Vysvětlí mi někdo (laicky prosím) kam se ty peníze poděly?Jestli to chápu dobře, tak vstup na burzu je nabídka podílu na společnosti ve formě akcií za určitý obnos peněz. Ty peníze se přeci nikam neztratí (třeba FB ve ztrátě není, jen má menší zisk než očekávaný), takže to, že akcie spadly o půlku znamená, že řekněme při výnosu 1 mld $ z akcií teď může firma zpět odkoupit své akcie za 500 mil $ a dalších 500 mil $ ve firmě zůstane. Opravte mě, jestli se mýlím, ale to, že bylo tolik lidí ochotno koupit akcie za takové peníze akorát znamená, že půjčili společnosti na mínus 50% úrok, což je snad pro tu firmu mimořádný úspěch, nebo se pletu?
akcie vyjadřují momentální hodnotu firmy, tzn, když si facebook při ipo stanovil svoji hodnotu a tím i cenu akcií na 100 miliard dolarů a ty akcie klesly o 50% tak facebook má nyní hodnotu 50 miliard dolaru, tedy aspoň podle investorů...akcie se neodvyjejí jen od zisku a obratu ale i podle výhledů, očekávání dobrých a špatných zpráv o firmě a podle makroekonomiky.
Facebook je strata casu, velka bublina, ludia sa tam nahrnuli a teraz sa to drzi iba vdaka tomu, ze ludia nepouzivaju ziadnu inu sluzbu pre komunikaciu a teda je tazko jednotlivcovi prejst na inu sluzbu, pretoze by prisiel o kontakt s ostatnymi. Poviem vam tak, ze keby tych par znamych co tam mam pouzivali inu sluzbu bez mihnutia oka mazem cely ucet na Facebooku. Pre mna je to uplne zbytocna sluzba, ktora mi prinasa iba stratu casu, webdeveloperom odporucam neimplementovat API facebooku do svojich webovych stranok, resp. implementovat viacej rozdielnych moznosti, aby mohol plnohodnotne vyuzivat ich stranky aj uzivatel, ktory nema ucet na facebooku. Nepodporujte umelo facebook pri zivote!
Jestliže je Facebook ztráta času, pak jsou ostatní sociální sítě (MySpace, Twitter, Google+,...) to samé.
Ano vsetko je strata casu, ked si porovnam pomer uzitocnych informacii a zvastov, ktorych tam nie je nudza, tak tam travim zbytocne vela casu nad totalnymi blbostami, nehovoriac o tom, ze dolezite informacie casto medzi tym zvastom clovek prehliadne. Ja vidim v socialnych sietach viacej negativ ako pozitiv.
Ano, všechno je to v podstatě jenom ztráta času...
Možná to srovnání s LinkedIn ukazuje, jaké informace mají v reálném životě významnější hodnotu a od toho se odvíjí i vývoj těch cen? Ale opravdu cenné informace v komunitních či sociálních sítích nejspíš nikdy nebudou. Jakmile by se tam dostaly, ztratily svou unikátnost, což by vedlo k poklesu jejich hodnoty a tím pádem i ceny. Ledaže by nějaký dobroděj je tam dal z hlouposti, nevědomosti anebo třeba pro šíření všeobecného dobra. Jejich tvůrce či vlastník by tím totiž přišel o možnost využít je jen pro vlastní prospěch, pokud by si je nedal před zveřejněním třeba patentovat?
Čo konkrétne to porovnanie facebooku a linkedin podľa teba hovorí o tom, ktoré informácie sú hodnotnejšie? Hodnota linkedin je 6x menšia oproti facebooku (60mld, 10mld) a rovnako aj počet užívateľov je zhruba 6x menší (850mil, 150mil).
Nezáleží na množství ale na kvalitě. Ten trend je celkem jasný - LinkedIn si cenu drží možná proto,že asi obsahuje nějaké hodnoty, za které je někdo ochotný platit. Ostatní jako facebook ztrácejí cenu, protože ty hodnoty, které nabízí, za tu cenu nejspíš nestojí? Ale jednou se ta cena Facebooku, Zyngy či Grouponu dostane na úroveň, která bude nějak korespondovat s reálnou hodnotou obsažených informací. Jen jestli to pak bude stačit na udržení provozu pro tolik uživatelů? 😉
jenom trdlo investuje svoje prachy do evidentne nadhodnocene firmy(facebook vstup) nebo neceho co evidentne nebude mit dlouheho trvani na vysluni - zinga nebo treba kdyby se rozhlodlo emitovat Wargaming treba (tam ted evidentne tezi z minima maximum a lidi drzi z poslednich sil)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.