 2000 nebo 1500? Tomu rikam pocitac s poradnym dilenskym zpracovanim a kvalitnim hardware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 22:00

Zpracovani je vyborne, ale vychazi to taky z konceptu, ktery nepovazuji za stastny. Ackoli tohle uz je husta masina, takze tam uz se hledi spis na jine vlastnosti nez je ten zmineny koncept.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfg  |  17. 06. 2004 11:39

videl jsi ho vubec??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  16. 06. 2004 14:51

Ty curaku kdybych te dostal do ruk tak ti urvu hlavu, strcim ti ji do sveraku a budu si s ni dlouho hrat, ja intel pouzivam, ale pouzivam taky pocitac s AMD, a s zadnym nemam problemy, na obou mam TV karty a grabuju na nich video a vsechno me chodi bez problemu... je to rukama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:55

Fandim ti, ses uzasnej! Diky takovejm blbum jako ty se clovek i v obycejne odpoledne vyborne pobavi a zaroven musim zaklepat ze jsem nedopadl tak spatne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  16. 06. 2004 15:03

Hoznicku, honzicku koukni se sem:

http://www.top500.org/sublist/index.php?vendor=%25&country=%25&app=%25&seg=%25&archtype=%25&sysfam=%25&procarch=%25&procfam=a&region=%25&rank_from=1&rank_to=500&limit=40&output=default&date=2003-11&q=&submit=Generate+Sublist

a sem:

http://www.top500.org/sublist/index.php?vendor=%25&country=%25&app=%25&seg=%25&archtype=%25&sysfam=%25&procarch=%25&procfam=i&region=%25&rank_from=1&rank_to=500&limit=40&output=default&date=2003-11&q=&submit=Generate+Sublist

a zistis, ze v top 500 ma sice Intel viac pocitacov, ale su len cluster-e ziadany paralelny superpocitac. navyse Los Alamos National Laboratory vyvyja jadrove bomby a to iste bude robit urad jadroveho dozoru USA Sandia national Laboratories ked do konca leta uvedie No.1 v tomto ListeCray RedStorm s AMD Opteron.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 15:06

Haha, i kdyby, tak to nebudou bezne ubohe AMD procaky, co se daji za par supu koupit v kramu, ale peclive vybirane z toho jejich obrovskeho mnozstvi zmetku a taky patricne DRAHE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  16. 06. 2004 15:30

-zkráceno redakcí- stručně prosím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 15:35

no to ses nemusel obtezovat sem ten hnuj davat, si to stejne cist nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  16. 06. 2004 15:40

Nemas protiargumenty a nie, ze nechces citat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 15:50

Cobol se ozval  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  16. 06. 2004 16:01

Wav info nevyhovuje redakcii pri predaji tak ho zrusime a odvolame sa na Netiquete, ktoru som sice tesne ale neporusil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 16:07

Nojo, vam bylo vzdycky ukrivdeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DDARE  |  16. 06. 2004 16:34

Ale nyní opravdu nevím o čem je tohle vlákno .... Pod zkrácením příspěvku jsem si až doposud představoval ,že alespoń něco z něho zůstane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monty  |  19. 06. 2004 22:46

Já nevím, že tu vůbec odpovídate takovýmu hovádku, co tu vyvolává flame, serte na něj. Kdyby alespoň mluvil k tématu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  24. 06. 2004 12:02

Hmm, prave som nasiel NADCLOVEKA, vola sa Honza a rozumie uplne vsetkemu. Mali by sme sa vsetci klanat pred jeho mudrostou, sikovnostou, skvelemu manazovaniu firmy, jeho sklenenemu oku... Mas tu asi kopu prispevkov, v ktorom len niekoho urazas, ak niekto "urazi" teba, rozpravas mu o jeho inteligencii. A budem hadat, aka bude odpoved na moj prispevok...
Pekny den, Honza malem kralem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  16. 06. 2004 11:51

Jaký je rozdíl mezi DDR a DDR? V patici? Rychlosti? Označení? Ví to vůbec někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vraána  |  16. 06. 2004 12:04

Mezi DDR a DDR není žádný rozdíl . Mezi DDR a DDR2 je rozdíl ve všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CFC  |  16. 06. 2004 12:49

...a stačí se projít po okolí http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1573

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Viper  |  17. 06. 2004 11:36

Diky za skvely link.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ríša  |  16. 06. 2004 12:25

To je prece jasne DDR je Deutsche Demokratische Republik, zatimco DDR je Double Data Rate!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 11:12

Joooo, tak teda vsechna cest, to vypada fakt promakane. Ne nadarmo je Intel naprosta jednicka. A vy troubove s AMD tu neplacejte kraviny,  radsi ten vas bezcenej srot bezte rozslapat, FUJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Seikos  |  16. 06. 2004 11:26

No myslim ze se snazis vyvolat peknej flame, tvym bezcenym prispevkem

 

Tak abych do nej tedy pridal prvni prispevek:

nic neni jednoznacne a neni jednoduche rict kdo je jasna jednicka. Obe dve reseni (AMDi Intel) maji sve prednosti i zapory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  16. 06. 2004 11:58

ano, treba ve spolehlivosti a funkcnosti, ze? bohuzel jsem majitelem athlona a desky s chipsetem nforce2 a bude to na dlouho posledni amd, ktere mam. amd bylo dobre, dokud vyrabeli klony intelu (v ere 486 a pentii), vlastni produkty jim moc nejdou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek  |  16. 06. 2004 12:14

jsem majitelem athlona a desky s chipsetem nforce2 a zadne problemy se spolehlivosti nebo funkcnosti nemam Predtim jsem mel intela, ale podle me AMD nabizi za mene penez vice muziky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  16. 06. 2004 12:52

a co treba ACPI v linuxu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martas  |  16. 06. 2004 15:35

... na Intel deskach spolehlive nefunguje. 3 kousky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sartori  |  16. 06. 2004 15:40

to me teda jo. zato na nforce2 nefunguje nikomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:13

Tak hlavne tatinkovi pripomen, kdy se bere dalsi socialni davka, at ti muze koupit rychlejsi AMD procak, at mas vic fps v tve oblibene hre, ses borec!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  16. 06. 2004 15:28

Boze co ty ses za kokota? Doma te nikdo neposloucha tak prudis na diskuzich na tema o kterem nemas poneti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 15:38

Hle, Dan prave zjistil, jakej je to kus blba. Jo, to mezi primitivnima kamosema u gamesy nezjistis, to zjistis pri setkani s elitou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 12:43

Ty seš elita? To snad ne. Neřekneš, kde pracuješ (asi nikde), neřekneš, co si vytvořil (asi nic). A prosazuješ zcela bezdůvodně Intel (nebo máš nějakej důvod?). Už si někdy slyšel o procesorech Transmeta, IcX, Risc? To sou alespoň procesory a ne ty ořezávátka, které nazíváš Intel... Já sám mám na starost cca 600 strojů u nás ve firmně (60% Intel, 35% AMD - zbytek sou speciálky). A pro kancelářské potřeby není jediný rozdíl mezi Intelem a AMD (pouze cena). A jestli chceš pořádnej stroj, tak se ozvi, nějakej ti klidně poskládám ze zbytků, co tady máme  (protože na psaní v T602 ti to stačit bude - elito).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 14:04

Tobe bych na psani doporucil hlavne naucit se cesky, zacni treba vyjmenovanymi slovy po Z. A az si po letech doplnis znalosti, tak pak se teprve muzeme o necem bavit, troubo. A tech 600 stroju me nepolozi, dneska si na admina v podradnych firmach hraje kazdej nouma, co s obtizema dokoncil zakladni skolu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 15:55

No ja nevim, ale Sigma (ta co sponzoruje Olomouckej fotbal a hokej) je uz celkem velka firma. Nebo vy snad ve firme mate veci obrat nez 47 miliard ? A s tema vyjmenovanyma slovama mas pravdu. Opravdu bych je potreboval doucit. Nepomuzes mi? Ja te zase doucim zaklady spravneho chovani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 16:01

Ja podnikam, v tom je mezi nama ten rozdil. Ty ses nevzdelana spodina a muzes bejt rad za svuj flek a mizernej plat. Proc se vytahujes obratem vasi firmy? Jednak rozhodujici je zisk a jednak tvoje zasluha to evidentne neni ani trochu. Takze bud pri zemi, ostatne tam take patris svym spolecenskym zarazenim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 16:13

Aha, pan podnikatel . Takže tě nevzali nikam na školu . Taky znám pár podnikatelů, kteř´í začínali hned po základní škole . Neboj nejseš sám...

Zisk má sigma vcelku vysoký. Sponzoruje Tvoje firma někoho? A zásluhu na tom mám taky (i když malou) - navrhoval a realizoval jsem zde veškeré síťové prvky, optické převodníky, domluvil jsem speciální tarif na internet (1Gb), zprovoznil jsem zde firewall na Linuxu, udělal vlastní e-mail server... Je toho hodně, co jsem zde udělal. A spodina seš ty. Každej to říká o podnikatelích. V čem podnikáš?

 

Jo a málem bych zapoměl, rozjel sem zde s pár lidmi účetnictví na Oracle - ale to asi neznáš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 16:20

No takze jsi neudelal nic co by dneska nezvladl kdejakej studentik za par kacek a hlavne ze tu meles hubou a navazis se do podnikatelu, kteri narozdil od tebe musej opravdu neco dokazat - ale pokud jsou dobri, jsou take nalezite odmeneni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 16:25

Asi to nezvládne každej studentík, když za nastavení firevallu Linuxu si beru 30.000 a mám minimálně 2 zakázky do měsíce... A co si deda jako pan podnikatel zatím vytvořil? Stačí napsat seznam toho nejlepšího, co se ti povedlo, ať to zkrátíme, jo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 16:34

jestli je to pravda, jakoze tomu moc neverim, tak to pak svedci o blbosti tveho zamestnavalete a ubohosti firmy, kterou se tu vytahujes. No jinak ja delam do vyvoje a prodeje specialni elektroniky, nebudu upresnovat, tobe to asi moc nerekne, protoze ty se evidentne pohybujes v nizsich sferach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Horák  |  24. 06. 2004 14:35

jezisi "ja jsem podnikatel - a kdo je vic ?" jak muze firma takovehodle cloveka existovat, vzdyt jakejkoliv zakaznik musi brat nohy na ramena, kdyz se s nim takhle jedna tyhle moresy davaj podnikatelum nekde na skolenich ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 16:01

Jo a s obtizema sem zakladni skolu skutecne udelal (same jednicky). Potom prisla na radu stredni skola a tu sem kupodivu taky s odrenyma usima prolez (taky same jednicky - zamereni programator analitik PC siti). A svete div se, vzali me i na vysokou, kde sem nakonec s velkym podlpacenik taky dostal diplom (skus hadat s kolika jednickama - dodnes vysim v brne na nastence). Kdyz mi dolozis, ze mas lepsi znalosti, jak ja (v oboru IT), tak potom tve urazky zacnu brat vazne, jinak tady pouze mlatis hubou a nerekl si nic, co by mne zajimalo. Proste mas prazdnou hlavu a sem tam se pokusis nekoho urazit. Jenze v tom potrebujes jeste hodne doucovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 16:05

HAHAHA, zase jeden zakomplexovanej chudacek, co celej zivot travil zavrenej nad ucebnicema a v diskuzi o dovednostech, znalostech a vzdelani argumentuje vysledky ve skole!!!! Ses asi fakt totalni hovado, ubozaku, takovejch mi bylo vzdycky lito. A kolik ted beres, je to aspon desitka? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 16:15

přidej nulu, hňupe. Zatím si pískáš, ale počkej, jak budeš muset platit daně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meki  |  17. 06. 2004 16:17

Já zapoměl, tan kdo nic nevidělá, tak žádné daně platit nemusel. Ale i na takové vychcánky už došlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 16:22

Mel jsi misto vysedavani nad knizkami radsi sbirat zkusenosti jinde a chodit mezi lidi, nebyl bys ted tak zakomplexovanej a urcite bys mel i lepsi flek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monty  |  19. 06. 2004 22:44

Ty seš fakt dobrý hovado....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Santus  |  20. 06. 2004 14:47

Už jsem Tě objednal u Chocholouška ,ty fakt nejsi normální cvoku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:09

Jedina prednost AMD je v tom, ze delaj levnej sunt pro socky jako ty nebo cobolaci aby pak mohli machrovat v diskuzich. Jenze existuje i jina sorta lidi, nez tato primitivni pakaz, ktera pouziva pocitac ne ke zdimani rodicu, ale k praci a vydelku a tam nema AMD co delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  16. 06. 2004 22:40

No nevim, treba Opteron se celkem chyta.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pegerman  |  16. 06. 2004 18:41

Bud radsi zticha, jeste si nic podstatnyho nenapsal. Ty "do toho delateli". Di do toho radsi delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 18:51

Hlavne ze ty ses moudrost sama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Motejl  |  16. 06. 2004 11:06

Nemám strach, že by patice moc dlouho nevydržela. Firma jako Intel to má samozřejmě všechno otestované a promyšlené takže nějaké nářky nad životností atd. nejsou na místě. Už se těším na nové procesory a desky.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hafajs  |  30. 08. 2004 15:20

Je otazka, kolikrat bude clovek vubec chtit, menit CPU. Deska bude zastaravat jen o trochu pomaleji, jesti ne stejne rychle. S DDR2 se napriklad pocita jen na 2 roky maximalne. Jinak osobni urazky a kecy co se netykaji tematu si snad muzete nechat na koledu nebo chat a neprekazet tu s nima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  16. 06. 2004 09:53

Hlavní konektor je již širší BTX, deska ale umí pracovat i s ATX zdrojem,

 

Není to náhodou naopak, není BTX nověfší formát a ATX starší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  16. 06. 2004 10:20

No a ta prvni veta to snad popira?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  16. 06. 2004 07:45

Ta deska je tedy pěkně ošklivá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FNovak  |  16. 06. 2004 00:55

Kolik výměn CPU to vydrží, než díky oxidujícím a odřeným kontaktům přestane patice dobře propojovat CPU s deskou. Na 4+ GHz frekvencích je každý elektrický přechod na závadu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  16. 06. 2004 09:29

Tvrdi se, ze zivotnost kontaktu je asi 12 vymen CPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  17. 06. 2004 14:25

Možná spíš 12 nasazeních nových cpu s rukama v rukavicích. Nesmí se na to hrábnout rukama a nějaké válení se po stole taky moc nehrozí. Myslím to bude překný vopruz..Ještě že spíš prodáváme AMD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  17. 06. 2004 20:20

Taky mam pocit, ze tenhle socket neni zrovna nejlepsi napad, takze se pri pristim upgrade priklanim k AMD.
Kdyz uz je prodavas, mam se vyhnout kombinaci ASUS A7N8X-E / Barton 2600+ / Radeon 9800Pro? Musi to bejt Asus a nesmi to bejt VIA, tak mi tohle vychazi jako rozumna kombinace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frn  |  16. 06. 2004 09:46

Souhlas - kontakt vytvořený "sevřením" nohy v paticy přece musí být spolehlivější než prosté "přiložení" kov na kov. Užjen proto, že ty kontakty nikdy nebudou v jedné rovině. Proto se musí jedna strana udělat pružná, aby se ty nerovnosti vyrovnaly zapružením. Jenže trvale stlačená prožina se časem zdeformuje nevratně, takže ani přítlak nebude tak velký jako na začátku. Vzhledem ke vznikajícímu teplu ty kontaty budou mít sklon k oxidaci a může se stát, že na takto částečně zoxidoaním kontaktu vznikne nedokonalý PN přechod - pak se např. může náběžná hrana přenášet se zpožděním a sestupná hned (nebo naopak) - to bude sqělý zdroj chyb !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  16. 06. 2004 09:56

Asi jako u ingoustovek, tam po třech výměnách kazet taky zoxidují ty kontakty. Prostě výrobce tě nutí - kup si další desku...

Celý smysl téhle patice je v tom, aby Intel přenesl náklady na mechanické kontakty (jedna z nejdražších částí CPU) na výrobce desek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CFC  |  16. 06. 2004 12:47

Až na to, že deska, na které se 3× vymění procesor je natolik okrajová záležitost, že marketingově se na to můžou vykašlat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 11:13

No placas tu dokonale nesmysly, AMD troubo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dd  |  16. 06. 2004 13:57

aka konstruktivna kritika!
skus napisat co je nezmysel a preco to je nezmysel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:03

Padej ty cobolaku. Tatinek ti z 50 socialnich davek usetril na uzasny AMD Athlon a budes tu vkladat nakej humus do diskuzi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Santus  |  20. 06. 2004 14:40

Nevím proč tu nadáváš někomu do čobolu.Kdybys sám byl normální tak se nezúčastňuješ tak trapných debat kdo je lepší jestli Intel nebo AMD.No ještě ,že Vás nečtou samotní výrobci nebo by měli srandu na celý život.Já myslím,že oba druhy procesorů jsou skvělé a je jen na sympatii kdo si který koupí.Označovat někoho uražlivě čobolem je trapné a mýslím,že máš stejně usranou prdel jako všichni lidé této planety.

S pozdravem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Santi  |  18. 06. 2004 16:07

Oficiální stanovisko od firmy Intel je, že ubude reklamací a kolizí s ulomenými piny na CPU.  

Jinak počet výměn jsem slyšel 25 x a to přímo od manažera Intelu.. Co všechno nám tato změna přinese se ještě uvidí.. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 11:15

Ty ses teda dobra trubka, frekvence s tim nema co delat, napajeci piny jsou osazeny radove stokrat a po datovych pinech se prenasi minimalni vykon. A kolik myslis ze vydrzi vymen procak s nozickama, milion?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfg  |  16. 06. 2004 12:13

placas blbosti, na takovyhlech frekvencich se uz asi budou projevovat prechodove jevy na vzniklych kapacitach spatnych okntaktu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:05

Je mi te lito, ubohy obdivovateli AMD, ses uplne mimo. Ja do toho totiz delam, vis. Ty ani netusis, o co jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saturnin  |  17. 06. 2004 09:07

Dojdi si tedy na zachod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 14:05

Panacek asi cely zivot cisti zachody a tam take jeho obzor konci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 14:15

Asi jsi nekde na FELu zaslechl od uzasneho pana docenta pojem prechodovy jev a myslis, ze si sezral vsechnu moudrost sveta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  16. 06. 2004 15:18

No, mne pripada ze vsechnu moudrost sveta jsi sezral spis ty. Vykladas jak do toho vidis a nic objektivniho jsi jeste nenapsal. Jenom tady urazis ostatni. Pripadas mi jako takovy ten zakomplexovany chudacek co rika ze vsechno umi jenom kdyz ho u toho nikdo nevidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 15:23

Ja nemam zadnou potrebu vas tady vzdelavat. Vzdelani je dnes velmi cenne a taky drahe, takze si to zjistete sami, studujte a ziskavejte prakticke zkusenosti a pak piste nejaky moudra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmmm  |  16. 06. 2004 15:42

Aaa, zase nějký zamindrákovaný pako, který je dnesak export na hardware, zítra na software a jinak taky dělá do telekomunikací... Jenom napsat něco k věci neumí, jenom ty keci o tom, jak jsou všichni uplně blbý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmmm  |  16. 06. 2004 15:44

*dneska expert

Ale u tohodle individua je jedno, jestli export nebo expert.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 15:48

Tak na sobe makej at si to muzes taky uzit. Takovyhle kecy ti jsou k nicemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmmm  |  16. 06. 2004 15:57

Co příspěvek, to moudro.

No jsi prostě zdamidrákovanej trouba, kterýho asi vyhodili z vysoký, takže teď závidíš těm, co studujou. Tvůj tatínek ti dává větší kapesný, takže jsou pro tebe ostatní socky. No a protože máš Intela, tak jsi světovej king. No chlapče, tys to daleko dotáhl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 16:00

No je videt, dle tvych nazoru, v jak nizkych sferach se pohybujes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmmm  |  16. 06. 2004 16:18

Hahahaha...

Pan Honza je zřejmě z horních deseti tisíc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 16:20

Rekneme, ze je to mozne.... A je na tom neco spatneho? V mysli bezneho Cechacka asi ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzuv honic  |  17. 06. 2004 13:28

Bohuzel za prachy si nekoupis to co ti nejvic schazi: mozek!
Vis co by rekl Bolek na tebe?- "Nech ho, hnupa!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 06. 2004 14:07

Moje rec, asi se na vas vykaslu, vase nizka uroven sotva staci k tomu, abyste me rozesmali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
volis  |  17. 06. 2004 21:03

udelali byste mnohem lip, kdybyste tomu ignorantovi, ktery nejspise vubec netusi, co to je kapacita a indukcnost, neodpovidali. Rekl bych, ze ho vzrusuje prudit nesmysLAMA v diskuzi ....urcite u toho onanuje..... a ma nasazeny cerny brejle a kouri cigaro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gejza Š  |  17. 06. 2004 08:48

Jojo, máš pravdu, vzdělání je dneska drahé. Tys na něj neměl, tak jsi zůstal blbej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hafajs  |  30. 08. 2004 15:12

Proc se s nim bavite? Nema to bejt pokec o technice? Zatim nepredlozil NIC, tak proc s nim ztracite cas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 06. 2004 15:19

BTW: nekomunikuje nahodou procak rychlosti podstatne nizsi nez interni 4 GHz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  17. 06. 2004 14:27

 jj konečně to někoho napadlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfg  |  17. 06. 2004 23:43

nejde o ty 4GHz, jde o tech 533 nebo 800 nebo kolik mega

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 06. 2004 10:07

Uz si vy primitivove uvedomte, ze o to proste VUBEC NEJDE, vite o tom uplny kulovy tak sem furt neblejte ty nesmysly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  18. 06. 2004 10:36

kokot maximální

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor