Facebook zavede reklamy před videy stejně, jako to má YouTube

Facebook zavede reklamy před videy stejně, jako to má YouTube

Facebook aktuálně testuje reklamy spouštěné před videy u vybraných tvůrců, ale plánuje výrazné rozšíření. Nově se tak s tímto typem reklamy budeme setkávat na facebookových stránkách a ve vyhledávání. Tedy za předpokladu, že stránka a video splní dané parametry.

Část příjmů z reklam půjdou autorům, objevovat se budou ale pouze u takového obsahu, který není v rozporu s pravidly Facebooku. Nenajdete je tedy u „méně hodnotných“ videích nepřinášejících přidanou hodnotu uživatelům. Mezi ně patří například krátké smyčky či videa s minimálním pohybem.

Do budoucna se chce také zaměřit na stránky, které videa pouze přebírají a oproti zdroji je nijak či téměř vůbec neupravují. Ty by mohly dostávat mnohem méně peněz.

Existuje na Facebooku vůbec soukromí? Diskutovali jsme v týdnu Živě:

Píše se „videy“?

Zaujal vás tvar slova „videy“ v titulku? Je to zvláštní, ale přesto správné. Častěji se toto slovo píše s měkkým „i“ na konci, ale Ústav pro jazyk český povoluje obě varianty. Byli jsme sami zvědaví, zda si toho vůbec někdo všimne a v diskuze ukazuje, že ano. Tak upozornění na tuto zvláštnost přidáváme rovnou i sem. V diskuzi se můžete vyjádřit, který tvar se vám více líbí, ten pak budeme dále používat.

Diskuze (17) Další článek: Otevřená data

Témata článku: YouTube, Facebook, Reklama, Minimální pohyb, Stránka, Předpoklad, Typ reklamy, Facebooková stránka, Výrazné rozšíření, Část příjmů, Vybraný tvůrce

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů