Facebook se snaží získat zpět teenagery, kteří z něj utíkají. To se mu částečně podařilo s Instagramem, ve svém snažení ale nepolevuje. Představil teď aplikaci Lasso, která konkuruje populární službě TikTok (původně Musical.ly) na sdílení krátkých hudebních klipů.
Nová aplikace Lasso slouží pro sdílení krátkých „zábavných“ videí. Ta jsou, jak jinak, natáčená na výšku – podobně jako v případě IGTV. Hlavní doménou aplikace jsou nejrůznější filtry a efekty, přičemž mezi nejdůležitější patří možnost přidat hudbu. To je ostatně jedna ze zábav na konkurenční aplikaci TikTok, kdy uživatelé otevírají pusu a předstírají, že zpívají hity svých hudebních idolů.
Proti této aplikaci právě Facebook vyráží do boje a doufá, že se mu podaří něco podobného, jako se Snapchatem. Tomu ukradl nápad a podobu Stories, které jsou nyní mnohem populárnější na Instagramu a Facebooku, než ve své domovské aplikaci.
Lasso je dostupné pro Android i iOS, prozatím ale platí omezení pouze na USA.
Jak si zkrotit svůj Facebook?
Zdroj: Neowin