Mário Kovačič (Evangelion01)
2. 11. 2022 • 22:58

No ono je to veľmi zložité a výsledok neistý. Dosiahnuť plnú autonómiu je ako obrovské bludisko. Veľa slepých uličiek a nedá sa povedať ako ďaleko je cieľ. Takže namiesto toho aby tam utopili xy peňazí stavia na istotu a vyberú tú menej nákladnú variantu. Lenže je tu problém akonáhle sa to niekomu podarí je jedno či to bude Tesla (aktuálne má najlepšie šance) alebo ktokoľvek iný a podaria sa presadiť zákony ktoré také autá umožnia používať majú ostatné automobilky obrovský problém. Skoro každý bude chcieť auto ktoré ho samo odvezie a počas jazdy môže lepšie využiť čas. Alebo robotaxi ktoré bude za facku a bude dostupné kedykoľvek a kdekoľvek. Niektorí ľudia potom auto ani nebudú potrebovať ak ich robotaxi odvezie a bude len o niečo drahšie ako vlastníctvo auta. Osobnesi myslím že do konca tohto desaťročia tu budú jazdiť autonómne autá.

Dominik1978
1. 11. 2022 • 9:14

Podle mě je příklad Tesly mimo. Základní Tesla má totiž asistenty, které opravdu nejde reálně použít. Například na dálnici se vypne jakoukoli změnou směru - například i objetím díry. To je ale nutné udělat poměrně silným zásahem do řízení, což vede k cuknutí. Ve výsledku je tedy každé předjíždění doprovázené cuknutím volantem nebo manuálním vypnutím tempomatu. Malé zlepšení je první stupeň příplatku, který aspoň umí přejet z pruhu do pruhu bez cuknutí.
Navíc 15kUSD stojí až druhý příplatek.Ford naprosto chápu - tohle byla jeho pozice za poslední dekády. VW vyvinulo DSG, Ford to okopíroval a prodával se ziskem...např.

Katikakus
Katikakus
1. 11. 2022 • 7:59

Já myslel, že v US už třetím rokem jezdí plně autonomní robotaxi a vydělává majitelům neskutečné peníze.Alespoň to tvrdil ten pán, co teď údajně bojuje proti cenzuře a jehož firma umlčuje kritiky, uplácí je či jim vyhrožuje.

Názor byl 1× upraven, naposled 1. 11. 2022 09:20

Určitě si přečtěte

Články odjinud