Pavelka IT amater
1. 10. 2013 • 22:50

Jakýmkoliv očním senzorům nedůvěřuji, nikdy nevíte, co vám přesně do oka vyzařuje, může být ten paprsek příliš silný a vypálí vám rohovku (viz. jako např. záření z Google brýlí). Ono stačí, když vám do očí večer září silné xenonové reflektory z limuzín a SUV na silnicích. Xenony by měli zákat, protože ničí oči protijedoucím řidičům. :-/Od té doby, co je na silnicích více aut s xenony se mi zhoršil zrak o 2 dioptrie, ale jenom u levého oka, kde potkávám ty xenonové auta, pravým okem koukám na kraj silnice, tam záření není a na pravém oku mám zrak výborný jako orel - to je jasný důkaz a EU by měla zakázat xenonové světlomety alespoň v Evropě 🙁

Názor byl 3× upraven, naposled 1. 10. 2013 22:57

Adam Bajer (adambajer)
25. 9. 2013 • 13:07

http://www.cameramouse.org/...
http://www.camspace.com/...

Názor byl 1× upraven, naposled 25. 9. 2013 13:09

vladislavpokorny
25. 9. 2013 • 12:03

No, mohla by se přemisťovat reklama podle toho, kam se díváme, abychom jí měli stále před očima 😀

Ondřej Bouda
25. 9. 2013 • 10:02

Akorát na gesta typu pinch to zoom bude nutné absolvovat speciální kurz šilhání :)

sheppi
25. 9. 2013 • 9:18

Hmm, scrollování pohybem očí si dokážu představit, ale když mrknu, zhasne se mi displej? 😀

Ondřej Zástěra (andrewz)
Ondřej Zástěra (andrewz)
25. 9. 2013 • 7:57

Pro postižené jedince nebo jako gimmick je to fajn, ale praktický přínos je dost sporný. Jsem spíš zastánce evoluce než podobných "revolučních" řešení. http://youtu.be/hjXvXRzpwN8... Předpokládám, že si tvůrci Eye Tribe zaplatili za použití patentu Applu ohledně pojetí promo videí. Jinak bych to viděl na žalobičku. 🙂

Názor byl 1× upraven, naposled 25. 9. 2013 07:59

Josef Beneš
25. 9. 2013 • 5:50

pokud ten tobi neni vyrazne presnejsi, nesnima ve vetsim prostroru nebo tak neco, tak si s tou cenou pekne nadelali do kalhot...

Určitě si přečtěte

Články odjinud