Firmy žádají komplexní integrovaná řešení

Diskuze čtenářů k článku

Chrochta  |  17. 09. 2003 00:45  | 

Nevim jak vy, ale ja opravdu nechapu, jak si CT muze dovolit takovou DRZOST a davat takovouhle reklamu zrovna na Zive, jelikoz snad kazdy vi, co si ctenari Zive mysli o CT..muj nazor na CT: jsou to zku** ***** ***** **** a nic jinyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwe  |  17. 09. 2003 00:50  | 

nema cenu se rozcilovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 09. 2003 01:13  | 

Ano, já a celá moje firma chceme opět záviset na žlutém smradu!!! Zítra běžím do telepoint a obnovuji všechny zrušené linky a superrychlý dial-up.

Žádný bezdráty, mobily,levná komunikace - zase se vrátíme do lůna telekomunistů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  17. 09. 2003 05:21  | 

Ještě něco napiš. To bylo hodně zajímavý! Takový konstruktivní!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  17. 09. 2003 02:16  | 

Jak je možné,že živě tak strašně upoadlo,že když dělají reklamu ve formě článku,že se ani nesnaží to napsat tak,aby to nebylo jak opsaný prospekt?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  17. 09. 2003 08:10  | 

musíte dobře číst, v rozcestníku je malými písmenky napsáno "PR" a "placená reklama"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 09. 2003 07:01  | 

Zive je zaprodany , to je skandal. Nojo kdyz se mluvi penezi , takde vsechno .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  17. 09. 2003 07:07  | 

Ja blbec to chtel cist, ze jde o seriozni clanek.
Hned v prvnim odstavci jsem nabyl dojem, ze je to clanek misto reklamniho baneru.
A taky JO! Pak me teprve napadlo podivat se na autora PR !
A pise to TELECOM, to je opravdu drzost !!!!!!!!!!!!!!!!!
No, aspon ma zive prachy na servery....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  17. 09. 2003 08:12  | 

nejnespolehlivějšího providera než je ČTc a jeho odnože by jen těžko pohledal. O komunikativnosti, ochotě pomoci, a zdvořilosti pracovníků kteří komunikují s veřejností je darmo mluvit -- je to všivá a drzá pakáž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jax  |  17. 09. 2003 09:53  | 

Panebože Živě, kam to spěješ..... to máte fakt žaludek tady otiskovat takové marketingové sračky?

vyjmuto z diskuze u jiného článku o chatu s Berdárem na Quicku:

To jsem se ptal ja, jelikoz presne to, ze nemaji ZADY JINY KONTAKT, nez MAIL jsem se dozvedel po cca 14ti dnech urgovani nefunkcnosti ( nebo spis zablokovani) domeny na ktere mimichodem sidlil i asdlreconnect. IOL(CTC) zablokoval IP serveru na kterem mimo zmineneho bezi i nekolik set dalsich hostovanych webu pomerne dost remomovanych firem. Jelikoz jedna nase spriznena byla mezi nimi, jali jsme se situaci nejak resit a patrat, proc to nejede s celyho IOL( ADSL,dial-up apod) i odjinud kde byly v ceste routery CTC. cca 8krat za jeden tyden jsem volal na IOL a vzdy slecna rekla, ze to predava technikum, upozornil jsem ji ze to urguju uz ponekolikate ale asi jen pokrcila rameny. Nakonec z jedne vylezlo, ze oni jen napisi mail a ani vedouci oddeleni a nikdo na HL NEMAJI KONTAKT NA TECHNIKY CTC jinak nez tim mailem(uplne stejnym, jako je na strankach CTC a IOL). A na vsech ostatnich infolajnach je to na 99procent stejne. Zadny technik CTC mi NIKDY nezavolal zpatky.
Naprosto stejny problem byl tehdy pri presmerovani ROOTU temer celeho webhostingu IOL(CTC) na neci homepage...nekdo to zacal resit nejdriv tak za tyden.

Obrázek o firmě která má drzost vydávat takové PR články ať si čtenáři udělají sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindřich Řezáč  |  17. 09. 2003 11:14  | 

Nechci se ČTc zastávat - to ani v nejmenším, negativních zkušeností mám více než dost.
Vše je ale o lidech - kdyby byli všichni zaměstnanci ČTc jako např.p. Groligová ze zkušebny v Brně nebo technici KTZ z Mladé Boleslavi, pak by to byl ale jiný ČTc, jinak jsou moje zkušenosti s lidmi z Infolinky ( 800 123456 ) i s obchodníky a techniky z ČTc, IOL a ISDN obdobné, vůbec nejhorší jsou moje zkušenosti s pracovníky z oddělení a linek stížností ( Brno, Č. Budějovice, Praha ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 09. 2003 19:30  | 

Ano máte pravdu, vše je o lidech. Přál bych vám zažít tu diskuzi o ADSL s Berdárem na Quicku...... odpovídal rychlostí jedna odpověď za 3 minuty, a to si ještě pečlivě vybíral pokud možno okrajové, nekonfliktní otázky, na které odpovídal tak že jste se stejně dozvěděl velký kulový. Fungoval tam jakýsi cenzor, který všechny nepohodlné otázky okamžitě mazal (jenže to bylo stejně vidět), ten správce říkal že tam žádná cenzura nebyla - byla, zeptejte se kohokoliv kdo tam byl, potvrdí vám to.
A korunu tomu nasadil pan generální, když vyloženě všem lidem lhal do očí (jestli se to takhle dá definovat u internetové diskuze ) - na otázku jestli mají slečny na helplinkách řešící se zákazníky jejich problémy  přímý kontakt na techniky odpověděl že MAJÍ (šlo o to že se po nahlášení závady ČTc vždy všechno strašně vleče), načež se tam ozvala jedna z přítomných dam že dělá tel. operátorku na ČTc a že o žádném přímém kontaktu na techniky neví...... Co potom čekáte od společnosti, jejíž generální ředitel lidem veřejně, bezostyšně lže?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hm  |  17. 09. 2003 09:56  | 

FUUUUUUJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mc  |  17. 09. 2003 10:05  | 

Zklidněte se... Vždycky, když jdu na zive.cz a zahlédnu zajímavý titulek, tak se nejdříve podívám na autora. Když tam vidím PR, nebo Otakar Schon, tak clanek ignoruji . Ztrácet čas čtením reklam nebo stupidních článků nechci. Jinak tu jsou občas i docela zajímavé články a server si musí taky nějak vydělávat. Když nebudou mít reklamu, nemohou existovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.:styx:.  |  17. 09. 2003 11:19  | 

Nemáte pravdu.
Samozrejme, že reklama a PR články k podnikaniu patria a samozrejme, že internetové portály typu Živě z toho žijú. Ale. Existuje niečo ako zavádzajúca reklama nehovoriac o klamstve. A v takomto prípade padá vina na hlavu zverejňujúceho subjektu, a môže si x krát tvrdiť, že za obsah článku nezodpovedá. V prvom rade ide o princíp. Ak Živě stojí za tie peniaze propagácia Telecomu, ktorý očividne zavádza a ani nemajú snahu zreteľne odlíšiť reklamu od nezávislého článku, je to ich vec. Pre mňa je to signál neserióznosti a preto s pravidelnou návštevou Živě končím, ako aj s jej propagáciou. Myslím si, že reklama Telecomu tu mohla byť jasne zvýraznená (tu išlo o typický ťah, aby sa tvárila reklama ako seriózny článok) a umiestnená na očiach, a Živě si mohla "zachovať tvár". Prečo iné periodiká dokážu informovať a pri tom sa "nezapredať"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Jak prodloužit výdrž notebooku

Velké testy: gamepady a inkoustové tiskárny

Důkladný test Sony Playstation 5