Facebook | WhatsApp

Firmy mohou mít na WhatsAppu vlastní e-shopy. Přitom nemusí mít ani web

Firmy mohou nově využít přímo komunikátor WhatsApp k propagaci svých produktů. Aplikace umožňuje založit si vlastní katalog produktů, který je dostupný z profilu a jednotlivé produkty lze snadno posílat.

Novinka míří hlavně na ty podniky, kteří využívají WhatsApp jako hlavní komunikační kanál se svými zákazníky. U nás to sice nebývá příliš zvykem, ale v některých zemích se velká část komunikace odehrává přímo na WhatsAppu a Facebook tak jde firmám vstříc.

Díky funkci katalog si totiž mohou vytvořit vlastní seznam produktů, včetně cen, obrázků, popisků, odkazů na web či kódových označení. V případě dotazu uživatele pak zaměstnanec může jen vybrat předpřipravený produkt a odeslat jej. Sami zákazníci si je přitom mohou prohlížet skrze profil kontaktu daného podniku.

Klepněte pro větší obrázek 
Firmy si nově mohou vytvořit vlastní „e-shop“ uvnitř WhatsAppu.

Nastavení probíhá skrze aplikaci WhatsApp Business, zákazník ji ale pro prohlédnutí produktu nemusí mít staženou. Funkci tak ocení hlavně ty podniky, které nemají vlastní web a i objednávky od zákazníků se směřují do tohoto komunikátoru.

Prozatím je novinka dostupná jen na vybraných trzích, jako je Brazílie, Německo, Indie, Indonésie, Mexiko, USA a Velká Británie, spuštění po celém světě by mělo ale brzy následovat.

Jak novinka funguje?

Zdroj: Engadget

Váš názor Další článek: Na legendárním okruhu v Indianapolis připravují závody autonomních formulí

Témata článku: Software, Web, USA, Facebook, WhatsApp, Aktualizace, Instant Messaging, Německo, Chat, Indie, E-shopy, Komunikace, Velká Británie, Mexiko, WhatsApp Business, Brazílie, Produkt, Katalog, Zákazníci, E-shop, Novinka, Komunikátor, Indonésie

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky