Facebook | Sociální sítě

Facebook se dál snaží prosadit Příběhy, umožnil v nich sdílet události

Příběhy, krátké příspěvky, které zmizí po 24 hodinách, jsou fenomén napříč sociálními sítěmi. Facebook na ně dlouhodobě tlačí a tento týden přišel s novinkou, která má jejich používání ještě zvýšit. Facebookové události lze nově sdílet jako Příběhy a zvát na ně tímto způsobem své kamarády.

Funkci umožní tlačítko sdílet, které existuje pod datem a časem události. Nabídne možnost „sdílet jako Příběh“. Po jeho odkliknutí se ukáže nabídka jako u klasického Příběhu, takže na obrázek můžete přidat nejrůznější texty a nálepky, kterými dodáte sdílenému obsahu kontext.

Novinka si dává za cíl s organizováním skutečně pomoci, autorovi události se proto po čase ukáže seznam přátel, kdo na událost sdílenou jako Příběh odpověděl. Následně s nimi umožní zahájit skupinový hovor.

Funkce se může zdát jako nevýznamná, má ale velký marketingový potenciál. Již nyní řada firem upozorňovala na akce skrze Příběhy, jen to musely dělat samy skrze samostatné obrázky. Nově mají nástroj, který jim to umožňuje přímo.

Miraya Berkeová, zakladatelka amerických festivalů Dessert Goals, například pro server Engadget prozradila, že sdílení v Příbězích se jí ukázalo jako nejefektivnější způsob propagace, díky kterému prodala nejvíce vstupenek.

Diskuze (1) Další článek: ELONOVINKY: Raketa Falcon vynesla robota, který přistane na Měsíci

Témata článku: , , , , , , , , , ,