Extrémní jízda: recenze sestavy s Pentium 4 HT Extreme Edition

Diskuze čtenářů k článku

ferda  |  26. 10. 2003 13:49

Je hezke, ze se dale reklama firmam - kazdopadne zive.cz to s tou reklamou pro AutoCont opravdu prehnalo. Vnitrek Casu je hrozny HUMUS a je videt, ze v zive.cz snad neni jediny clovek, ktery kdy videl EFEKTIVNE smontovany PC. Firem, kt. dokazi mnohem lepe smontovat PC je v CR opravdu jen par. Vynikajicim ryze ceskym Gigantem se muzou pochlubit PC od fy LEVI (www.levi.cz, www.lynx.cz) snadno se lze presvedcit, ze recenzovana sestava od AutoContu co se montovani tyce jim nesaha ani po kotniky - nechapu, jak se tim jeste muzou chlubit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  27. 10. 2003 01:38

mna to stale nepresvedcilo, preco by som mal menit svoj nazor, ze tie kable su v pohode, nebrania prietoku vzduchu a to je HLAVNE, alebo mas iny dovod preco by maly vyzerat tak ci onak? podotykam ze tento case NEMA okno a fory typu ze "tak by to malo byt" si nechaj ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wikina  |  27. 10. 2003 10:08

No, uz te vidim, jak treba kupujes auto. Z venku nadupanej stroj, na papire samy maximalni hodnoty vykonu, kroutivej moment, rychlost...nakonec, je to od svetoznamy firmy, ze. Pak otevres kapotu, v ktere neni teda zrovna radeji sklo, a....TOHLE!!!. Ja bych do takovyho auta NESEDL! natoz abych si ho koupil. To bych mel sverit zivot (nebo data) necemu, co vypada takhle?

A o tom braneni vzduchu, myslis, ze kamion stojici uprostred dalnice nebrani provozu?

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  22. 10. 2003 18:34


...a ta l3 cache nema; p4HT EE je gallatin; (!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  22. 10. 2003 20:06

to je preklep, uznavam, ale jadro gallatin je cosi uuupllne ine
http://www.tomshardware.com/cpu/20030923/images/ueberblick_intel.gif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  23. 10. 2003 02:33

nene ja tvrdiim ze je to gallatin

http://users.erols.com/chare/786.htm

a ne jenom kvuli tomuto zdroji; cetl jsem to na vice mistech a je to taky logicke...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  26. 10. 2003 17:58

Proc cerpate ze zdroju, kt jsou jen z dalsi ruky (Nic proti Tom`s hard....) co takhle jednoduse www.intel.com kouknete se poradne - sestava od AutoContu, reps. jadro onoho procesoru se nazyva Prestonia a L3 Cache ma!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  27. 10. 2003 01:35

ako som uz povedal, chybicka sklonovania ;) a ja tomovi zvecsa verim, tak som to neriesil dalej v datasheetoch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  05. 11. 2003 19:25

no to by me zajimalo co je teda podle vas gallatin; kdyz je to podle vas uplne ine...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  05. 11. 2003 19:38

gallatin je jadro pouzivane v procesoroch xeon ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  05. 11. 2003 21:32

no vsak; rikal sem opak?

prestonia se podle vas pouziva kde? ;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Masírka  |  22. 10. 2003 00:31

Pche - za pulku bych postavil vykonnejsi masinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  21. 10. 2003 22:04

Nazev "Integra" u mne vzity jako nazev pracovnich stanic. Bohuzel bejvavalo....

Pracovni stanici za 100000,-Kc bych postavil lip a bude tam:
2xCPU+SCSI Ultra320+patricna videokarta na patricne aplikace + bych se urcite vesel na 19" a lepsi obrazovku z japonske provenience

Jestli to ma byt "herni delo",tak bych souhlasil s vga od ATI a poradne doresene BEZHLUCNE chlazeni vcetne lepsiho umisteni kabelu! Co takhle tam dat kulate kabely na IDE mechaniky? (palicky,dvd....)

A vubec,takovy kraval bych si nekoupil, byt by tam byla Audigy2 - te je tam skoda,kdyz to ani neodhlucnili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nobody  |  21. 10. 2003 10:20

Tenhle počítač je pro srandu králíkům. Posbírat ty aktuálně nejlepší komponenty bez ohledu na cenu a přínos pro sestavu a nacpat je do skříně spolu s neprodejným vzorkem procesoru a vadným zdrojem umí každý blb, který na to má cca 100 000 Kč (můj odhad ceny téhle sestavy) a přístup k předprodejním vzorkům Intelu. Provedení je naprosto odporné. Když už chce AT oslnit, má si na tom dát alespoň záležet a slušně poskládat (profíkem, ne na běžné lince jako všechny ostatní PC) a hlavně OTESTOVAT před jakoukoliv zápůjčkou médiím sestavu, která nejen že bude zajímavá, ale bude možno ji dodávat sériově a vše v ní bude fungovat jak má.

A co se týče humbuku kolem FOX PC, na ten je pan Konvalina machr (viz. další zvěřinec - Leo, Lynx). Chtěl bych ale vidět jak bude vypadat hospodářský výsledek jeho firmy za rok či dva touhle dobou (pokud ještě bude mezi námi) a věřím, že se nebude stydět zařadit do IDG TOP100 ITC firem v ČR. Výrobou pár desítek kusů PC díru do světa neudělá, byť musím uznat, že jsou slušně navržená a poměrně výkonná, díval jsem se na ně na Invexu. Jejich zpracování je excelentní, jen aby vydrželo i sériovou výrobu (stejně jako výše - pár reklamních kusů není problém udělat, ať už ze zcela nových komponent nebo precizním provedením - sériová výroba kvalitních PC za rozumnou cenu je však jiná otázka). Mimochodem, na začínající firmu to byl dost odvážný počin nasekat tolik PC a vystavit je na Invexu a pokud mu neshnijí na skladě, bude rád když je prodá za cenu komponent (i když je fakt, že tohle mohutně dotovalo AMD, není nad osobní vazby, to pak může jít sebelepší projekt do háje a vítězí známosti).

V ČR je celá spousta firem kompletujících PC a zakládají si na třech extrémech: extrémně nízká cena nebo extrémně široká nabídka modelů nebo extrémní výjimečnost (komponentami nebo provedením). Když se na to tak dívám, největší šanci s masovou výrobou asi mají levní výrobci a ti, kteří mají opravdu široké portfolio. Třetí skupinka je odsouzena paběrkovat na okraji hlavního proudu.

Já osobně jsem si vždy nakoupil komponenty a postavil si PC podle sebe v kvalitě, která mi vyhovuje a odpovídá vynaloženému času. Uznávám ale, že ne každý na to má čas, zkušenosti nebo komponenty za rozumnou cenu.

Tak, flamewar je zahájen, těším se na vaše rozhořčené příspěvky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  21. 10. 2003 10:38

mas trochu aj pravdu ze tento pocitac je vystrelok mody, pozbierany z najlepsich dostupnych komponentov, inzinierskej vzorky intelu a to vsetko za nekrestanske peniaze, na druhu stranu je hooodne vykonny, s plnou vybavou. Spracovanie je na dobrej urovni, aj ked kable posobia fakt neusporiadane, prudeniu vzduchu nebrania, a kedze case nema okno nikomu by to bezne ani nevadilo ;) na zostave je ale trochu poznat ze je sita horucou ihlou, napriklad chybny zdroj, lacne vetraky ...

adFOX: tiez pravda, sice ponukaju vynimocne zostavy spracovanim aj vykonom s prepracovanym image, ale buducnost tejto firmy je aspon v Ceskych podmienkach otazna ...

adUrobSiSam: to je sice pekne, ale takto si to spravi iba profik, resp. clovek co uz o tom nieco vie, ale aj taky casto siahnu po zostavach napr. aj od AutoContu, pretoze ponukaju zaruku a servis.

MadCap

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koala  |  21. 10. 2003 10:46

Ja to delam take tak, i kdyz jsem uz nekolikrat uvazoval nad solidni sestavou, kde dostanu za vyssi cenu ale take nejake sluzby, jako servis apod. Zatim mne ovsem nic nevypeklo, nastesti, stejne je na dily zaruka a moje zkusensti jsou takove, ze potrebuji na pocitaci delat, ne nekoho prosit, zda by mi s tim neco neudelal. Takze asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fotr  |  21. 10. 2003 15:12

no já osobně bych dal přednost firmě, kde mi zaručí reklamaci na počkání;

což samozřejmě často vzhledem k velkoskladům a autorizovaným servisům není možné, ale je možné, aby mi do mého PC na počkání dočasně strčili obdobný díl a já mohl na něm pracovat, poté výměna za reklamovaný díl, opět na počkání;

 

pěkný vnitřek počítače je fajn, ale ještě lepší je nebýt nucen se v tom hrabat

navíc nejdříve investovat peníze do tichého chlazení, potom dát na bok průhlednou stěnu, potom si to postavit na stůl, aby ta průhledná stěna byla vidět, tedy zároveň co nejbíže uším, ničím neodstíněné, to mi přijde no...   neefektivní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  21. 10. 2003 16:25

Proto k vazne praci pouzivam notebook Dell!
(Servis 3 roky - NBD tj. Dalsi pracovni den! - Pocitac druhy pracovni den opravi tak, aby fungoval, i kdyby ho meli cely vymenit!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  21. 10. 2003 17:35

Dell i tady, ale ma to jeden hacek: a to ten, ze jen ja osobne jsem byl nucen jejich servisu (spis firmy getronics) vyuzit uz nekolik krat - bohuzel. spravne fuguje az treti combo cdrw/dvd mechanika, ted me ceka vymena bud obalu nebo vetracku, kolega mel menenou zakladni desku 2x, grafickou kartu asi 4x. pokud ma nekdo namitky k levnym smejdum, jsou to latitude 840 stare cca rok v nejvyssi mozne vybave (s vyjimkou 64 MB na grafarne). takze pokud chete seriozni praci misto volani na support a cekani byt jen do 'next business day', radsi se dellum (konkretne latitude 840tkam) vyhnete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fotr  |  21. 10. 2003 20:13

fajn, no já měl na mysli něco stolního; navíc u DELLu jsem ještě neviděl vyváženou mašinu za přiměřené peníze; to je buď cosi s GHz "nabušeným" Celeronem, malou pamětí a integrovanou grafikou "kancelářské PC", nebo nabušený procesor, malá paměť, grafika výběhová s přívlastkem 4 "domácí počítač", nebo grafickou víceprocesorovou stanici nad 100 000 bez DPH; to vše sestaveno na lince Foxtron

já měl na mysli firmu, kde mi to sestaví dle vlastního výběru a dají záruku opravy na počkání za nějaký poplatek, řekněme na 3-4 roky; což by nebylo pro tu firmu zas takové zatížení, něco stejně musí mít skladem a ten díl, co by zapůjčili by mohl být i horší než původní...

no něco, aby to fungovalo, ne jako třeba Mironet, aby to nebyla jen slibotechna o bezplatné zápujčce po dobu opravy, držení 95% sortimentu skladem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  21. 10. 2003 21:50

Zdravím. Mno. Ono těch firem kde vám udělají reklamaci na počkání ať jde o jakýkoli komponent moc není. U nás se snažím alespoň koncovým zákazníkům řešit reklamace co nejrychleji a pokud jde o věc běžně dostupnou a skladem, pak přímo na místě. Problém je ale v našich zkurvených zákonech kdy koncákovi firma musí dát na nový komponent novou záruku, ale firmě už novou záruku nikdo nedá a pak firma na reklamacích jde do kytek. Proto je třeba kompromis. reklamace řešit co nejrychleji, ale s rozumným přístupem vzhledem k vlastní firmě a to je myslím ta zlatá střední cesta. Myslím že kvůli pár dnům, nebo max. dvěma týdnům se nikdo kvůli PC nepo... a pokud je to firemní PC, tak tam si to řeší správci a mění to zaměstnancům na místě a reklamace se stejně řeší standardně ... Toš tak :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vicious  |  22. 10. 2003 06:43

dell inspiron 600m.1.4GHz Pentium M.512MB DDRAM.64MB Ati Mobility 9000.40GB HDD 5400rpm.14"SXGA+(1400x1050)

vaha cca 4.9lb (2.4kg).vydrz baterie cca 4.5h => cca $1400

 

vyvazena zostava za rozumnu cenu

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrX  |  21. 10. 2003 16:55

No ATC prostě vyrábí spotřební PC a mezi nima nabízí "něco nadupanejšího" jiné formy se zaměřujíí na "vytuněné" PC. Je to stejné jako auta - běžné automobilky vyrábí spotřební vozy a kvalitní tuningové firmy upraví ročně jen pár vozů. Každej si musí najít své místo na trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghx  |  21. 10. 2003 18:41

problem je ze nenabizi, ten clanek by se spis mel jmenovat ukazujeme vam jak vykony pocitac by se dnes mozna dal udelat. s podnadpisem za premrstene penize s procesorem ktery se nevyrabi.. je to stejne k nicemu jako vysledky porovnani u Toma kdyz vysel A64FX... ten si koupis, tohle ne. Stejne se da vykladat jo, az budou nove athlony (prescotty, K9 a vim ja co jeste :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Konvalina  |  21. 10. 2003 23:20

Mr. Nobody, musím uznat, že celkem fundovaný pohled na věc, ale s několika výhradami.

1. dotování PC FOX na Invexu ze strany AMD - FOX COMPUTERS s.r.o. je oficiálním partnerem AMD (Official channel partner) a jako takový má přímou podporu AMD, stejně jako zákazníci, kteří od FOXe nakoupí. Osobní vazby mohou být, ale platí zde jasná pravidla a pokud máte "sebelepší" projekt, pak nevidím důvod, proč by vás AMD nepodpořilo.

2. extrémně nízkou cenou se snaží prorazit assembleři v hyper/super marketech či diskontech, ale podle mého názoru je nemožné dlouhodobě úspěšně kombinovat prodej do řetězců s dealerským prodejem. Dealer bude vždy v nevýhodě, protože na dotované ceny nedosáhne a servisu se nedočká.

3. i paběrkování na okraji hlavního proudu (pokud se tímto stane prodej do řetězců) má svůj půvab a rozhodně má FOX ambici nabízet mnohem lepší počítače než je tzv. mainstream resp. počítače typu "white box".

4. díky za pochvalu, cítím se skvěle jako mistr humbuku, zvlášť když vidím, jak se mým "dětem " dobře daří. Jenom nechápu, proč bych neměl mít právo začít s novým projektem který mě více vyhovuje a kde mám více svobody, která mé mentalitě vyhovuje více, než manažerská práce pro velkou firmu. Mimochodem, o motivech a důvodech  založení FOX Computers s.r.o. jsem se vyjádřil obsáhle v článku : http://www.svethardware.cz/disc.jsp?doc=N551382B37A437591C1256DAD00386609

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
statistik  |  21. 10. 2003 09:39

A co takhle vodní chlazení?? Žádné hlučné větráky, jen šepot akvarijního čerpadílka......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  21. 10. 2003 09:46

no to je sice pekne, ale este som nevidel komercne predavanu zostavu z vodnym chladenim ... nikto si nezobere na triko problemy a rizika s tym spojene, nutna udrzba a podobne, inak chladenie je ok az na hlucnost ... co vodnik tiez prave tichy byt nemusi !

MadCap

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  21. 10. 2003 14:49

na invexu pred pavilonem Z bylo u toho bazenu vystavene P4 HT EE s vodnim chlazenim, v poradne bedne, od proca, to je teprve pocitac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  21. 10. 2003 15:49

ano toto pc som videl, ale netvrdil by som ze ta karta z vodnym chladenim je nejake terno, a ta bedna IMHO nestala za nic, doska bola Intel a zvukovka bola integrovana tusim ... takze tak, este viac narychlo ako tato zostavicka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arim  |  21. 10. 2003 16:27

Jo presne tak, vodni chlazeni mela akorat ta grafika, byla to nVidia, a celej PC byl jenom tak poskladanej, aby bylo videt ze P4 EE funguje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  22. 10. 2003 15:18

vzbud se to byl gainward s vodnim chlazenim ve standartu (ganwardy jsou "urcene" pro pretaktovavani)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cooler  |  22. 10. 2003 15:21

voda je shit.

Radsi by mel nekdo prijit s peltierovym chlazenim.

Za takovou case bych klidne par litriku navic (pokud by jich teda nebylo prilis moc) vycvakl. A stacilo by jenom chlazeni zdroje - ten zbytek uz neni problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pooh Bear  |  22. 10. 2003 22:25

A Peltier se chladit jako nemusí jo? Co tady blábolíš lamo, když dáš na CPU Peltiera a nebudeš z něj odvádět teplo co vyblije na druhý straně (na todlenc je právě voda svatá) tak si moc dlouho nezapočitáš. Navíc si nějak pozapoměl dodat příkon Peltierů, když dáš jeden na CPU, možná na RAMky, další na grafiku a ať nežeru tak eště na čipset a nějakym způsobem třeba eště na disk tak to abys namontoval eště jeden zdroj. Takže né že voda je shit ale "Cooler" (to jako ty) je shit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamil  |  21. 10. 2003 09:04

Příspěvek smazán. Redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pochy  |  21. 10. 2003 08:53

tak jsem prave koukal na moji stranku http://www.poce.cz/bench/default2001.asp , kde delaj lidi v 3dmarku 18300 bodu na sestave ktera bude prinejmensim za polovicni penize , nez je tato. :)
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  21. 10. 2003 08:40

Naco Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinium. Stejně slyšíte akorát Vrrrrrrr od turbovětráků - leda že byste repráky nakouřili na MAX.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  21. 10. 2003 08:28

Tohle uz se da koupit? Od kdy a za kolik? Ne ze bych ho chtel, ale jen me to zajima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  21. 10. 2003 08:32

tedy jeste dodatek, provedeni toho pocitace je HUMUS, takle by to nesplacala snad ani 8leta skolacka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  21. 10. 2003 08:52

Co je na nem tak spatneho? Pis. ZAijma me to. "Provedení toho pocitace je HUMUS...." je výkrik do tmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prase Bobik  |  21. 10. 2003 17:14

Boze chlape, copak ty nevidis tu desivou zmet kabelu ? To je prece ultra mega super prasarna, to si s tim nemohli dat alespon trochu praci ? Takovouhle prasarnu by prece nemela vypustit ani takova radoby znacka, jako je Autocont !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  21. 10. 2003 19:54

hm je sice pravda ze ta zmotanica kablov je chaoticka, ale v podstate to vobec nevadi prietoku vzduchu a to je hlavne, cize kym by si to nerozhodil (co ako zakaznik nemozes kvoli pecati) tak by si si pochvaloval ako vyborne to chladi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  22. 10. 2003 08:22

JAkou prasárnu? KAbely od napájení jsou pěkně v jednom místě, nekývou se, nemůžou vypadnout. Pokud tam máš nějaký IDE kabel, tak jsou taky posvazované. Co si stěžuješ? Svůj počítač v době záruky vevnitř neuvidíš, takže tě takovéhle věci nemusí vzrušovat. Proudění to nebrání. Prostě paráda. A co se týče schovávání  napájecích kabelů jistých nejmenovaných firem, tak řešit něco takového prodlužkama.... už ti někdy zoxidovaly napájecí kontakty? Třeba u HP se to stává celkem často. MImo jiné bych chtěl vidět, jak to uděláš ty. Hrozně by mě zajímalo tvoje řešení.  A taky nechápu někoho, kdo si dá do Case zářivečky a kabýlky si pěkně srovná ke stěně, aby mu to zařezávalo. To je úchylka. CAse stejně musí být kvůli proudění vzduchu zavřený, pokud by jsi tam měl plexi kryt, tak ten stejně za chvíli nebude průhlednej a už tě vidím jak leštíš každou sobotu počítač. Mimo jiné já mám PC pod stolem a jsem rád že nezavazí. Ještě aby mi tam něco svítilo, to by mě mohlo ohrát. Je to absolutně zybtečná věc, která je akorát pro blázny, co si domů vodí návštěvy, aby jim ukazovali počítač jak jim pěkně svítí. :0)) Když už si pozvu návštěvu, tak určitě né kvůli tomu, aby jsme celej večer seděli a pozorovali, jak se pěkně motají větráčky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prase Bobik  |  22. 10. 2003 09:16

No kdyz uz te zajima moje reseni, tak jsem se podival dovnitr, abych se mohl podelit o to, jak vypada trocha "stabni kultury" - takze 1. vetev vede od zdroje do DVD, CD-RW, FDD a druha do HDD1, HDD2 a grafiky. That's all. Samozrejme 2 ATA kabely rozrezane a svazane gumickami. Vsechno nezapojene je schovane mezi zadni stenu a krabicku na HDD. Kabely jsou natazene od zdroje primo tam, kam je potreba, nikde nic neprebejva, nic neplanda, nic neni potreba svazovat do takovejch desnejch chomacu dratu a samozrejme nic nebrani pruchodu vzduchu.
Jinak samozrejme se bezne do pocitace taky nedivam, ale mam proste rad, kdyz jsou veci slusne udelane i tam, kam neni na prvni pohled videt. A pokud to firma udela takhle prasecky jenom proto, ze tam neni na prvni pohled videt, jak se muzu spolehnout na to, ze neudelala prasecky i dalsi veci, na ktere neni na videt (ovladace, nastaveni biosu, atd) ? Proste ty chumle dratu uvnitr vypovidaji o jejich pristupu ke stavbe pocitacu - kaslem na to, stejne je to zaplombovany a nikdo to nevidi. A naky ovladace ? Hlavne ze to de zapnout, ty blbci co to vod nas koupej stejne nic nepoznaj ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  22. 10. 2003 10:50

Není to prasácky. Je to podle ISO.

Divil by jste se, ale chtěl jsem si u nich nechat postavit PC podle mého přání, ale nechtěli mi ho vyrobit, protože tyhle součástky nemají dostatečně odzkoušené. JInak k těm ovladačů. Ovladače na zařízení které máte v PC jsou na disku. Při instalaci OS z dodaného CD se nahrají na disk z5. Další zařízení, které by jste si chtěl přidat (přes plombu??) ovladače mít bude svoje vlastní. BIOS je tovární default podle použitých dílů. PC prochází výstupní kontrolou (zase to ISO). KAždý počítač projde (teda měl by projít, pokud na něho nespěcháte) zahořením. Pokud máte s PC problém, tak na něho máte záruku a co se týče servisu, tak je clekem slušný. (Bohužel to asi záleží pobočka od pobočky, ale třeba v místě mého bydliště jsou celkem slušní a rychlí.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  22. 10. 2003 10:58

njn, vsetko pekne a asi aj pravda, ale tento kusok zjavne zahorenim nepresiel, ale da sa to pochopit ... skoda tej hrubky zo zdrojom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prase Bobik  |  22. 10. 2003 12:06

Nedavno jsem byl navstivit pritele, ktery je stastnym majitelem pocitace "znacky" AutoCont, jiste zahoreneho a prosleho vystupni kontrolou. Bohuzel se mu zdal nejak pomaly ve srovnani s podobnym, ktery si koupil jeho znamy v jine firme. Takze jsem mu prenastavil pameti z 266 na 333 (nechapu, proc tam dali 333 a provozovali to na 266, asi se jim nechtelo lezt do BIOSu), nainstaloval jsem nove ovladace zakladni desky - byly tam ty defaultni Microsofti, nove ovladace grafiky - sam jiste vite, jak pouzitelne jsou ty na CD, povolil jsem UltraDMA na discich - to fakt nebylo !!! a - zlaty hreb - pridal 1 ATA kabel, aby HDD a CD-ROM byly zvlast !!! - neskutecny, ze se nestydej (pocitac nebyl zaplombovany). Ten clovek ma navic doma slusny zesilovac a reproduktory, takze si do pocitace nechal dat SB Audigy 2 za cca 3500 Kc. A oni se nestydeli mu takovouhle zvukovku propojit s CD audio kablikem. Nedavno jsem shanel pro sebe digitalni kablik a v AutoContu ! my ho dali zadara - kdyz je to tak bezcenna vec, proc ho probuh nemuzou pouzit na pripojeni zvukovky za 3500, to fakt nechapu.
Abych to shrnul, kdyz jsem skoncil, tak pocitac nabootoval do Win2000 za 40 s misto za 1 min 10 s, v 3DMarku2001 bylo 8900 bodu misto 5700 a po poslechnuti audio CD pritel konstatoval, ze v te krabicce muselo byt nejake jine CD nez den predtim . Ani jeden z tech mych zasahu pritom nebylo nic, co by nemohl udelat technik v AutoContu pri montazi a instalaci - kdyby ovsem nespolehal na to, ze to prece "neni videt". Navic je jasne, ze ani jeden ze mnou odstranenych problemu neni duvod, proc by pocitac nemohl projit zahorenim a vystupni kontrolou - vzdyt to prece "neni videt". Proto me tolik rozciluje, kdyz se neco neudela poradne protoze to prece neni videt, at uz jsou to draty smotany do jednoho klubka, nebo odflaknuta instalace (coz spolu myslim souvisi).
Jinak co se tyce toho, ze Vam nechteli postavit pocitac z Vami vybranych soucastek, nemohlo to byt spis proto, ze se chteli zbavit jinych ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jim  |  22. 10. 2003 18:41

To ses asi trochu spletl, pocitace od AC bereme jiz hodne dlouho a cdrom a hdd nidky nebyly na jednom kabelu. Dalsi veci nebudu ani komentovat, ten pc nejspise byl sestaven na nektere pobocce a ne v ATC. Jinak jeste se nam nestalo, ze by nebyl pc zaplombovan. I kdyz chlapci ze zdejsi pobocky na porusene plomby nekoukaji, zaruku uznavaji, pokud neni dil nejak viditelne poskozen....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prase Bobik  |  22. 10. 2003 20:44

To jsem se nespletl, fakt me to totalne dostalo. Ja nevim, kde ten pocitac byl sestavenej, byl to proste AC z prodejny AC. Nicmene samozrejme netvrdim, ze to tak musi byt vsude - je to proste o lidech co to tam delaj. Nicmene ja bych nakup pocitace od AC nerisknul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  26. 10. 2003 13:57

Podle ISO - nejsi vadnej? Skladal jsi nekdy PC? Ja jsem jich poskladal cca pres 2 000 pro jednu velmi dobrou firmu (asi Ti doslo, ze AutoCont to rozhodne nebyl !!!) Jestli chces vedet www stranku, koukni se na muj dalsi prispevek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  21. 10. 2003 12:55

Cena je 103 000,- . Je to údaj z PC Worldu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reggy  |  21. 10. 2003 07:59

Myslim ze panove ze spolecnosti Autocont  oceni chvalu ze strany pana redaktora N nejakou tou peknou reklamou na zive , ale myslim ze zcela urcite se v cechach da koupit mnohem lepsi pocitac . Koukal jsem na porovnani testu a FX-51 od FOXU je mnohem lepsi po vsech strankach http://www.svethardware.cz/art.jsp?doc=B946D04C30142F4BC1256DAA00562365 . O zpracovani celeho pocitace nemluvim , protoze pri pohledu do nitra sestavy od Autocontu se mi chce blit !!!! Je to ostuda ze v CR je tak malo firem , ktere dokazou opravdu kvalitne postavit pocitac. Dobry pocitac se u vetsiny ceskych firem = narvat dovnitr co nejvykonejsi komponenty , zaplacat sloty nesmyslnejma kartama aby pocitac vypadal co nejnadupaneji a vsechno to namackat do co nejlevnejsi a nejskaredejsi case. Myslim , ze pri vyrobe tohoto pocitace ze se nejaka baba na vyrobni lince autocontu v Ostrave fakt zapotila. Nez jsem videl pocitace od FOXU ( Invex ) myslel jsem si ze zadna takova firma v CR neexistuje a ze skutecny " fajsmekr " si musi stavet pocitac sam , ale myslim ze to je prvni firma v CR u ktere bych si bez mrknuti oka koupil pocitac . Jeste ze tady neni napsana cena za tuhle hruzu . Zajimalo by me jak by P4 EE postavili u FOXU a pak udelat prime porovnani . Myslim , ze by Autocont zmizel v propadlisti dejin .  Pane Konvalino , nechcete to zkusit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Konvalina  |  21. 10. 2003 08:15

Milý Reggy,

díky za uznání. Myslím, že jste přesně vystihl, proč jsme založili FOXe. Chceme nabízet takové počítače, které bychom si koupili i my. Je jasné, že nikdy nebudeme konkurencí pro velkovýrobce, nebudeme prodávat do hypermarketů a nebudeme počítače sekat jak Baťa cvičky. Já bych samozřejmě chtěl ukázat všem, že umíme postavit počítače s Intelem, ale ten se radši soustředí na žabomyší války s personifikovanou konkurencí a tak asi koupíme procesory a počítač představíme. Otázkou je kde, co na to živě ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap  |  21. 10. 2003 09:17

hm, tak to som si akosi nevsimol, ze fox computers je firma z ciech, formulacia by sa zmenila na jeden z najvykonnejsich ;) ... btw skoro presne tak ako komp od FOX, co testovali vsade mozne v cechach, vypadal nejaky aj na zahranicnom webe .... neinspirovali ste sa niekde nahodou?

MadCap

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  21. 10. 2003 08:39

Co se ti na nem nelibi? Vsechny kabely mas posvazovany a do toho pocitace se stejne nepodivas, protoze ma na sobe plombu. TAkze zadna krec. Neni nejnadupanejsi. Mohl by byt mnohem lepsi. TAhle Integra je celkem obyc. :0)))
Mimo jine zapominas, ze si s takovymhle pocitacem u takovehle firmy kupujes taky sluzby. A to celkem dobry sluzby. :0)) To je vec, ktera u spoousty firem, ktere stavi podpbne pocitace mnohem levneji neexistuje. :0(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arim  |  21. 10. 2003 16:20

Sluzby !? a jeste k tomu dobry sluzby !!?? u Autocontu, no tak to asi ne, uz tech smejdu co si nevidi do huby bych is nekoupil uz ani mys. P.S.: Mluvim z vlastni zkusenosti s radoby firmou autocont ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  21. 10. 2003 16:34

A copak ti provedli tak strašného. Vyplač se tu, to ti pomůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrX  |  21. 10. 2003 16:50

Názor na Autocont ?  Kupujeme u nich PC pro běžné kancel. použití - sestavy celkem vyvážené, zatím bezproblémové - všechno je o lidech - v dosahu mám dvě pobočky jedna - ochotní lidé - vyjdou vstříc a na nic si nehrajou - ta druhá - Arogantní myšlení typu "My jsme AUTOCONT - MY JSME NEJLEPŠÍ a všichni kolem padněte na prdel" apod. arogance sama - tam mě už neuvidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hey  |  21. 10. 2003 10:31

Co se Ti na tom PC nezda? Co je tam na bliti? Ja jsem z branze, mne se libi moc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prase Bobik  |  21. 10. 2003 17:06

A libej se ti i ty kabely uvnitr ? Ja mam v kompu 2 HDD, FDD, DVD, CD-RW a rozhodne kvuli tomu nemam takovou silenou, neprehlednou, proste totalne praseckou zmet kabelu jako je v tomhle. Copak ty prebytecny kabely nemuzou alespon zastrkat mezi zadni stenu a mechaniky ? Videls nekdy vnitrek nejakeho opravdu znackoveho pocitace, napr. IBM ? Tohle je fakt hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RM  |  21. 10. 2003 11:53

Ahoj

Ma ten Fox nejake www stranky?

Dik Radim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FOX  |  21. 10. 2003 14:53
fotr  |  21. 10. 2003 21:13

tak jsem se podíval do reklamačního řádu:

g) U počítačových sestav je odběratel povinen lokalizovat závadu tak, že uplatní reklamaci pouze na vadný díl počítače

někdy to s jistotou nepozná ani sebevětší odborník; o kus dále vyhrožují 500 Kč za započatou hodinu...

navíc jak mám rozumět té druhé části? má snad vyndat příslušný díl ze zapečetěného počítače, což o kus dále v reklamačním řádu nesmí...

 

j) Společnost FOX COMPUTERS s.r.o.si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží dodáním náhradního zboží se stejnými nebo srovnatelnými parametry. Společnost však s ohledem na technický vývoj a aktuální parametry zboží dodaného výrobcem neručí za to, že náhradní zboží bude identické se zbožím nahrazovaným.

neznamená to, že místo grafárny Hercules si vyhrazují právo mi dát Manli stejného typu? no když budou chtít, tak znamená...

 

Osobní počítače FOX

Na příslušenství k počítačovým sestavám FOX, tj. klávesnice, podložka, myš, speakery a pod., je záruka 12 měsíců. Toto omezení záruky se netýká standardního příslušenství PC FOX - mechanika FDD a CD-ROM, které mají stejnou záruku, jako je poskytována na celou sestavu.

což je v rozporu se zákonnou 24 měsíční záruční dobou...

potom je tu ustanovení, kdy záruční doba při výměně nezačíná znova; zde si nejsem jistý, jak je to v nyní platném zákoně?

 

vím, že takovíhle reklamační řád má u nás spousta firem, marže jsou v tomto oboru malé, ale stejně mi to vadí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Konvalina  |  21. 10. 2003 23:00

Děkuji za upozornění, některé ustanovení reklamačního řádu jsme shledali jako nesmyslné nebo nesprávné a proto jsme je upravili resp. vypustili. Viz. http://www.foxpc.cz/document.php?id=4.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  22. 10. 2003 09:48

Pod pojmem "ochranná pečeť" se rozumí nálepka přes vrchní plech, takže dovnitř počítače uživatel nemůže? Od toho dost firem upustilo, resp. změnilo text na nich, takže to není zakázáno, ale jen není doporučeno, ovšem záruka se neztrácí. Také nemám žádnou nálepku na karoserii, abych nemohl do auta... Znamená to tedy, že musím s každou drobností vozit počítač zpět k výrobci, i když chci jen přidat RAM či PCI kartu nebo u instalovaných pevných disků (když již koupím na začátku dva) prohodit Master a Slave?

Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FOX  |  22. 10. 2003 12:33

Pod pojmem ochranná pečeť se rozumí nálepka od výrobce nebo od nás (typicky na každém komponentu v sestavě). Počítač zapečetěný není a nevidíme důvod, proč by zákazník do svého majetku nemohl lézt. Pokud mechanicky poškodí jakýkoliv díl, reklamace nebude uznaná, na druhou stranu ale nikoho nenutíme, aby kupoval další doplňující komponenty u nás nebo jsme byli jediní, kteří mu komponentu namontují. Jinými slovy - pokud někdo strhne sériové číslo nebo přelepuje nálepky, aby dosáhl reklamace u zboží po záruce, tak má smůlu.

Takže odpověď na vaši otázku - nemusíte k výrobci, když chcete přidat RAM, vyměnit disky, prohodit mechaniky, přidat kartu..Ale, pokud máte počítač  FOX, pak naše kabeláž je řešena unikátním způsobem a proto je vhodné se domluvit s techniky, zda další zařízení je možné připojit nebo je potřeba dodat kabeláž. Totˇasi vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doprava  |  21. 10. 2003 00:47

No ale ten samý pc si přeci můze postavit každý nebo ne? A za 14 už stejně nebude nejvykonějčí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor