Firefox začne na domovské obrazovce ukazovat sponzorované odkazy

Firefox začne na domovské obrazovce ukazovat sponzorované odkazy

V minulém roce Mozilla koupila službu Pocket pro ukládání a doporučování obsahu, za pomoci níž ukazuje na domovské stránce Firefoxu odkazy na doporučený obsah z webových stránek. Nyní se mezi odkazy začnou objevovat i ty, za jejichž promování firmy zaplatily.

Novinka je prozatím v rámci testovacích sestaveních, do ostré by se měla dle webu The Register dostat v 60. verzi, která vyjde tento měsíc. Mozille by měla pomoci získat druhý příjem a vymanit se tak ze závislosti na platbách od výchozího vyhledávače, kterým je nyní Google. Vše navíc bez zneužívání uživatelských dat.

Analytická data a osobní informace jsou totiž zpracovávané přímo v prohlížeči a nejsou odesílány do Mozilly. Ta, dle svých slov, získává jen minimum informací o svých uživatelích a to především technického rázu, které neslouží k identifikaci.

Takto vypadá nový Firefox Quantum:

Diskuze (2) Další článek: Imunita k obezitě: Sci-fi, nebo reálná možnost?

Témata článku: Google, Prohlížeče, Internet, Firefox, Reklama, Mozilla, Analytická data, Doporučený obsah, Data, Obsah, Osobní informace, Minulý rok, Domovská obrazovka, Webová stránka, Testovací sestavení, Odkaz, Obrazovka, The Registra, Technický ráz, Domovská stránka, Uživatelská data, Sponzorovaný odkaz, Pocket, Výchozí vyhledávač

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů