Falešný MacBook Pro z Číny má Atom a ION

Diskuze čtenářů k článku

avatar
02. 12. 2010 01:17

MacBook s klávesou Windows... tak to už je moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 12. 2010 04:13

Zpětná kompatibilita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 20:47

Teda, měl jsem tu věc od Apple pár týdnů v rukou... vlastně na stole. Ale že by se mi na tom pracovalo nějak "echt" líp, nebo že by mi ten design připadal nějak úchvatně, to se nedá říct. No, ale každý máme jiný vkus, že.

Ani holky na to nešly balit. Těm je úplně jedno jestli je to od Aceru nebo od Apple, obojí je vod "A"

Ale každopádně, kdyby byl můj a za vlastní peníze, asi bych si vsugeroval, že to je to nejlepší, co můžu mít

Ono není snadné zdůvodnit si každou zbytečnou investici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpe
29. 11. 2010 21:11

Musíte mít asi složitý život, když čtu to co píšete o tom zdůvodňování si. Ale každej je nějakej.

Pokud jde o design Apple a nějakýho toho Aceru tak pochybuju že jste kdykoliv nějaký Macbook nebo iMac viděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 21:31

Nemusím. Čtete, ale nerozumíte.

Ale pochybovat, to můžete, příteli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2010 00:59

Má pravdu, to srovnání Apple s Acer bylo doopravdy dost odvážné. Buď jste ho nikdy neviděl nebo máte dost bujnou fantazii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2010 20:08

Ale pánové... čtěte prosím pozorně.

Napsal jsem:

"Ani holky na to nešly balit. Těm je úplně jedno jestli je to od Aceru nebo od Apple, obojí je vod "A"".

Rozumíte významu těchto dvou vět?

Acery jsem měl dva - ten první, tehdy jim praskaly panty. Druhý, tam už výrobce zřejmě našel recept na nesmrtelné panty, u těchto pro změnu praskal celý kryt v okolí pantů

Jinak jsem si nemohl stěžovat. Apropó, notebook není auto, zajímá mě hlavně co je "pod kapotou" a vzhled je druhotná záležitost.

Ani v nejmenším jsem nechtěl srovnávat design Apple a Aceru, nebo čehokoliv jiného. Každý kousek hw může mít svůj půvab (ale pro mě Mac teda ee )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 11. 2010 21:06

V pořádku. Každý nemá dobrý vkus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2010 11:59

No tak ja musim rict toto mel sem Acer pak FujitsuSiemens a ted mam MBP a musim rict ze MPB je fakt super a od te doby co ho mam uz nechcu nic co ma Windows jinak vzhled MBP je super ale to je muj nazor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 17:04

Čína zkopíruje snad vše... až budou kloni bude kopírovat lidi :d

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2010 21:27

Geniální, kdo by to do nich řek!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 17:01

Čína zkopíruje snad vše... až budou kloni bude kopírovat lidi :d

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 17:01

"Neznalý uživatel na první pohled nepozná rozdíl"

no promiňte, ale už to že na počítači od Applu je klávesa Win by si všiml asi každý, a to nemluvím o tom vysloveně hnusném touchpadu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 17:02

Zrovna jsem to psal! :[Đ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 13:46

neni to nahodou Qingting? Qingging bude asi preklep

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 13:46

neni to nahodou Qingting? Qingging bude asi preklep

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 13:33

Lepší než Macbook Pro

Má už v sobě Windows 7, který je podstatně lepší ve všech typicky sledovaných parametrech než OS X. Cena dobrá. Jenom je to plagiát a to zcela zbytečně.

Je vidět, že Apple předražuje X-násobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpe
29. 11. 2010 13:45

S tím názorem ohledně Windows vs MacOS nesouhlasím. V mých "sledovaných parametrech" je lepší Mac OS. Ale co člověk to názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 14:17

Je lepší v parametru vyšší cena, kovový design a barevné BSD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 15:36

Ano? Predpokladam, ze OS X ste videli akurat tak na obrazku. Ja som vyrastal na MS produktoch uz od 6 rokov konkretne ms-dos > win 3.11 > 95 > 98 > XP > Vista > 7. Pred pol rokom (doteraz lutujem ze tak neskro) som presiel na OS X a vratit spat sa dobrovolne rozhodne nechystam.

Take tie krcmove kecy jako "vyšší cena, kovový design a barevné BSD" si nechajte pre vasich neznalych kamaratov, ktorych budete ohurovat vasimi "skusenostami" s OS X.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 17:43

Klid, to nemá smysl řešit. Kecy o tom, že je to drahé, barevné BSD a podobně, jsou evidentně od někoho, kdo to neviděl ve skutečnosti a ani na tom nějak dlouhodobě pracoval. Po letech s s PC od MSDOS 4.0 nebo kolik to bylo, jsem před 2ma lety přešel na MAC a naprostá spokojenost. Nemusím nic řešit a všechno švihá parádně. Myslím, že poslední dobou k tomu dochází častěji a častěji. Lidé zkusí, zainvestují a jsou spokojeni. Alespoň ti, v mém okolí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpe
29. 11. 2010 12:46

- Asi nejlacinější možný displej. Ty díry v hodní části displeje vypadají opravdu luxusně :)

- Atom místo plnohodnotného CPU. Stejně tak lacinější střeva. Sice to nějkomu může stačit, ale MBPro se kupuje i kvůli výkonu, chybí Firewire

- Ta škatule možná není plast, ale rozhodně to zdaleka není to stejné jako unibody konstrukce z MBP. To co vidím na fotkám jsou to různě sešroubované díly z různých materiálů.

- Vnitřní provedení je tragedie v porovnání s MBP. Ale co oči nevidí, srdce nebolí.

- S tím MacOS jsem skeptický. Ty screenshoty vypadají divně. Spíš bych si tipnul na nějakou tapetu. Pokud tam dáte nějaký hacknutý MacOS, tak pravděpodobně nepřežije první update.

- ten touchpad asi nebude to stejné co je na Macu, když tam jsou tlačítka. Čekal bych nějaký laciný zvětšený Synaptic.

- Zcela chybí DVD (ne že by to mělo vadit, ale MBP ji má).

Je to asi tak Macbook jako čínské rolexky nebo čínský Mercedes. Jako šidítko možná, ale za 8500 bych si to nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 13:19

...MBPro se kupuje i kvůli výkonu, chybí Firewire...

Coze? Kdybych chtel notebook kvuli vykonu, tak si koupim pocitac :D, Macbook si kupojou lidi, kteri maj hodne penez a nebo tomu nerozumej. Vetsinou to byvaj obe varianty zaroven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpe
29. 11. 2010 13:43

Tak to je názor jak noha. To je jako říct, že když chci auto s velkým kufrem, tak si koupím dodávku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 14:06

no ja si koupil oktavku, ale kdybych potreboval jeste vetsi kufr, tak si tu dodavku koupim, to je zas nazor jak ruka

zadny notebook neni vykony, kdy to lidi pochopej, nejvykonejsi notebook dosahuje vykonu stredni tridy u pocitacu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 15:31

Macbook si kupuju ludia preto, ze to je Apple - teda kvalitny HW s OS X. Ja sice macbook nemam, ale rozhodne o pocitacoch nieco viem a planujem si macbook pro kupit.

Kludne si makajte na nejakom rozvrzanom plastaku s papierovo vacsim vykonom, ktory ide aj tak vacsinou len na chod systemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 21:19

ja si ho taky planuju koupit, ale az nebujde stat tolik penez, jsou proste hranice, ktery nehodlam vyhodit jen za znacku

s tim vykonem se mylite, Apple pouziva dostupny HW, nema HW z budoucnosti (ten maj jen herni konzole), takze vykon je vsude stejny a pokud je os optimalizovany na konkterni HW, tak jasne poda lepsi vykon, nez stejny hw na obecnem os (viz konzole, relativne slaby "pocitac", ale v dobe jejich uvedeni maj mnohem lepsi grafiku i hry a casem i slusne drzi krok)

PS:

tim ze nemate Macbook bych se moc nechlubil, kdyz se chlubite tim, ze pouzivate Macintosh (alespon zive si to mysli, spravne by to melo byt hackintosh ze)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 21:26

Ja som nepovedal, ze Apple pouziva iny HW ako ostatni. Len ze ho vie lepsie vyuzit tak ako ste povedali diky optimalizacie.

Asi viete co je iMac, vsak? Preto nemam macbook ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 22:11

ale povidal

...Apple - teda kvalitny HW...

vyznelo to, jako by ostatni pouzivali podradny sunty a to neni pravda, HW je jen jeden, pak uz zalezi na vyrobci, jak je schopny to poskladat a udelat dekl (a ano, dekl je obvykle problem, vcetne klavesnice a na tomhle se cena odrazi, ale na samotnem HW ne)

Dle meho zadny notebook kolem 20tis neni sunt, u Applu se plati jen za znacku, nic vic. Ja mam notebook za 25tis Kc (uz asi 3 mozna 4 roky, Macbook se stejnym HW by vysel min na 50 mozna 60tis), Pouzival ho i p. Cizek a zadny plast nevrze, klavesnice luxusni a jelikoz je to manazersky notebook, tak je i neznicitelny (coz i p. Cizek sam nekde rikal/psal)

PS:

moje chyba, zapomnel jsem ze Apple uz fusuje vsude :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 22:27

HW je cely pc, nie len vnutornosti.

A ta hlaska ze Apple "uz fusuje vsude"? Ved iMac sa vyraba (ak sa nemylim) od 1998 roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 17:24

a poradis mi laskave jak si namontovat OS X do meho pocitace kde mam win ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 20:09

Hackintosh a tyzden volneho casu na dotiahnutie vsetkych detailov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 22:27
mpe
29. 11. 2010 22:49

Hackintosh nebrat. Apple Mac = 50% HW a 50% SW. Jedině pak ten koncept funguje tak jak má. Pouštět Win7 na Macu nebo MacOS na PC je frustrace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 11:11

Kde si jej muzu zakoupit ? poradite mi WWW ? zrovna vcera jsem se byl podivat v tom

,,apple powered seller" iSetos v Praze jak to otevreli a lakali na 50 zlevnenych ipodu (a kvuli tomu tam stalo 600 lidi)

muzu rict, ze nic moc, navic mi tam jeden pracovnik ochotne vysvetloval fce systemu, bylo videt, ze tomu rozumi min nez ja (ja to mam akorat nastudovany z casopisu) ale par detailu jak se to tam dela a jak tam jsou ty aplikace na plose - no sice skvely, ale je to uplne stejny jako windows, je videt ze obe firmy od sebe opisuji

ale nemam na to 20 tisic tak me zajima kde si to muzu koupit, atd - jen tak pro zajimavost nenasli byste nejaky odkaz ? - na ebay jsem hledal toto, ale nenasel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 12:05

Naco ti to ked je to podla teba "uplne stejny" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 11:09

Karel Javůrek opět dokazuje svoji neodbornost..

"....tato platforma dovoluje nejen široké využití v oblasti výpočetních úloh pomocí CUDA (PhysX) a hraní her, ale také akceleraci Full HD videa, přičemž zvládne i plynulé přehrávání Adobe Flash videa s vysokým rozlišením 1080p..."

Prosím, dohledáte mi ten čip, který akceleruje Flash Video?

Nebo - možná lépe - nechcete si nejdřív přečíst něco o tom, co napíšete? Stačilo by pár minut googlení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 11:18

Nějak nevidím problém - nVIDIA ION2 samozřejmě HD video i ve Flashi akceleruje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 12:12

Takto napsané je to správně ... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 29. 11. 2010 11:29

Nevím jak Vám, ale mně stačilo pár sekund pro zadání dotazu na Googlu.

http://www.nvidia.com/object/gpus_supporting_ad... ...

http://www.nvidia.com/object/adobe_flashplayer_... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 12:11

Akcelerují h264. Ne Adobe Flash Video.

http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_Video...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 02. 12. 2010 17:20

Nesmyslně slovíčkaříte, formát H.264 čip akceleruje již od uvedení, přesto Adobe flash video neakceleroval do doby verze 10.1. Opravdu si myslíte, že jste jediný, kdo ví, že je to jen kontejner?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 12. 2010 17:20

To není žádné slovíčkaření.. Taky neodpovíte na otázku co máte za počítač, že máte Windows XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 13:30

btw. vidíte, evidentně těch pár vteřin nestačí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 17:24

Takhle to bylo myšleno! Tak to potom ano - Flash Video bohužel zatím akcelerovat neumí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 10:05

Udělá žive.cz recenzi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 09:57

Jak si tohle může někdo koupit a podporovat tak parazity z Číny, kteří jsou schopni zplagiátořit i ojeté gumy na autě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 10:42

Bohuzel je vsechno z ciny, ale je pravdou ze koupi originalniho Apple(Ci jiny necinsky znacky) tem komousum nezustane alespon 100% tebou zaplacene castky...

Btw: Fakt nechapu tu d*menci zapadnich firem a statu. Nedavno jim napriklad Nemci prodali 2 ICE vlaky s tim ze si v pripade spokojenosti dokoupej dalsi. No dopadlo to tak, ze je rozebrali, okopcili a zacali stavet vlastni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 17:02

to je nic. znamy ma s tymto skusenosti. ked boli na montazi v cine, tak cinania stihli za noc (co sa neprecovalo) kompletne rozobrat stroj, vsetko zdokumentovat a poskaldat naspak. samozrejme to bolo poznat, lebo to treba znova nastavit. pecka bola, ked okopirovali aj nepouzivane diery, lebo to bola prva verzia a okopirovali aj nalepku vyrobcu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 21:38

Zajimave.

Slysel jsem kdysi takrka shodnou historku. Vcetne tech okopirovanych der z prototypu. Jen tam nefigurovali cinani a nejaky stroj z montaze, ale neco jako alfigraf ci co a rusaci pri nejake vystave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2010 07:44

Asi nějaká Urban Legend

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 09:16

A odkaz, kde byse dal koupit tenhle čongbuk by nebyl? Docela se mito líbí, pokud tam fakt je ten Mac OS, tak by to bylo luxusní....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 09:01

Me by spis zajimalo jak je to s tim os x,jak se jim podarilo hackintoshovat novy atomy,kexty na grafiku a pripadne

aktualizace...kluci sikovni :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 09:00

To je odporné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 09:55

Všemocná ruka trhu si s tím přece poradí ....

Pokud bude horší , MC$book se bát nemusí . Pokud se mu alespoň částečně vyrovná tak na Apple kálí Lajka . .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 08:18

Něco podobného už tady bylo: http://www.zive.cz/bleskovky/pozor-na-podvod... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 17:22

jo tomu parchantovi jsem psal par emailu z aukra, chtel za to 13 tisic ! sam to nakoupil za 5 ! mozna i min, jeste se neuveritelne vytacel ! displej to melo jen 1024*600 fuj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 07:52

To není žádná kopie, to je úplně jiný (a lepší) netbook!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 07:10

Kdyby se vám někomu povedlo ho dovézt dejte tady vědět. Za ty prachy skvělá věc i pro děti do školy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 02:22

Ja som zas videl macbook, ktory bol uplne rovnaky ako original len mal namiesto svietiaceho jablcka hrusku. Uz som sa ho aj nahladal po nete ale bezvysledne, ak by mi dal niekto link na nejaky cinsky obchod s takym niecim bol by som mu neuveritelne vdacny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 08:39

Přesně takový s hruškou byl v (před)posledním díle Dokonalého světa, každou středu na Nově. Ale vypadalo to jako samolepka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 01:58

premyslim o tom jako o blbosti na hrani - http://www.qingting.biz/index.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 08:12

Pokud budeš kupovat, dej vědět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 12:20

Psal jsem jim maila, tak jsem zvedav jestli odpovi :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 23:58

Dej mi taky vedet, co ti rekli, mohla by to bejt na hrani celkem sranda :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 01:05

môžete dodať link kde sa to dá prípadne reálne zakúpiť ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 01:07

aha tak pod tým "oficiálne prodáva" som si predstavoval niečo iné.... je to dosť mätúce :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 01:20

6iješ v pravěku nebo co..?

http://translate.google.com/translate...

Tohle mě zničilo... "Zda vám však případný balík vůbec dorazí a jestli bude obsahovat to co je na fotografiích, je však nutný risk"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2010 08:33

V čínských eshopech nakupuju běžně a nikdy se mi nestalo, že by přišlo něco jiného nebo vůbec nic (s výjimkou situací, kdy jsem objednal něco, co již neměli - pak mi bez problémů vrátili peníze). Osobně mám pocit, že s doručením z amerického Amazonu jsem měl větší problémy než se zbožím z Číny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 11:29

cinske eshopy su podstatne spolahlivejsie ako Slovenske (Ceske), VZDY mi prislo to co som si objednal. Dokonca vacsina ma zaruku na dobu dodania. Ak ti nepride zasielka napr. do 30 dni, vratia ti peniaze, ak vsak dorazi zasielka po termine a peniaze mas spat, mas tovar zadarmo. Cinsky predajca mi sam navrhol ze za vratene peniaze si mozem u neho objednat iny tovar, a ten oneskoreny si mam NECHAT, a dokonca sa este zato ospravedlnoval. Toto sa u nas zarucene stat nemoze :D !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 11:59

absolutni souhlas, stejne tak nemecke - u nas max alza ci czc.cz a i tam se nekd yclovek musi do krve pohadat

ja nakupuji bud v usa na ebay (od prodejcu anebo lidi, nemusi to byt ani eshop), pokud to chci jako nove a s perfektni zarukou a levne a u nas, tak to zakoupim v nemecku = maximalni spokojenost, u nas jen pevne disky v czc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor