Jiří Mareš
Jiří Mareš
15. 2. 2018 • 15:01

Je fakt, že Facebook se v současné podobě nedá využít jako zdroj informací a to kvůli nesmyslnému řazení příspěvků. Já osobně jsem si oblíbil Twitter, který ještě tak nějak řadí příspěvky chronologicky. Hlavně z mého oboru je tam hromada lidí, takže nemám nouzi o zajímavé příspěvky.

petrapetrapetra
15. 2. 2018 • 14:42

přidám další maso do mlínku... Když si chci přečíst komentáře, tak musím jak blbá klikat, aby se mi zobrazily všechny komenty.
Před nedávnem jsem dala kamrádovi pod komentáře odkaz na video a Fb mi poslal zprávu, že se jedná o spam i když to byl odkaz na youtube.
A hlavně to co mě nejvíš štve je to, že když mi někdo napíše tak už několikrát se mi stalo, že mi to došlo do složky ze spamem a nezobrazilo se mi, že mi někdo píše.
Úplně nesmyslný věci, takže ano aj si přeju, aby přišlo něco co bude fungovat a nebude mi diktovat co si můžu přečíst co můžu dát a co se mi zobrazí pokud někdo napíše :)

Jan-X-Stihomam
Jan-X-Stihomam
15. 2. 2018 • 12:19

Holt to Cukrberg se svojí arogancí a systematickým vytíráním zadnice s uživateli facebooku poněkud přehnal. A uživatelé "hlasují nohama".Je potěšující že mladá generace je natolik inteligentní že se sebou nenechá orat a vybírá si co je pro ni užitečné a co ne.
Horší zpráva je, že ty ostatní aplikace šmírují uživatele úplně stejně.

Peter Machala (Substance242)
Peter Machala (Substance242)
15. 2. 2018 • 11:51

Na Facebooku ma iritujú najmä dve veci:
- používatelia pridávajú veľmi málo svojho vlastného obsahu, nezaujímajú ma linky na youtube bez jediného slova,
- používatelia málo klikajú na moje originálne príspevky, pritom hocaké smradľavé decko ich má okamžite stovky. 😉

achileus0313
15. 2. 2018 • 4:20

Ať už je možné Facebook jakkoli modulovat, stále je to v základu proprietární služba podobně jako chatovací služby či jiné sociální sítě. A proprietární služby se mohou na nějaký čas stát hitem, ale nemají dlouhou budoucnost.

cleb
14. 2. 2018 • 22:56

A pamatujete si ještě na xchat?Samozřejmě že facebook jednou někdo sesadí. No a?

dnv
14. 2. 2018 • 17:44

všetko sa raz naplní na prasknutie,všetko sa raz preje a každá nová hračka prestane po čase baviť a zovšednie......

Anonymizovaný
14. 2. 2018 • 17:18

Všem nade mnou:Fakt jste tak hloupí, že jste nabyli dojmu, že se něco mění u sociálního projektu s 2x miliardou účtů, když nějaký ocas tvrdí, že letos ubude milion uživatelů?Fakt mám uvěřit, že vlastně komunikuji v éteru s naprostými blbci?

Jablečný Král (iOvce_)
Jablečný Král (iOvce_)
14. 2. 2018 • 16:15

Dává to smysl. Facebook se z "cool sítě" stává "seriozní sítí", kde si hlídá pravost jmen, korektnost vyjadřování, omezuje sdílení kdejakého obsahu...Čím to, že tohle mladým vadí? Tvl, mě to vadí taky a to jsem ze školy už pěkných pár let.

jmatus
jmatus
14. 2. 2018 • 14:57

Tak naštěstí každý virus jednou musí skončit. A ten sešup se bude dále zrychlovat, nakonec tam zůstanou jenom reklamožrouti!

Wratislav Tobola
14. 2. 2018 • 14:11

Je to stejné, jako se vším. Z počátku super projekt, který si získá snad každého uživatele. Postupem času to ale vedení společnosti přežene, začne do toho rvát mraky reklam, mraky nových zbytečných funkcí a začne přechod k jiné platformě.ICQ, Twitter, Skype, Aukro atd. jsou názorným příkladem.Však během posledních 2 let na zdi vidím jen reklamy a blbosti, které mě absolutně nezajímají. Místo statusů a fotek přátel vidím jen co kdo lajknul, kdo co okomentoval a možnost nastavení na vypnutí prostě není... S příchodem barviček se ze zdi stal nepřehledný cirkus a do toho ještě vestavěné online hry. A v neposlední řadě už z toho máme ještě druhé aukro... 😃

Názor byl 2× upraven, naposled 14. 2. 2018 14:17

Jonatan Sileny
14. 2. 2018 • 14:06

Je to jednoduche. Niekedy to bolo miesto, kde si ludia nalajkovali oblubene stranky a mali pekny prehlad o novinkach, co maju nove priatelia, proste taky vylepseny RSS feed, kde boli info, ktore ich zaujimali a mohli to hned komentovat.
Teraz je to kopec reklamy, nezobrazuje sa to, co ludi zaujima, ale to, co sa automat rozhodne, ze budu vidiet, kopec konspiracnych prispevkov, same odkazy na ine stranky s reklamou, nepravdive udalosti znamych (napr. oznacili nejaku stranku, pricom to nikdy neurobili...). To casom prestane ludi bavit a zacnu hladat alternativu, kde budu opat vidiet len to, co ich zaujima.

House_MD
14. 2. 2018 • 13:58

je to jednoduché - lidi pochopili, že co je jednou na internetu, to už tam navždycky zůstane. Navíc FB narostl do odporných rozměrů. Takže lidi dneska už nemají zájem nechat se špiclovat všema okolo (a věřte, že FB je po Google druhým místem, kam se zaměstnavatel na uchazeče dívá 😉). Prostě si lidi vyzkoušeli, nevyplatilo se jim to a tak na to kašlou...

buchtak
14. 2. 2018 • 13:55

Proc porad davate za priklad MySpace, ktere si tu svou "neznicitelnost" udrzelo opravdu dlouhe 3 roky... FB totalne dominuje socialnim sitim uz 10 let a vubec nic nenaznacuje v dohledne dobe jakoukoli zmenu. Byt ani facebook neni nesmrtelny, zadny "obrovsky problem" se rozhodne nerysuje, proste se ta sluzba bude jen prubezne menit a prirozene reagovat na vyvoj.

Nechic
14. 2. 2018 • 13:40

Pro mladé musí být ostrov, kde jim do toho nikdo starší a "zodpovědný" nekecá. Dřív to byl internet obecně, pak xchatové místnosti (nebo libko, lide u nás, v zahraničí MSN, reddit, myspace), pak ICQ, pro geeky IRC nebo pro hráče TeamSpeak a různé online hry. Pak to všechno zhltnul Facebook, s notnou averzí starších. Teď když tam je kdejaká babička a skrývání své aktivity je čím dál těžší, tak se musí poohlédnout dál.

dolph1888
dolph1888
14. 2. 2018 • 13:35

Vážně byl Mark tak naivní, že si myslel, jak mu ta ePavlač vydrží až do důchodu? Asi nám stárne také, čekal bych, že přijde s něčím novým. Já sám vím, co znamená, časem přijít o nápady, chuť do práce. Zavčas jsem provedl změnu, začal pracovat / bavit se v jiném oboru (a hlavně na sebe) a dobře jsem udělal. Mark přece může svůj projekt prodat, resp. přenechat většinu, a začít dělat něco jiného, třeba skutečně žít. Za pár let si stejně tak nemusí nikdo vzpomenout na Google, MS a další dnešní velikány. Kdo třeba ví, jak MS působil v letech 1990 - 94, firmička co má strach, jestli bude / nebude W95 terno. Dnes už chce za uživatele rozhodovat v OS, tam to dopracovala.

Pavel Steiner
14. 2. 2018 • 13:20

Toho jsem si taky všiml. A moc to nechápu. Člověk si konečně zvykne na pohodlný způsob jak kontaktovat a mít přehled o všech lidech co zná a najednou to mladým nevyhovuje a stěhují se někam jinam? 😃 Nejlepší je, když používají třeba Viber nebo WhatsApp místo toho aby normálně používali Facebook chat.
Že bych už stárnul? Nebo prostě mladí nechápu, že je lepší a pohodlnější komunikovat přes nástroj který má skoro každý než si to tříštit přes nějaké komunikační aplikace které má jen pár lidí.

Nedos.
14. 2. 2018 • 13:14

On není problém že uživatelé stárnou. Problém je že FB se hodí už jenom jako chatovací klient. Nebo prohlížeč nezajímavých reklam. Ale na reklamy asi dneska nikdo koukat nechce.

Určitě si přečtěte

Články odjinud