tak jsem se podíval do reklamačního řádu:
g) U počítačových sestav je odběratel povinen lokalizovat závadu tak, že uplatní reklamaci pouze na vadný díl počítače
někdy to s jistotou nepozná ani sebevětší odborník; o kus dále vyhrožují 500 Kč za započatou hodinu...
navíc jak mám rozumět té druhé části? má snad vyndat příslušný díl ze zapečetěného počítače, což o kus dále v reklamačním řádu nesmí...
j) Společnost FOX COMPUTERS s.r.o.si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží dodáním náhradního zboží se stejnými nebo srovnatelnými parametry. Společnost však s ohledem na technický vývoj a aktuální parametry zboží dodaného výrobcem neručí za to, že náhradní zboží bude identické se zbožím nahrazovaným.
neznamená to, že místo grafárny Hercules si vyhrazují právo mi dát Manli stejného typu? no když budou chtít, tak znamená...
Osobní počítače FOX
Na příslušenství k počítačovým sestavám FOX, tj. klávesnice, podložka, myš, speakery a pod., je záruka 12 měsíců. Toto omezení záruky se netýká standardního příslušenství PC FOX - mechanika FDD a CD-ROM, které mají stejnou záruku, jako je poskytována na celou sestavu.
což je v rozporu se zákonnou 24 měsíční záruční dobou...
potom je tu ustanovení, kdy záruční doba při výměně nezačíná znova; zde si nejsem jistý, jak je to v nyní platném zákoně?
vím, že takovíhle reklamační řád má u nás spousta firem, marže jsou v tomto oboru malé, ale stejně mi to vadí