Fotoaparát pod mikroskopem: Digitál na pultě

Diskuze čtenářů k článku

wombat  |  23. 12. 2004 15:09

Docela by mne zajimalo technicke provedeni antireflexni upravy senzoru.
Ze se upravuji objektivy, filtry, to vim. Ze je v digitalu IR filtr, to je mi take znamo, ale jak vypada antireflexni uprava snimace, o to mjsem zatim neslysel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poeta  |  23. 12. 2004 13:29

nemuzu si pomoct, ale tyto vseobecné clanky jsou zvasty, ktere nikomu neprospeji a navic jsou zkreslujici. nic nevypovidaji o skutecne kvalite jednotlivych modelu a znacek, napr. rada aby si "narocnejsi" fotograf koupil ultrazoom, ktere jsou uz od 10.000... Zakladni fotograficka poucka ohledne zoom objektivu zni: kdyz muzes udelat tri kroky vpred, tak je udelej, radsi mensi rozsah zoomu a vetsi kvalita!! Naopak zpet se uz mnohdy krok udelat neda a širokac je z foto hlediska tisickrat cennejsi!! Takze kdy srovnam prakticky jakykoliv ultrazoom do 20.000 s Canonem S60 nebo S70 s rozsahem 28-100mm je volba jasna! Autor by mohl s uspechem psat o kvalite jogurtu, tam by mu ten povrchni pohled stacil!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faker  |  23. 12. 2004 14:16

Hmm dalsi chytrej ctenar...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  23. 12. 2004 14:30

No vidíš. Kritizuješ zkreslující články a sám dáváš rovnítko mezi zoom a chození vpřed a vzad. Což je taky dosti zkreslující informace. Alespoň já to tak z tvého příspěvku pochopil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 12. 2004 14:58

,,Takze kdy srovnam prakticky jakykoliv ultrazoom do 20.000 s Canonem S60 nebo S70 s rozsahem 28-100mm je volba jasna!,, Jasně, je to jasná volba a proto se prodává více UZ než S60, či S70ka :) Píšeš nesmysly, pro Tebe je to jasná volba, ale pro většinu lidí je to právě naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eM  |  23. 12. 2004 15:46

...tak si klidne chod dopredu, chytraku, ostatni treba zajima prace s hloubkou ostrosti, tudiz moznost "zoomovani" oceni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  28. 12. 2004 16:18

Zoomovani a chozeni vpred je rozdil, to je jasne. Jenze siroke ohnisko se opravdu vyuzije 100x vic nez nejakych 400mm (35EQ). Navic ultrazoom ma vzdy vetsi opticke vady(soudkovitost, vinetace, aberace...) nez treba 3x zoom.
Taky nevim proc by si nadseny zacinajici fotoamater nemohl poridit zrcadlovku, ktera ho narozdil od vetsiny kompaktu nebude omezovat v tvurci cinnosti.
Takovych obecnych kecu je na internetu hromada a poradnych odbornych clanku se clovek nahleda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baraka  |  23. 12. 2004 13:22

skoro jako sperk a hlavne nejen to, bych doporucoval Canon Ixus V3 nebo V4, je to maly celokovovy zazrak, mam ho uz hodne dlouho a stale by prevalcoval dnesni jakykoliv kompakt pomerem cena/vykon, videl jsem hodne kompaktu, ale tenhle prcek me dostal uplne vsim a hlavne je to do 10 tisic, na bezne foceni amaterovo to prave
http://www.grafika.cz/art/df/ixus_400.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mexičan  |  23. 12. 2004 10:13

A co Olympus E-1 ? Je to digitální zrcadlovka s objektivy 4/3 systému, za momentální akční cenu 33Kč.
IMHO dobrá volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radon  |  23. 12. 2004 09:02

z toho rozdělení bych ještě vyčlenil další kategorii - kompakty pro vyspělé fotografy. Modely jako Canon G6, Oly 5060 apod., vybavené konektorem na blesk, ovládání vyvedené na tlačítka a kolečka, odolnější provedení pro denní používání, možnost použít standardní filtry na závit  .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan, Wikan  |  23. 12. 2004 00:51

Je sice pravda, ze pristroje s EVF byvaji obvykle Ultrazoomy a opacne to plati snad uplne, ale presto to neni to samy. EVF je proste elektronicky hledacek a ultrazoom je pristroj se zoomem vetsim nez nejakych 6 nebo 7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z.  |  23. 12. 2004 13:21

jj - dle autora mám doma ultrazoom s optickým zoomem 5
EVF<>utrazoom!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor