Petr Klíma
26. 8. 2022 • 11:06

BMW toto zkouselo pred 15 lety a jako dukaz pouzitelnosti se da vzit pocet jejich modelu vybavenych touto technologii...
Je to slepa vetev, funguje to jenom za tmy na suche rovne vozovce. Den, mokro, snih, mlha to zlikviduji.
Jak bylo receno, HUD na rozdil od promitani na vozovku funguje ve dne, mimo asfalt, za deste....

Mi.Chal
25. 8. 2022 • 19:07

>> Jedním z argumentů ve prospěch tohoto řešení má být skutečnost, že vozidlo jedoucí rychlostí 90 km/h urazí za jednu sekundu 25 metrů. To znamená, že i krátký pohled na displej navigace ve vozidle může znamenat „jízdu naslepo“ na deset a více metrů. Jistě není třeba vysvětlovat, co vše se během toho okamžiku může stát.To je zajímavé, že přes den to nevadí 🙂

Nedos.
25. 8. 2022 • 15:53

Mohli by treba zacit tim, ze zase budou delat kryti ze skla, ktery nedegraduje jako plasty(a zrovna ford je s tema zazloutlyma hnusama proslulej) a vymena lampy nebude stat jak ojetina

lacog
25. 8. 2022 • 11:34

Minimálne rovnako dobre na to funguje head displej a to aj cez deň a nevytvára vizuálne rušenie druhým vodičom.

klak
25. 8. 2022 • 9:37

Předpokladem úspěšného promítnutí obrazu je dostatečně rovná a stabilní odrazová plocha...

sender21
25. 8. 2022 • 9:19

To tam asi dají světýlko za 80 Kč a budou to účtovat jako příplatkovou výbavu za 20.000,- Kč. 😀😀😀😀😀https://www.aliexpress.com/item/1005003635199573.html...

Názor byl 1× upraven, naposled 25. 8. 2022 09:21

Určitě si přečtěte

Články odjinud